Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke helt hva dette har med Age of Conan gameplay, men men

http://g4tv.com/trailers/hdvideos/37828/Ag...ecognition.html

 

Åssen er det mulig å legge inn sitt eget ansikt i prerendrede scener? Det er jo det som blir gjort på slutten. Merkelige greier. Men det ser jo artig ut, hvis det faktisk funker.

 

Dette kommer ikke til AoC, det er kun en konkurranse. Det var en liten stund en misforståelse som førte til at mange trodde man skulle kunne gjøre dette i AoC i fremtiden, men det ble avkreftet. Det var bare en PR sak i samarbeid med Bigstage.

Lenke til kommentar

Alle som har en character over lvl50 kan lage en ny lvl50 character.

 

"Next up and I think most interestingly for most of you, there will be a new option for players who already have a character above level fifty. All players with characters above level fifty will now have a one time option to create a new character that starts life at level fifty. This character can be of any class you want to make so you can jump straight into a different class after the update without having to go through the early leveling stages. This will be available to all players from here on in after they reach the milestone of leveling a character to level fifty.

Lenke til kommentar
Alle som har en character over lvl50 kan lage en ny lvl50 character.

 

"Next up and I think most interestingly for most of you, there will be a new option for players who already have a character above level fifty. All players with characters above level fifty will now have a one time option to create a new character that starts life at level fifty. This character can be of any class you want to make so you can jump straight into a different class after the update without having to go through the early leveling stages. This will be available to all players from here on in after they reach the milestone of leveling a character to level fifty.

Ååå, kult. Er mektig lei av Conq'en min som er lvl 54 xD. Hvordan gjør jeg dette da? Kan man det nå?

 

edit: Åja, ser det er ved neste patch. :p

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar
Alle som har en character over lvl50 kan lage en ny lvl50 character.

 

"Next up and I think most interestingly for most of you, there will be a new option for players who already have a character above level fifty. All players with characters above level fifty will now have a one time option to create a new character that starts life at level fifty. This character can be of any class you want to make so you can jump straight into a different class after the update without having to go through the early leveling stages. This will be available to all players from here on in after they reach the milestone of leveling a character to level fifty.

 

Bra tiltak. Dette er mye mindre tungvint enn "recruit a friend" opplegget i WoW, der folk må kjøpe en ekstra konto for å levle opp raskere.

Lenke til kommentar

hm.... */me bestiller ett par*

 

Edit:

da er 2 bestillt,

men

hvordan kan funcom tjene noe helst på dette?

100 kr - 25 kr moms = 75

75 - Provisjon til platekompaniet (40kr)= 35

35 kr - produksjon av kort/frakt = 30 kr

det er ikke mye med ca 30 kr fortjeneste...

 

nå er sikkert regnestykket mitt litt for grovt, men om grunnen til prisfallet er "60 dagers listen", så kunne jeg jo hjulpet dem litt med å kjøpe opp litt mer :)

Endret av anbar
Lenke til kommentar

Bare og bla bakover det. Folk spør om det samma spørsmålet sikkert annenhver side. :p

 

Edit: Jeg startet igjen for rundt en måned siden på min lvl 54 conq. Det første som skjedde var at jeg ble ganket, ganket og GANKET! Før jeg i det heletatt klarte og huske comboene mine. Så det endte med at jeg bare slo av spillet med en gang. :p

Har nå startet på nytt på en RP-PvP server og gankingen er mindre, men fortsatt alt for mye der og. :p

Fra lvl 1-22 så har jeg ikke merket så mye forskjell bortsett fra at noen bugs er borte. Men det er vell lengre uti spillet jeg vil merke forskjell(?).

Det eneste som hindrer meg i og spille nå er egentlig all den gankingen. Folk står jo i store grupper og bare ganker løs på oss low-lvls. :(

PvE er uaktuelt for meg, siden jeg liker og PvP'e selv, men ikke å ganke low-lvls.

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...