Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Sa da aldri at det var fail på testserveren.

Sa at det var fail at de ennå ikke har fikset det på live serverne.

Fordi det er Driectx 10 TEST VERSJON. Ikke meningen at den skal funke 110%.

Funker fint med mitt ATI Kort, prøv nyeste ATI updaten som kom 23 mars elns? :p

 

Jeg vet ikke hvordan det er, jeg spør jo, for å vite om jeg skal gidde å prøve. Det var grunnen til at jeg slutta å spille, det at et nvidia kort til 2/5 av prisen til et ATI kort som er generelt sett mye bedre, fremdeles gruset ATI i aoc.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
gjerne sett opp hvor jeg burde sette mine Feats først på min Assassin (level) Vil gjøre mye damage både i PVE og PVP :p

Jobb deg nedover Lotus-treet. Etterhvert som du blir bedre kjent med klassen, kan det lønne seg å specce om og over til en hybrid-build med shardmanagement og stancedancing.

 

Jeg spiller kun PVE og benytter meg av en Lotus-build hvor jeg har satt noen poeng i Corruption-treet for mer dps på SS-komboen. Jeg kommer sikkert til å specce tyngre inn i Corruption så snart jeg nærmer meg 80 (er 68 nå).

 

Min Build (level 68)

Lenke til kommentar

Den viktigste plassen å sette poengene sin for en HoX i begynnelsen er de fem første i possesion treet. Disse gjør hellfire breath instant, og gir kjempe bra damage :thumbup:

 

Fram til 40 ville jeg ha feat mest i possesion treet, ettersom det ligger mest damage og fine ting i det i begynnelsen. Etter det ville jeg begynt på avatar treet.

Bare en viktig ting med featinga, ikke feat i general treet

 

Lvl 40 HoX build

Lenke til kommentar
Frister veldig å starte opp igjen med AoC, ikke at det blir så forferdelig mye spilling da jeg er i militæret for øyeblikket, men litt tidsfordriv hadde vært flott. Hvordan er ting på lvl 80 for tiden?

 

Masse og gjøre når man er lv80. Ny raid og dungeon. Skal mye til å få klare wing 3 og få alle epicene der. Ellers virker siege veldig bra for pvp delen.

Lenke til kommentar

Jeg har da installert AoC igjen, og fikk meg en positiv overraskelse ang. ytelse. Jeg sitter på 100% flyt med alt på maks. :D

 

Anyhow;

Jeg er lei av rangeren min, og tror jeg må spille gjennom spillet igjen uansett for å komme meg inn i det.

 

Hvilken class vil dere anbefale? (sært spørsmål, I know.)

- Jeg liker å bruke DW.

- Jeg skulle gjerne ha kunnet tanket (hvordan er det med tanking i AoC egentlig)

- Selv om Herald ikke oppfyller kravene ovenfor, er det en underholdende class?

 

Hvilke speccs vil dere da anbefale?

 

Hvilke servere er dere på?

Lenke til kommentar
Jeg har da installert AoC igjen, og fikk meg en positiv overraskelse ang. ytelse. Jeg sitter på 100% flyt med alt på maks. :D

 

Anyhow;

Jeg er lei av rangeren min, og tror jeg må spille gjennom spillet igjen uansett for å komme meg inn i det.

 

Hvilken class vil dere anbefale? (sært spørsmål, I know.)

- Jeg liker å bruke DW.

- Jeg skulle gjerne ha kunnet tanket (hvordan er det med tanking i AoC egentlig)

- Selv om Herald ikke oppfyller kravene ovenfor, er det en underholdende class?

 

Hvilke speccs vil dere da anbefale?

 

Hvilke servere er dere på?

 

Høres ut som du har lyst på en liten Conqueror ;)

 

Heavy armor, god dps, kan off tanke og du har 2 speccs og velge mellom, dual wield eller two-hand våpen.

Lenke til kommentar

Kanskje deet.

 

Hvordan er Herald da? :p

 

Hvilke klasser er det på en måte er.. etterspørsel etter?

 

 

 

Og hvordan er det med PvE på 80? Jeg har spilt end-game pve wow i 4 år nå så, er på en måte det jeg liker. ^^

Endret av Rattpjusker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...