Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hepps!

 

Kjapt spørsmål forhåpentligvis noe snille barbarer her kan svare på: Jeg har nylig startet en ranger, i hovedsak fordi jeg fikk denne buen med som en del av spillet. På lvl 10 er jeg enda nokså lite imponert med rangeren min, i hovedsak fordi jeg syns jeg gjør patetisk lite skade på avstand, og ender alltid med sverdene uansett. Ergo blir spørsmålet, tar ranger-klassen seg opp i effektivitet i kamp etterhvert som jeg spiller? Jeg prøvde meg såvidt på en prest, Tempest of Set - denne likte jeg veldig godt ettersom jeg drepte alt på omtrent første angrepet, men det jevner seg kanskje litt mer ut etterhvert som jeg spiller?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

ToS vil være så og si oneshotting av mobs hele veien opp til level 80 eller patch 1.05 uansett. Men om du synes rangeren din er lite effektiv i level 10 gjør du noe veldig feil, rangere er effektive fra første pilskudd til de runder level 40. :p

 

På White Sands var det mezz shot - salvo - død stort sett hele tiden. Latterlig kraftig spør du meg.

Lenke til kommentar

Ranger er vel den mest OP klassen fra lvl 10 til rundt 40ish.

 

I lvl80 så er ikke ranger noe must have klasse i raids eller pvp men veldig kjekt å ha av og til.

 

I raids funker ranger enkelt til kiting og pulling av mobs fra tank gruppen eller casters.

 

Og i pvp så funker ranger som pressure/ground control, altså du har ikke nok dmg til å være spike dmg på noen av classene alene. Siden en assasin, barbarian, demo, tos gjør mer dmg. Så med veldig lang range så er pressure noe rangeren er veldig god i.

Lenke til kommentar
Hva mener dere at dere blir ganket?

 

At det står en tilbakestående fyr foran spawnplassen med sine fem like kule kompiser for å drepe de som dør om og om igjen...

 

Hehe. Er det virkelig så ille? Spiller selv på PVP serveren, Fury, og har aldri opplevd så sinnsykt mye ganking på f.eks. white sands. Er bare å hide når du spawner og lure seg unna... Det beste er når en av disse 5 gankerne er en litt low-level som bare har slengt seg på de andre, og jeg som enda lavere level kommer bak han og tar han ned... Dauer jo seff selv av de andre, men fikk da i det minste tatt ned en av de.

 

Det som værre er når man prøver å faktisk queste, også kommer det en eller annen feig jævel og dreper deg langt unna spawn. DA er det grunn nok til å slå av spillet føler jeg :p

Lenke til kommentar
Hva mener dere at dere blir ganket?

 

At det står en tilbakestående fyr foran spawnplassen med sine fem like kule kompiser for å drepe de som dør om og om igjen...

 

Hehe. Er det virkelig så ille? Spiller selv på PVP serveren, Fury, og har aldri opplevd så sinnsykt mye ganking på f.eks. white sands. Er bare å hide når du spawner og lure seg unna... Det beste er når en av disse 5 gankerne er en litt low-level som bare har slengt seg på de andre, og jeg som enda lavere level kommer bak han og tar han ned... Dauer jo seff selv av de andre, men fikk da i det minste tatt ned en av de.

 

Det som værre er når man prøver å faktisk queste, også kommer det en eller annen feig jævel og dreper deg langt unna spawn. DA er det grunn nok til å slå av spillet føler jeg :p

 

Det handler egentlig om spillestilen din. I age of conan er det beste forsvar et kraftig angrep :p

Lenke til kommentar
Hva mener dere at dere blir ganket?

 

At det står en tilbakestående fyr foran spawnplassen med sine fem like kule kompiser for å drepe de som dør om og om igjen...

...

 

Det handler egentlig om spillestilen din. I age of conan er det beste forsvar et kraftig angrep :p

 

Begrenser seg litt hvor kraftig angrep en level 20 kan gjøre mot 4 level 50 :p

Lenke til kommentar
Oii! jeg har lest noe fælt på internet, WoW får mounted combat, ja, nettop, MOUNTED COMBAT, og wow spillere sier vi hermer etter de??!

I WoW sin mounted combat får du et sett angrep du kan bruke, alle får hele like skills, så det er ingenting å rope hurra for ;)

Btw; De som sier AoC hermer etter WoW er utrolig dumme, AoC er et MMORPG i likhet med WoW og tar ting fra listen over ting MMORPG spill må ha med, slik som WoW gjør.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...