Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke spilt AoC siden releasen og lurte bare på om de har gjort noe med normalizering elns hva det heter. Tenker angående hardware.

For pcen jeg har skulle greid å kjørt spillet noelunde ok men hva jeg ble møtt med var lagg og meg som spretter rundtom på skjermen.

Spillet skal være en god del bedre optimalisert ja :)

Det er det jeg har hørt, og synes spillet kjører mye bedre på min PC enn før også.

Ja, optimalisert var selvfølgelig ordet jeg var ute etter hehe ;p

Men godt å høre. Kanskje jeg installere det igjen senere da for å se hvordan det kjøres på pcen min.

Lenke til kommentar
Hvis jeg spiller på en PvE server, er det umulig for meg å oppleve siege battles da?

Selvfølgelig ikke!

Det eneste du trenger for å oppleve en siege, er å være i en guild som enten har et Battlekeep, eller et annet guild som er villig til å sloss for et Battlekeep.

På en PvP server er det helt likt, men forskjellen er at utenfor Battlekeepene, så er PvP "PÅ" i alle soner, hele tiden. PvE serverne har da en "PÅ/AV" knapp for alle spillerene så de kan velge, men i et Siege blir den slått på for alle tror jeg.

Lenke til kommentar

PVE servere har ingen på/av knapp for pvp. Det er pvp i border kingdoms sonene (der battlekeeps ligger) og i minigames. Resten av plassene kan ingen angripe kvarandre. På pvp server er det lov å angripe folk kor som helst, bortsett fra dei tre store byene og inni gruppe/raid instanser.

Lenke til kommentar

Ok. Men ikke alle guildbyer er battlekeeps? Eller må de ligge i border kingdoms?:p

(tvilsomt)

EDIT: Ellers ble jeg lettere sjokkert i går kveld, etter å ha lagd min første female char (smoking hot btw). Bare for morro testa jeg om det gikk an å ta av klæra ... Og vips der sprang ei heit blondine rundt toppløs og i tanga ... Damn! :cool:

;)

Trodde ikke det var mulig ...

Innlegg nr. 2000!

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
PVE servere har ingen på/av knapp for pvp. Det er pvp i border kingdoms sonene (der battlekeeps ligger) og i minigames. Resten av plassene kan ingen angripe kvarandre. På pvp server er det lov å angripe folk kor som helst, bortsett fra dei tre store byene og inni gruppe/raid instanser.

Bare pirke litt her.. raid instancene har nok ikke PvP nei, men endel av gruppeinstancene har det på PvP/RP-PvP servere.

Lenke til kommentar
Skulle velge pvp jeg for å ha alle mulighetene åpene.

lvl 7-8 er på øya med krokodiller. Blitt drept ca 543 ganger, uansett tid uansett hvor jeg er.

Brukt 3 dager nå på 1 lvl.

Du trenger ikke ut på den øya i det hele tatt om du sliter med og lvl.

De 3 siste char mine har ikke satt foten ute på ganke øya.

Kjør alle quest i ruinene og i city samt destiny, så trenger du ikke komme i "pvp" land før lvl 19/20.

Dog da er det på han igjen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...