Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Skulle starte AoC, når jeg kom til login-screen så frøys hele PCen seg (untatt lyden) jeg måtte reboote, (Skjedd et par ganger tidligere idag også).

 

Nå som jeg skulle inn i aoc igjen får jeg denne erroren:

ivkdqt.png

 

Ingen som kunne ha lastet opp demmes LocalConfig.xml så slipper jeg og reinstallere? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

her er alt som står i LocalConfig.XML:

 

<HttpPatchAddr> http://aoc-eu-update.live.ageofconan.com/upm </HttpPatchAddr>

<ClientHttpPatchAddr> http://aoc-eu-gameupdate.live.ageofconan.com/upm </ClientHttpPatchAddr>

<ControlHttpPatchAddr> http://aoc-eu-control.live.ageofconan.com/upm </ControlHttpPatchAddr>

<HttpPatchFolder> AoCLiveEU </HttpPatchFolder>

<UniverseAddr> aoc-eu-um.live.ageofconan.com:7000 </UniverseAddr>

<DevName> conan </DevName>

<UniverseVersion> 2 </UniverseVersion>

<PatchVersion> x56a680af2b29f3a5b670b10b2f255a10 </PatchVersion>

 

Lenke til kommentar
Er dette i Keshatta? Da jeg spilte var det lite ganking, bortsett fra retards ved Khemi-docks. Var alltid tilfredstillende å sende min highlvl-char og banke dem, slik at dem får smake sin egen medisin.

Kesh var ikke fult så umulig før pvp patchen men nå har ting tatt av og det er konstant zerg eller ganking i kesh. (Altså, se får deg grupper eller raids av diverse guilder som angriper alt de ser i kesh.)

 

Og nei detter gjelder ikke bare kesh. Field of the dead, Tesso i wildlands og Atzels approach har blitt nesten som kesh bare ikke så enormt.

 

I fury så er skjer ganking overalt. Uansett hvilken lvl du er og hvilken class du er.

Lenke til kommentar

Ja det er fjernet.... -___________________-"

 

JEG TRENGER HJELP... NÅ!

 

JEg trenger en kopi av PatcherSetup.exe

jeg installerte en US versjon (visste det ikke) fordi noen sa det kom til å fikse problemet i steam, så nå er AOc'en min på US server...

 

Fort fort :3 programfiler>funcom>Age of Conan>PatcherSetup.exe

Lenke til kommentar
Er det noen flere som ikke orker å spille fordi de blir ganket for hver meter du prøver å bevege deg inne i spillet? Jeg blir gal...

 

Bytt server :p

 

Seriøst, men jeg valgte bort PvP for RPPvP og det har funket strålende for meg så langt.

Kan fortsatt PvPe, men mange gankere holder seg unna "RP" delen av serveren, så mindre gankere, mer voksent :)

Lenke til kommentar

Tenkte å starte opp igjen med AoC, ser kult ut med DX10 selvom det fortsatt bare er på test nivået. Det jeg lurte på var hvilken class som er "hot" nå og ikke blir alt for mye forandret i fremtiden. Har spillt en del WoW og der har jeg spillt:

Rogue

Death Knight

Mage

 

Det sier kansje litt om hva jeg liker? Sist gang jeg spillte spilte eg conquer, kom bare til level 23 hehe, der hadde mye av skylden på at jeg spillte på fury, og ble ganket av samma assassin hele tiden. Så jeg er åpen for forslag til hva som helst.

Når jeg skal teste en klasse, hvilket level bør jeg levle til for å få et noe riktig inntrykk av klassen?

 

Sander

Lenke til kommentar
Er det noen flere som ikke orker å spille fordi de blir ganket for hver meter du prøver å bevege deg inne i spillet? Jeg blir gal...

 

Bytt server :p

 

Seriøst, men jeg valgte bort PvP for RPPvP og det har funket strålende for meg så langt.

Kan fortsatt PvPe, men mange gankere holder seg unna "RP" delen av serveren, så mindre gankere, mer voksent :)

Tok rådet ditt og flyttet til RPPvP jeg og. Litt mindre ganking var det, men fortsatt veldig mye. :p Får håpe det blir mindre da jeg kommer meg ut av Tortage.

Var ikke akkurat så morsomt og komme tilbake til spillet etter en 6 måneder pause for så og bli ganket om og om og om igjen. Ble bare sur og slo av spillet igjen xD. Husket jo ikke engang comboene så motstand klarte jeg ikke å gjøre. :p

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar
Tenkte å starte opp igjen med AoC, ser kult ut med DX10 selvom det fortsatt bare er på test nivået. Det jeg lurte på var hvilken class som er "hot" nå og ikke blir alt for mye forandret i fremtiden. Har spillt en del WoW og der har jeg spillt:

Rogue

Death Knight

Mage

 

Det sier kansje litt om hva jeg liker? Sist gang jeg spillte spilte eg conquer, kom bare til level 23 hehe, der hadde mye av skylden på at jeg spillte på fury, og ble ganket av samma assassin hele tiden. Så jeg er åpen for forslag til hva som helst.

Når jeg skal teste en klasse, hvilket level bør jeg levle til for å få et noe riktig inntrykk av klassen?

 

Sander

 

Hvis du liker høy dps så ta necro eller demo. De to klassene er ganske etterspurt i pve. Hvis du gjør pvp så er conquer bra. Hvilken level man må være for å få noe riktig intrykk av klassen er forskjellig fra klasse til klasse. Vil si lv20 for de flesete av klassene utentatt guardian som er ikke lett å tanke med før lv40+ og bear shaman som er en utfordrende klasse å spille.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...