Exsessum Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 javel.. hvilken char/rase/type/whatever er kjent som en "beginnerchar" da? Husker omtrent ingenting av AOC siden sist jeg spilte. Alle Rouge classenen er enkle i begynnelsen, altså Assasin, Barbarrian og ranger. Ellers er casters gode og enkle å spille, spesielt Tempest of Set og Necromancer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 javel.. hvilken char/rase/type/whatever er kjent som en "beginnerchar" da? Husker omtrent ingenting av AOC siden sist jeg spilte. Alle Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Må være dreven i html koder han som har satt sammen det her http://ingame.name/aoc.html Må være dreven i html koder han som har satt sammen det her http://ingame.name/aoc.html Krever ikke så mye HTML, krever tid Nah, er vel bare å bruke et bilde fra aoc, og så legge over et lag med svart bakgrunn og gjennomsiktige 10101010. Tror ikke det var så vanskelig eller tidkrevende. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Vet ikke helt hva dette har med Age of Conan gameplay, men men http://g4tv.com/trailers/hdvideos/37828/Ag...ecognition.html Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Nah, er vel bare å bruke et bilde fra aoc, og så legge over et lag med svart bakgrunn og gjennomsiktige 10101010. Tror ikke det var så vanskelig eller tidkrevende. Det har strengt tatt ingenting med HTML og gjøre.. Uansett, skal hjem idag, så da blir det litt spilling ikveld på min Assassin tenker jeg. gldermeg Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 hva slags innhold har kommet nå egentlig? 3mnd siden jeg spilte sist. Tarantina cummonms greiene har det kommet? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 hva slags innhold har kommet nå egentlig? 3mnd siden jeg spilte sist. Tarantina cummonms greiene har det kommet? Ikke enda. Kommer i neste patch. Er ute på Testlive nå, og skal visst være heftig Pantera Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Da var jeg inne i gamet igjen. Spilt meg til LVL5. Men jeg irriterer meg over denne "scanning local files". Ikke at det tar evigheter men jeg må jo vente et minutt før denne er ferdig. Kunne sikkert flyttet den på Lagerdisken som ikke jobber særlig mye. Men MÅ denne kjøre hver gang jeg skal spille? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jeg husker for en tid tilbake at jeg hadde ett programm som gjorde at scanningen gikk mye raskere... dog husker jeg ikke hva det het. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Jaja.. Sleit med at AOC ikke fikk lastet inn alle teksturene når jeg gikk inn i Tortage. Flytter AOC over på den minst stressa disken min og tar en restart. Etterpå antar jeg at alt fungerer osm det skal. Lenke til kommentar
Exsessum Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Løsningen på ditt problem Thor er AoC quickstart. Ett program som kan lastes ned her Nederste posten på denne siden har link til downloading av dette programmet. Det det gjør er å fjerne alle intro vidoer, patcheren(men om det kommer ny patch vil det starte å patche)også noe som har med kjøring av AoC å gjøre. Det funker kjempe fint for meg og jeg har aldri hatt problem med det Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Takker Da er alt normalt, teksturene og. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Hmm, har prøvd crafting for første gang nå. Har laget et par heavy armor hansker. Men er det meningen at man skal tape penger på dette i starten? Jeg kan sverge på at jeg betalte mer for novice heavy metal kit enn det jeg fikk solgt hanskene for. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Du taper nok penger på low lvl crafting. Spesielt vis det ikke er blue items. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Armorsmith er dyre saker å levle. Jeg brukte vel ca. 30G på materialer da jeg levlet den til level 80 på den ene karakteren min. Fordelen er at man kan få ålreite oppskrifter (f.eks culture armor) i dungeons etterhvert. Jeg lager nå items som jeg får solgt for 10-20G/stykket på traderen. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Armorsmith er dyre saker å levle. Jeg brukte vel ca. 30G på materialer da jeg levlet den til level 80 på den ene karakteren min. Kjøpt alle nødvendige ressurser da, eller? Selv farma jeg alt, og betalte ikke mer enn tid på det ...pluss noen sølv for utstyr. Pantera Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg kjøpte det aller meste av lær, ja. Lenke til kommentar
Kessler Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 fler enn meg som laster ned en 5,25GB Patch nå? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Nope, du har trolig korrupte filer elns. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå