Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Hvordan er Fps nå VS mai?

Hadde 8800GTX den gangen og med 1600x1200 og alle settings på maks ble det 1 fps iallefall med XQ16 /QX16? osv.

Har nå satt alt på max igjen nå med annet skjermkort og får 70-120FPS Utrolig digg veden blir med maks gress, avstander og reflekteringer.

Gleder meg til Directx10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan er Fps nå VS mai?

Hadde 8800GTX den gangen og med 1600x1200 og alle settings på maks ble det 1 fps iallefall med XQ16 /QX16? osv.

Har nå satt alt på max igjen nå med annet skjermkort og får 70-120FPS Utrolig digg veden blir med maks gress, avstander og reflekteringer.

Gleder meg til Directx10

16x QAA er litt overkill x)

Lenke til kommentar

Neida, får 3sifferet fps med x16 i 1600x1200

Quad-sli 295

Hvilken klasse er "overpower" nå?'

Og hvilken klasse har best grafikk på spells, gøyest å spille om man er på noen timer i uken bare for å nyte grafikken?

Endret av War
Lenke til kommentar

Godagen!

Jeg spillte for en god stund siden en dark templar opp til lvl 80, men sluttet pga. mangel på content og disband av guild.

Hvordan er situasjonen idag for AoC? Og ikke minst classen dark templar? Tenker da bugs/balansering/spillermasse, og litt rundt hvordan tilstanden er for PvP og PvE atm. (Hørte no rykter om at det var en massiv PvP patch for en stund siden).

Mvh

Christian

Lenke til kommentar
Godagen!

Jeg spillte for en god stund siden en dark templar opp til lvl 80, men sluttet pga. mangel på content og disband av guild.

Hvordan er situasjonen idag for AoC? Og ikke minst classen dark templar? Tenker da bugs/balansering/spillermasse, og litt rundt hvordan tilstanden er for PvP og PvE atm. (Hørte no rykter om at det var en massiv PvP patch for en stund siden).

Mvh

Christian

Ja spillet har kommet langt på PvP fronten. Nå er jo problemet at det nesten er FOR mye PvP :) Men de pusser på dette aspektet hele tiden og nå kommer snart PvP ressurser som man må krige om. Spiller ikke så mye pvp selv men har da inntrykk av at mange liker å knerte meg :)

Lenke til kommentar

De restartet serveren på Crom, Fury og en server til grunnet noe bug med å komme seg mellom instanser osv, altså en sone feil.

Når du tenker på sure miner så kom de aller fleste fra Red Army med hjelp av RUS Corp på Fury som vi i The Covenant of Mor'Di i var midt i siege med, det gjenstod 30 minutter og de hadde keepet vårt på 40% så resatte hele sonen seg og battlekeep kampen var over. Forklarer det meste, hehe.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt AoC siden releasen og lurte bare på om de har gjort noe med normalizering elns hva det heter. Tenker angående hardware.

For pcen jeg har skulle greid å kjørt spillet noelunde ok men hva jeg ble møtt med var lagg og meg som spretter rundtom på skjermen.

Lenke til kommentar
Har ikke spilt AoC siden releasen og lurte bare på om de har gjort noe med normalizering elns hva det heter. Tenker angående hardware.

For pcen jeg har skulle greid å kjørt spillet noelunde ok men hva jeg ble møtt med var lagg og meg som spretter rundtom på skjermen.

Spillet skal være en god del bedre optimalisert ja :)

Det er det jeg har hørt, og synes spillet kjører mye bedre på min PC enn før også.

Lenke til kommentar

9 dager til jeg får penger på konto, så jeg endelig får betalt en måned!

Nesten så jeg gleder meg litt. ^^

Noe nytt om når neste patch med DX10 kommer?

På accounten min har jeg en 52 Conqueror. Så har det kommet mye nytt før den lvl'en sån at jeg burde starte på nytt? Eller er det ikke noe jeg går glipp av vist jeg fortsetter på 52?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...