Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Skogslik:

Spillet er kort og enkelt forbedret seg til de grader, du vil sjelden møte på bugs, krasj eller andre irritasjonsmomenter om du starter opp igjen nå. Du har en hel masse innhold å jobbe deg gjennom fram til 80.

På 80 så har du hele 13 raidsjefer å ta deg av, men når du har greid alle disse er det ikke kjempemye å ta seg til. Det finnes jo PvP områder som du kan leke deg i, eller rolle en ekstra karakter.

Men som Svartasmeden sier, bla deg bakover og du vil se at de fleste priser spillet slik som det er nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, trenger litt hjelp til valg av bærbar pc. :)

Hvilke av de 2 pcene her kjører conan best?

http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11156&mfr=ACER

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=445468

Eller vet dere om andre bærbare til ca samme pris?

den første linken gav meg ingen spesifikk pc, sistlenkede acer er dog ikke dårlig spesifikasjonsmessig!

Jeg har dog ingen erfaring, er i markedet selv så hadde vært flott å høre litt meninger rundt dette!

Lenke til kommentar
På 80 så har du hele 13 raidsjefer å ta deg av, men når du har greid alle disse er det ikke kjempemye å ta seg til.

Vel, hvis man vil ha fullt raid gear til sin karakter, så bør man belage se på noen mnd med grinding av raid-bosser. Har vel raida T1 siden tidlig nov/des (3 ganger i uka), og har kun 2 T1-items til guard'en min :) ...med det tempoet, holder vi vel på med samme bossene til jul. Så ja, det er nok å gjøre, selv etter at man har kverka raid-bossene.

Pantera

Lenke til kommentar

da har jeg funnet ut hvilken lap jeg skal ha.

asus g50

eneste problem er at den befinner seg i statene, og jeg i tyskland!

Noen som vet om noen alternativer til jetcarrier nede på kontinentet?

edit: alternativ til jetcarrier er www.myus.com

dumt at jeg ikke finner noen reviews av spillet med conan... :(

Endret av anbar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...