Exsessum Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 holder på å instalere aoc igjen no, pause siden i sommer lurer på hvordan man kommer seg til yrmirs pass? jeg ble aldri noe klok på logikken i reise systemet i aoc tror foresten jeg logget ut i old tarantina, så en beskrivelse derifra hadde vært greit Fra Old Tarantia må du reise til Conorach village. For å komme til conorach må du reise østover i Old Tarantia og snakke med en mann som heter Wagoner man. Fra Conorach får du ett quest av Wagoner Man der når du spør om å få lov til å reise til Ymirs Pass. Når du har plukket opp questet, reis til Eigogliphian Mountains(noe i den dur). Når du er i E-mountains snu deg i døra og gå til Field of the dead. I Field of the Dead skal du gå til nederst i høyre hjørne til en port som fører til Ymirs Pass. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) holder på å instalere aoc igjen no, pause siden i sommer lurer på hvordan man kommer seg til yrmirs pass? jeg ble aldri noe klok på logikken i reise systemet i aoc tror foresten jeg logget ut i old tarantina, så en beskrivelse derifra hadde vært greit Fra Old Tarantia må du reise til Conorach village. For å komme til conorach må du reise østover i Old Tarantia og snakke med en mann som heter Wagoner man. Fra Conorach får du ett quest av Wagoner Man der når du spør om å få lov til å reise til Ymirs Pass. Når du har plukket opp questet, reis til Eigogliphian Mountains(noe i den dur). Når du er i E-mountains snu deg i døra og gå til Field of the dead. I Field of the Dead skal du gå til nederst i høyre hjørne til en port som fører til Ymirs Pass. satan, skal ikke være lett i age of conan akkurat her savner jeg wind raiderene i wow og takk for hjelpen Endret 5. mars 2009 av Andre88no Lenke til kommentar
Exsessum Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 satan, skal ikke være lett i age of conan akkurat her savner jeg wind raiderene i wow og takk for hjelpen Det er lett. bare virker litt invikla. Du snakker med en mann og han teleporterer deg der du skal Lenke til kommentar
Halky Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Når han først er i E Mountains så trenger han da ikke gå tilbake til Field of The Dead for og komme seg til Ymir's Pass. Man kan komme seg til Ymir's Pass fra både E Mountins og Field of the Dead. Se på kartet ditt, står markert der hvor inngangen er hen Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Når han først er i E Mountains så trenger han da ikke gå tilbake til Field of The Dead for og komme seg til Ymir's Pass. Man kan komme seg til Ymir's Pass fra både E Mountins og Field of the Dead. Se på kartet ditt, står markert der hvor inngangen er hen fant veien til yrmirs pass skal begynne å queste litt der ikveld. er lvl 64 men det funker vell? har så lite quest ellers Endret 6. mars 2009 av Andre88no Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Ymirs pass er lvl55-63. Du vil ikkje kunne få quest der før 51-52 ein plass. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 Ymirs pass er lvl55-63. Du vil ikkje kunne få quest der før 51-52 ein plass. ups ser jeg skrev litt feil, jeg er lvl 64 ikke 4 Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Ymirs pass er lvl55-63. Du vil ikkje kunne få quest der før 51-52 ein plass. ups ser jeg skrev litt feil, jeg er lvl 64 ikke 4 Du bør gå til Atzel's Approach , bra for din lvl. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Tja han kan vel gjøre noen quests i Atzel's Approach, men han får flere quests og gjøre i Thunder River og da kan han heller dra tilbake til Atzel's Approach når han nermer seg lvl 70. Forresten var selv innon Prison Colony i går siden jeg driver og quester i TR og det irriterer meg at dem ikke har gjort noe med looten man får i Prison Colony siden den er elendig. Det er jo noen bosser der men de dropper jo bare ræva grønne ting og meget sjeldent noe blått ;( Så jeg syntes de burde endre på det for og gjøre den mere attraktiv. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 hvordan i hulest skal jeg vite hvilket gear som er bra? sånn 0,03% slashing etttelerannet, skjønnner ikke noe av det. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 hvordan i hulest skal jeg vite hvilket gear som er bra? sånn 0,03% slashing etttelerannet, skjønnner ikke noe av det. Trykk på "P" og se på attributes og hva de gir. Det er ikke noe vanskeligere enn WoW i grunn. ;-) Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) har aldri spilt wow så jeg vet ikke. hvordan gear er bra på en Conquerori lvl 22? Endret 8. mars 2009 av Dole-Duck Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Bare bruk det du får tak i du Helst heavy/medium armor! Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Medium på lvl20. Så fort du dinger 30 gjer du alt for å skaffe deg heavy armor, siden det har veldig mykje å sei. Heavy armor er det du bruker resten av spelet deretter. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 så de prosent greiene har ikke veldig mye å si? Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Litt, men viss du må velge mellom to armordeler vil den med mest defence (eller heroic defence) som regel alltid vere betre. Unntaket er viss du allerede har nådd max defence-rating for ditt level - da blir det meir fornuftig å sammenlikne andre stats slik som invuls o.l. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeez, kjøpte gamecard rett før vinterferien og rerollet en ToS på Fury. Men nå som jeg vandrer rundt i kopshef/conalls får jeg ikke svar på en èneste LFG, må omtrent gå rundt og /tell random folk jeg møter. Man merker at det har blitt litt tynt i rekkene =( Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Jeez, kjøpte gamecard rett før vinterferien og rerollet en ToS på Fury. Men nå som jeg vandrer rundt i kopshef/conalls får jeg ikke svar på en èneste LFG, må omtrent gå rundt og /tell random folk jeg møter. Man merker at det har blitt litt tynt i rekkene =( Du kødder ikke sant ? Det er jo nesten for mye folk på Fury, folk henger under enhver grein og det er JÆVLIG mye ganking i lvl 50-70 sonene. Det myldrer av folk over alt , hvertfall i de høyere lvl sonene på Fury. Endret 9. mars 2009 av Bulletus Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeez, kjøpte gamecard rett før vinterferien og rerollet en ToS på Fury. Men nå som jeg vandrer rundt i kopshef/conalls får jeg ikke svar på en èneste LFG, må omtrent gå rundt og /tell random folk jeg møter. Man merker at det har blitt litt tynt i rekkene =( problemet ligger nok mere i at folk ikke følger med på global chatten hele tida. bruker man /tell til folk man søker opp så får man gruppe veldig fort. De burde lage en ny funksjon for å ta tak i gruppe. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 joda, folk som ganker (eller PVPer for å sette det i ett litt fint lys) er det nok av. Utrolig mange 30+ som syns det er artig å tulle med min 24 ToS =( Ganking er det mye av. wohoo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå