Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Nå som man får 60 dager spilletid til 99kr tror eg nesten eg skal begynne igjenn. Husker de gode tidene når eg spillte det :love:

Snakker du om gamecard nå eller?

 

Jepp, selges på platekompaniet.no

Hvor mye koster de hvis man kjøper det på vanlig måte da? (altså via Funcom)

 

 

edit: vent litt... 60 dager!?! Pleide det ikke å koste litt over hundre kroner for 30 dager!?

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg reaktivert kontoen min. Ser mer lovende ut så langt, men får vel spille litt mer i påsken før jeg får et skikkelig bilde av situasjonen. Logget først på en karakter på Fury, men der var det så mange barn på chatten, samt folk som drepte meg nonstop mens jeg prøvde å huske komboer, at jeg logget sporenstreks på Crom. Og der blir jeg nok blivende. 57 Guardian, vaser rundt i Ymir's Pass.

Lenke til kommentar
Nå som man får 60 dager spilletid til 99kr tror eg nesten eg skal begynne igjenn. Husker de gode tidene når eg spillte det :love:

Snakker du om gamecard nå eller?

 

Jepp, selges på platekompaniet.no

 

Selges bare på nett, eller i butikken og? Da er jo det mye billigere enn å betale 115 direkte til funcom i måneden!

Lenke til kommentar

Vel, reaktiverte kontoen og starten på en ny Cimmerian guardian i dag. Inntrykket hittil er at jeg ikke angrer ihvertfall. Jeg tilbrakte de 10 første minuttene under vann for å nyte de fantastiske nye DX10 effektene. Selv om det bare er i testfasen enda er jeg imponert over hvor fint det ser ut.

Lenke til kommentar

Wee, fikk brukeren til kammeraten min.. (Har en egen en, men gidder aldri betale for den lvl 53 conq) Denne kontoen er nemlig PERMANENT betalt. Hvordan? Onkelen til kammeraten min er en av grafikerne for Age of conan ^^

 

(Jo også har den alle bonuser en kan få ved å skrive /claim) win.. Skal begynne å spille seriøst igjen : ] Men er ikke sikker på hvilken klasse jeg vil velge

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar
Denne kontoen er nemlig PERMANENT betalt. Hvordan? Onkelen til kammeraten min er en av grafikerne for Age of conan ^^

 

(Jo også har den alle bonuser en kan få ved å skrive /claim) win.. Skal begynne å spille seriøst igjen : ] Men er ikke sikker på hvilken klasse jeg vil velge

Denne onkelen, tar han imot bestikkelser? :p

Lenke til kommentar

Hah : P

Har ikke møtt fyren engang ;)

 

Kammeraten min spiller ikke lenger, og hvis han skal spille så deler vi på den : 3

 

Forresten, jeg er litt pingle når det gjelder PVP servere, hva er den beste PVE serveren med flest folk, gjerne norsker?

Kan også sikkert prøve meg på PVP hvis det er en helt annen opplevelse (på en positiv måte)

Endret av ThomGreen
Lenke til kommentar
Forresten, jeg er litt pingle når det gjelder PVP servere, hva er den beste PVE serveren med flest folk, gjerne norsker?

Kan også sikkert prøve meg på PVP hvis det er en helt annen opplevelse (på en positiv måte)

 

Det er nok Crom PvE du leter etter. Det er den største PvE serveren, siden den andre er ganske nyoppstarta.

Lenke til kommentar

Ah ok. Har alltid spillt på Crom, så det var fint ;)

Men hvis det er den med mest folk på... DA er det ikke mange som spiller conan lenger D:

Global chatten er nesten helt dau hele sagen..

 

 

 

EDIT: Omg pappa slo av dataen min på natta mens jeg lastet ned 1,60gb patch på sirupnett -_-"

Lenke til kommentar

Murder systemet funker i grunn ikke så bra, du får bare points og når du har mer en 75 points blir du "murderer" og blir automatisk drept at guards og kan ikke snakke med merchants og etc.

 

Det er også ganske enkelt å bli kvitt murder points men det tar bare litt tid og grinding.

 

Angående ganking så er fury ganske extrem, det er tilog med guilds som har blitt laget bare for low lvl ganking.

 

Regn med å bli ganka om og om igjen, selv om du prøver å queste eller om du er på en res pad eller om du snakker med en npc. Så om du har tenkt å gå alene med question , jeg forventer at du kommer til å avslutte spille for å chille av litt eller at du ikke kommer noen vei på grunn av ganking. (kan hende du er heldig og kan bytte instance)

 

Virker litt overdrevet men det er sånn i prime time.

Lenke til kommentar
Hmm vurderer kanskje å prøve meg på PVP... : d

Join en guild som kan beskytte deg litt. Verdenen blir litt mer spennende. Jeg har nesten alltid spilt på PVP-servere, og det kan hende det har ført til flere irritasjonsmomenter, men hvis jeg skulle lagd en ny character, så hadde jeg valgt PvP igjen.

Lenke til kommentar
Murder systemet funker i grunn ikke så bra, du får bare points og når du har mer en 75 points blir du "murderer" og blir automatisk drept at guards og kan ikke snakke med merchants og etc.

 

Det er også ganske enkelt å bli kvitt murder points men det tar bare litt tid og grinding.

 

Angående ganking så er fury ganske extrem, det er tilog med guilds som har blitt laget bare for low lvl ganking.

 

Regn med å bli ganka om og om igjen, selv om du prøver å queste eller om du er på en res pad eller om du snakker med en npc. Så om du har tenkt å gå alene med question , jeg forventer at du kommer til å avslutte spille for å chille av litt eller at du ikke kommer noen vei på grunn av ganking. (kan hende du er heldig og kan bytte instance)

 

Virker litt overdrevet men det er sånn i prime time.

Er dette i Keshatta? Da jeg spilte var det lite ganking, bortsett fra retards ved Khemi-docks. Var alltid tilfredstillende å sende min highlvl-char og banke dem, slik at dem får smake sin egen medisin.

Lenke til kommentar

Er utrolig lei all gankingen som foregår, så nå roller jeg PvE.

 

Jeg har en level 80 Dark Templar på Fury og denne skal jeg fortsette å raide med, men skal rolle en alt på Crom(tenker jeg).

 

Valget på klasse står mellom Priest of Mitra eller Tempest of Set. ToS er veldig god dps for tiden, men skal nerfes i kommende patch.

Hvordan er de to klassene hvis man sammenligner de? dps, heal, solo, grupper?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...