ZealD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Den ekte linken kommer på https://register.ageofconan.com/account/ ikke sant? Og vil den ligge for seg selv, eller må man trykke seg inn på "purchase early access" eller noe sånt for å finne den? Lenke til kommentar
Existence Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Så det e bare til å stoppe den? Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Så det e bare til å stoppe den? Jepp Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 hahahaha, jeg kom til å tenke på de stakkarsene som har satt på downloaden uten å ane at det er feil! Så den 17 mai så funker ingenting! hahahahahha Lenke til kommentar
Existence Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 En kompis gjør det..Og eg kjøpte en chipspose te han i går som han ikkje gadd å ete engang Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 En kompis gjør det..Og eg kjøpte en chipspose te han i går som han ikkje gadd å ete engang Og du sier ingenting? Stakkars fyr da Lenke til kommentar
Vegar Beider Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Siden Funcom ikke seeder den filen lenger vil ingen klare å laste ned alt. De får lastet ned så mye som resten av de andre rakk. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 http://forums.ageofconan.com/showpost.php?...p;postcount=242 Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Siden Funcom ikke seeder den filen lenger vil ingen klare å laste ned alt. De får lastet ned så mye som resten av de andre rakk. Okei Men hadde uansett vert utrolig morsomt Jeg lasta ned på 80 kb/s på det raskeste, og da stod den på akkurat 2 dager. De som lastet ned over 500 kb/s kan ikke ha trengt å vente lenge? Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 det viser i alle fall at de fleste vil få bra speed med tanke på hvor mange som fikk en grei speed, altså sånn at du blir ferdig da. De fleste ville klare det uansett. Og når i tillegg funcom skal hoste å så vil de fleste bli ferdig Lenke til kommentar
vgard Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Se her folkens, se hva jeg har til dere Hadde tenkt å reagere slik: "/bow /cheer /salute /kneel" Men ser jo fort at det ikke var nødvendig.. Thanks for nothing, punk! Godt forsøk. Venter i spenning på oppdatering på AoC innloggingssiden. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 haha, så stille det ble i tråden nå Noen som vet når det riktige kommer ? Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 haha, så stille det ble i tråden nå Noen som vet når det riktige kommer ? snart håper eg Lenke til kommentar
Bojangle Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 de sa i løpet av dagen eller imorgen.. satser på idag! Lenke til kommentar
vgard Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Driver å surfer rundt for å finne ut når vi kan få laste ned, er vel det alle gjør, eller leter etter link.. hehe. Leste i en annen tråd at det visstnok kanskje skulle bli tilgjengelig fra 19:00. Krysser fingre tær og "småsteinene". Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Driver å surfer rundt for å finne ut når vi kan få laste ned, er vel det alle gjør, eller leter etter link.. hehe. Leste i en annen tråd at det visstnok kanskje skulle bli tilgjengelig fra 19:00. Krysser fingre tær og "småsteinene". helst før, for kl. 19.00 skal eg på grillfest Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Re-installasjonen tok litt lengre tid enn ventet, siden jeg tok en full wipe, men jeg har tydeligvis ikke gått glipp av noe som helst? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvorfor re-installerte du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå