Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

javel.. hvilken char/rase/type/whatever er kjent som en "beginnerchar" da? Husker omtrent ingenting av AOC siden sist jeg spilte.

Alle Rouge classenen er enkle i begynnelsen, altså Assasin, Barbarrian og ranger.

Ellers er casters gode og enkle å spille, spesielt Tempest of Set og Necromancer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
javel.. hvilken char/rase/type/whatever er kjent som en "beginnerchar" da? Husker omtrent ingenting av AOC siden sist jeg spilte.

Alle :)

Lenke til kommentar
Må være dreven i html koder han som har satt sammen det her

http://ingame.name/aoc.html

Må være dreven i html koder han som har satt sammen det her

http://ingame.name/aoc.html

Krever ikke så mye HTML, krever tid :)

Nah, er vel bare å bruke et bilde fra aoc, og så legge over et lag med svart bakgrunn og gjennomsiktige 10101010. Tror ikke det var så vanskelig eller tidkrevende.

Lenke til kommentar
Nah, er vel bare å bruke et bilde fra aoc, og så legge over et lag med svart bakgrunn og gjennomsiktige 10101010. Tror ikke det var så vanskelig eller tidkrevende.

Det har strengt tatt ingenting med HTML og gjøre..

Uansett, skal hjem idag, så da blir det litt spilling ikveld på min Assassin tenker jeg. gldermeg :D

Lenke til kommentar

Da var jeg inne i gamet igjen. Spilt meg til LVL5. Men jeg irriterer meg over denne "scanning local files". Ikke at det tar evigheter men jeg må jo vente et minutt før denne er ferdig. Kunne sikkert flyttet den på Lagerdisken som ikke jobber særlig mye. Men MÅ denne kjøre hver gang jeg skal spille?

Lenke til kommentar

Løsningen på ditt problem Thor er AoC quickstart. Ett program som kan lastes ned her

Nederste posten på denne siden har link til downloading av dette programmet. Det det gjør er å fjerne alle intro vidoer, patcheren(men om det kommer ny patch vil det starte å patche)også noe som har med kjøring av AoC å gjøre.

Det funker kjempe fint for meg og jeg har aldri hatt problem med det :D

Lenke til kommentar

Armorsmith er dyre saker å levle. Jeg brukte vel ca. 30G på materialer da jeg levlet den til level 80 på den ene karakteren min.

Fordelen er at man kan få ålreite oppskrifter (f.eks culture armor) i dungeons etterhvert. Jeg lager nå items som jeg får solgt for 10-20G/stykket på traderen.

Lenke til kommentar
Armorsmith er dyre saker å levle. Jeg brukte vel ca. 30G på materialer da jeg levlet den til level 80 på den ene karakteren min.

Kjøpt alle nødvendige ressurser da, eller? Selv farma jeg alt, og betalte ikke mer enn tid på det :) ...pluss noen sølv for utstyr.

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...