Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal begynne med AoC igjen nå men jeg finner ikke cdene mine. Så jeg lurte om at det er mulig å bare kopiere over hele aoc mappen til en kompis med patcher og alt, eller må det installes fra cd/greia til funcom?

Ja, du kan kopierer og herje som du vil.

 

gjør det selv når jeg skal formatere en HD, flytter AoC over på en annen disk. ;)

 

 

Gode nyheter med DX10 ja

 

Skal kjøpe meg en 2.8ghz Quad om 1 ukes tid, håper AoC går mere smooth da.

 

Da har jeg:

2.8 Ghz Quad

Radeon HD 4870 512 DDR5

4gb minne

 

Nå har jeg rundt 30 fps med relativt lav settings, men kjører på en 2ghz duo E4400 :X

 

 

Edit: No update on 24th March

The update today will not be deployed to the live servers due to some issues found during the server up tests. The update version needs to be checked first. We will of course announce the new date for the update as soon as possible.

Endret av Merkoen
Lenke til kommentar
Driver å oppdaterer conan nå, skikkelig kjedelig å vente i 2 timer før den siste patchen er nede. (håper at det den siste patchen)

 

Hehe ;)

 

Hvordan går det med servern Fury da? Enda mye spam eller?

 

Tenkte kjøpe meg et gamecard i slutten av måneden.. Kanskje forme en guild osv..

 

80 - ranger.. Faelwen om det sier dere noe..

Lenke til kommentar

HAHAHA, Sier du til meg at jeg skal søke der? Jeg var Guild leder for noen måneder siden og spørte om å bli allierte med dere.. men min guild fikk ikke for vi hadde for få i lvl 80 :p, men nå skal det bli futt i guildet igjen..

 

Snx in-game da vet du ;) PVP FTW! :O

 

EDIT: Men de som var i min guild fikk raide med dere. Samt meg også. Går du til raid stedet deres så "Registrer" du deg (Ikke gjør det.. latsom).. så ser du kanskje et navn som det står The Forgotten Warriors.. Min guild det.. T2 city osv osv..

Endret av EyN
Lenke til kommentar

Fikk spilt litt i går, white sands var et gankerhelvete. Lvl 20+ drepte alt de kom over så jeg logget på rangern min istedenfor og dro for å utforske Ymir's pass. Nydelig område det lille jeg sjekket ut.

 

Eneste negative jeg merket var at alt gullet mitt var borte fra alle charakterne mine, noe som selvfølgelig var kjipt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...