Kakebakelate Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Skal begynne med AoC igjen nå men jeg finner ikke cdene mine. Så jeg lurte om at det er mulig å bare kopiere over hele aoc mappen til en kompis med patcher og alt, eller må det installes fra cd/greia til funcom? Lenke til kommentar
pxK Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nå kommer visst dx10 ut imorn!! Og Runarbs, ja jeg skulle tro det funker å kopiere hele mappen ja. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nydelig. På tide at dx10 kommer ut nå egentlig, husker at AoC skulle være et av spillene som skulle vise hva dx10 var god for. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Husk at det bare er en test-versjon da,men ja. Gode nyheter:) Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Skal begynne med AoC igjen nå men jeg finner ikke cdene mine. Så jeg lurte om at det er mulig å bare kopiere over hele aoc mappen til en kompis med patcher og alt, eller må det installes fra cd/greia til funcom? Ja, du kan kopierer og herje som du vil. gjør det selv når jeg skal formatere en HD, flytter AoC over på en annen disk. Gode nyheter med DX10 ja Skal kjøpe meg en 2.8ghz Quad om 1 ukes tid, håper AoC går mere smooth da. Da har jeg: 2.8 Ghz Quad Radeon HD 4870 512 DDR5 4gb minne Nå har jeg rundt 30 fps med relativt lav settings, men kjører på en 2ghz duo E4400 :X Edit: No update on 24th March The update today will not be deployed to the live servers due to some issues found during the server up tests. The update version needs to be checked first. We will of course announce the new date for the update as soon as possible. Endret 24. mars 2009 av Merkoen Lenke til kommentar
pxK Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Updaten idag gikk visst i dass........ Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har DX10 kommet? :O Fankern at brukeren min nettopp ble frozen da .. Hælvettes årsavgifta som måtte betales, så jeg er blakk. -_- Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har DX10 kommet? :OFankern at brukeren min nettopp ble frozen da .. Hælvettes årsavgifta som måtte betales, så jeg er blakk. -_- Litt off-topic , men er nicket ditt inspirert fra metall gruppa Windir ? Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 -Og Lundamyrstrollet.. hehe, ja det er det. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Har funcom noen måter å laste ned Conan fra nettet hvis man f.eks ikke har cdene tilgjengelig? Finner iværtfall ikke noe på register.ageofconan.com. Endret 24. mars 2009 av Runarbs Lenke til kommentar
pxK Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Runarbs, nei de har ikke noe form for client download enda. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har funcom noen måter å laste ned Conan fra nettet hvis man f.eks ikke har cdene tilgjengelig? Finner iværtfall ikke noe på register.ageofconan.com. Ja, men det koster 3-4$ tror jeg. Iallefall ikke gratis enda. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 -Og Lundamyrstrollet.. hehe, ja det er det. En meget episk sang Vikingmetall på sitt beste !!!!! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Driver å oppdaterer conan nå, skikkelig kjedelig å vente i 2 timer før den siste patchen er nede. (håper at det den siste patchen) Lenke til kommentar
EyN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Driver å oppdaterer conan nå, skikkelig kjedelig å vente i 2 timer før den siste patchen er nede. (håper at det den siste patchen) Hehe Hvordan går det med servern Fury da? Enda mye spam eller? Tenkte kjøpe meg et gamecard i slutten av måneden.. Kanskje forme en guild osv.. 80 - ranger.. Faelwen om det sier dere noe.. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Fury er det futt i. anbefaler deg og sende en søknad til "Norske Folk" guildet, veeelding mange norske, og mange level 80s. www.aocnorskefolk.com viss du vil sjekke ut Lenke til kommentar
EyN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) HAHAHA, Sier du til meg at jeg skal søke der? Jeg var Guild leder for noen måneder siden og spørte om å bli allierte med dere.. men min guild fikk ikke for vi hadde for få i lvl 80 , men nå skal det bli futt i guildet igjen.. Snx in-game da vet du PVP FTW! :O EDIT: Men de som var i min guild fikk raide med dere. Samt meg også. Går du til raid stedet deres så "Registrer" du deg (Ikke gjør det.. latsom).. så ser du kanskje et navn som det står The Forgotten Warriors.. Min guild det.. T2 city osv osv.. Endret 24. mars 2009 av EyN Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Fikk spilt litt i går, white sands var et gankerhelvete. Lvl 20+ drepte alt de kom over så jeg logget på rangern min istedenfor og dro for å utforske Ymir's pass. Nydelig område det lille jeg sjekket ut. Eneste negative jeg merket var at alt gullet mitt var borte fra alle charakterne mine, noe som selvfølgelig var kjipt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 fant vel 2g ca på mine chars når jeg kom tilbake for noen dager siden. har 44guard og en 51 tos. Var kjekt nå som hest+skill koster 1g Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er latterlig billig, betalte vell 3g når jeg kjøpte det til hoxen og rangern. Men det er selvfølgelig en god stund siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå