Vegar Beider Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Funcom har nå sagt at dette ikke var riktig klient, og at den riktige blir postet snart. Noen lure brukere hadde funnet filen og la ut linken for tidlig, Funcom stoppet sin seed, og derfor falt hastighetene så drastisk. Bare å ha tålmodighet! Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 http://forums.ageofconan.com/showpost.php?...mp;postcount=97 :wallbash: Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg tror filen RamGuy lasta opp er legit, jeg hadde beta downloaderen og den hadde et helt annet ikon , men såklart kunne RamGuy ha skifta det og >_O! På med Tinfoilhat "Age of Conan Downloader" Det virker da legit i mine øyne ? Forresten: Tinfoilhat: Made my day. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Kan RamGuy avklare om den linken hans fucker opp klienten, og event. at den lave hastigheten har noen sammenheng med at "alle" bruker hans link..? Hvorfor skulle linken fucke opp klienten? Hastigheten er ræva rett og slett fordi servern er overblasted med flere tusen som laster ned samme ting. Opplevde dette ved hver patch i Closed BETA, det stabiliserer seg etterhvert Og Ellingsen gav meg honnør får å legge linken her, så tror ikke de tar det så ille opp Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Da er det bare å stoppe klienten da i guess? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 http://forums.ageofconan.com/showpost.php?...mp;postcount=97 God dammit Jaja, jeg prøvde nå så godt jeg kunne folkens Ikke min feil at Funcom hoster feil klient Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvem er Ellingsen? Jaja så var det feil versjon avklienten. Back to the waiting game. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) *not needed* Endret 10. mai 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Den ramguy la ut er altså feil, på lik linje med alle andre? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Den ramguy la ut er altså feil, på lik linje med alle andre? Jepp, dessverre Lenke til kommentar
jvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Ooops, hold your horses folkens. http://forums.ageofconan.com/showthread.ph...333#post1978333 The links mentioned by some users were not correct. They linked to a wrong version of the client. The correct one will be published soon. Thanks. __________________ Oliver 'Tarib' Kunz Senior Community Manager EDIT: Oi her gikk det unna. Sorry for repetering ;x Endret 10. mai 2008 av jvik Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvem er Ellingsen? Jaja så var det feil versjon avklienten. Back to the waiting game. Ellingsen er... Utviklingssjef(?) for funcom. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 om den ikke kommer direkte fra funcom ville jeg ikke satset på den.. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 ersj. jeg som bare hadde 1 uke og 3 dager downloading igjen Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Trodde han var produktsjef for Age of Conan / Funcom ? Går vell for det samme om den ikke kommer direkte fra funcom ville jeg ikke satset på den.. Den gjorde jo det da Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 jaja, takk for arbeidet du gjorde uansett RamGuy Hadde bare 2 dager igjen eg Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Trodde han var produktsjef for Age of Conan / Funcom ? Går vell for det samme om den ikke kommer direkte fra funcom ville jeg ikke satset på den.. Den gjorde jo det da Care? Ellingsen er ett viktig individ når det kommer til Age of Conan ! Endret 10. mai 2008 av Rattpjusker Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Da kan du bare GLEMME min førstefødte! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Men da får jeg raska på og kjøre en re-installasjon av maskinen min, så har den forhåpentligvis ikke dukket opp før etter jeg er ferdig (tar vell 15-20min) Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Hvorfor re-installasjon ? >_> Og, nei, tviler på at den er oppe til da : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå