Bjonski Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Og hvordan er det med PvE på 80? Jeg har spilt end-game pve wow i 4 år nå så, er på en måte det jeg liker. ^^ PvE er veldig "krevende" på sin måte, det krever oppegående folk som vet hva de holder på med da hver boss har sin taktikk. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Aoc sin high end pve består av. T1 Raids T1 raids er ganske enkle i seg selv bare du har folk med som er raske i å lære og følger med hva raid leader sier. -Kylikki's Crypt. Enkel boss så lenge alle vet hva de gjør og kan tactics. Eneste som tar tid er trash clean til bossen. -The dragons lair. Denne er vel piss enkel i forhold til de andre T1 raids. -Yakhmars Cave. Veldig enkel denne også men tar litt lengre tid enn de andre. T2 T2 Raids består av 3 "wings" med 3 til 4 bosser i vær wing. Her kreves det mer enn i T1 såklart. Wing 1. -Første bossen er Gargyle master, litt enkel boss. Første delen av fighten består av adds og en enkel tank n spank fight. Av og til blir de nødvendige folka stunna og da kan det gå fort i dass. -Yaremka the soul eater. Er vel en veldig blandet boss dette, fins flere tactics på denne og 1 tactic går ut at en person kiter han mens rester av teamet nuker og gjør dmg, som er ganske enkelt å gjøre men kjedelig for kiteren. -Sabazios the insane. Enklere enn T1 boss, tank n spank rett ut. Wing 2. - Ahazu zagam(stinky boss). Denne er litt tricky første gang men etterhvert når raiden har forstått tactics osv så blir den ganske enkel. Her kreves det timing av tanks og nukers. - Succubus og incubus, denne er veldig enkel i forhold til bossen raiden startet med. - Seruah. Tja, som alle andre bosser krever denne at hele raiden følger tactics. Så lenge raiden gjør det går det ganske fort og enkelt. - Chata. Da guilden vår ikke har funnet så mye info om denne bossen så har vi ikke klart å ta han ned enda. Wing 3. - Har ikke noe erfaring med wing 3. Overall så tar wing 1 og 2 rundt 1 til 2 timer å gjøre ferdig. T1 raids tar omtrent det samme. Så high end pve content er litt svak i aoc nå vis du var en hardcore raider i wow. Dårlige info om bossene ja men det er bare en oppsummering av hvor vanskelige eller lette raids i aoc er. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Wing 3 er samme greia, er bare mye øving som skal til, så greier man den også. Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Mest krevande boss i spelet er Chata, siden det er einaste encounteret som krever at absolutt alle spelarar veit nøyaktig kva dei held på med. Andre bossfights har litt meir rom for slacking så lenge ingen gjer ting som strider direkte mot taktikk. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvilken class er den beste i pvp i low lvl? Lenke til kommentar
JGR Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvilken class er den beste i pvp i low lvl? Ranger Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Noen som har en formening om hvordan Assassin er i disse dager? Tenker på både i pve og pvp? Og hvordan de blir etter 1.5 patchen? En annen ting, skills, som skulk, hide, endurance, run speed osv... fungere disse nå? Har de noe nytte? Mener nemlig å huske at disse ikke fungert slik de skulle rundt/litt etter release av spillet. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 noen som vet om det kommer noen form for aa skills, eller mere loot eller lvls? en eller annen grunn for og grinde eller bare gå rundt og drepe hadde vært fint Lenke til kommentar
JGR Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Noen som har en formening om hvordan Assassin er i disse dager? Tenker på både i pve og pvp? Og hvordan de blir etter 1.5 patchen? En annen ting, skills, som skulk, hide, endurance, run speed osv... fungere disse nå? Har de noe nytte? Mener nemlig å huske at disse ikke fungert slik de skulle rundt/litt etter release av spillet. Assassins er helt ok nå og får så vidt jeg vet en boost i patch 1.5. Skills har blitt rettet en del på og funker nå ganske bra. Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Tror det blir crom på meg. Fury var tilbakestående nå. Synd jeg har rangern min der though. Hvordan er det med dark templar? Og, er det noen på Crom som kanskje kan.. hjelpe meg litt? Ikke boost altså, men, hvis jeg har et spørsmål eller noen dusin. ^^ Hvilke instance / dungeon er den første jeg kan gå i? Er det mulig å endre utseende senere? Hår o.l.? Endret 5. april 2009 av Rattpjusker Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 White Sands, underhalls, acheronian ruins. Tror jeg. Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Riktig rekkefølge blir: - Acheronian ruins (lvl 8-18) - White Sands (lvl 8-23) Brukes både som åpent område, og Destiny Quests. - Underhalls (lvl 14-20) husker ikke helt nøyaktig lvl range på dem, men det er vel sånn ca. Lenke til kommentar
JGR Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvordan er det med dark templar? Dark templar er den "svakeste" klassen akkurat nå, men får nok en kraftig boost i den nye patchen. Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Svakest gjelder vel helst i pvp, og sjølv der er det ein og anna skilla fyr som kan utrette mirakel. I pve kan den tanke og dps'e som eit helvete om riktig specca. Så vidt eg har forstått vil den gjere begge deler betre i neste patch. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nå som man får 60 dager spilletid til 99kr tror eg nesten eg skal begynne igjenn. Husker de gode tidene når eg spillte det Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 bestillte meg PowerColor Radeon HD 4870X2 2GB GDDR5 igår, så nå blir det AoC på high! :-p Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Dette er uten tvil en overraskende død tråd. :c Lenke til kommentar
pxK Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nå som man får 60 dager spilletid til 99kr tror eg nesten eg skal begynne igjenn. Husker de gode tidene når eg spillte det Snakker du om gamecard nå eller? Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Dette er uten tvil en overraskende død tråd. :c Skader ikke å undersøke saker og ting man lurer på selv vettu.. - Nei, men kan ikke endre på hår og slikt senere, så vær nøye første gang du gjør dette! Annet er vel svart på, eller så vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Nå som man får 60 dager spilletid til 99kr tror eg nesten eg skal begynne igjenn. Husker de gode tidene når eg spillte det Snakker du om gamecard nå eller? Jepp, selges på platekompaniet.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå