War Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvordan er Fps nå VS mai? Hadde 8800GTX den gangen og med 1600x1200 og alle settings på maks ble det 1 fps iallefall med XQ16 /QX16? osv. Har nå satt alt på max igjen nå med annet skjermkort og får 70-120FPS Utrolig digg veden blir med maks gress, avstander og reflekteringer. Gleder meg til Directx10 Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Hvordan er Fps nå VS mai?Hadde 8800GTX den gangen og med 1600x1200 og alle settings på maks ble det 1 fps iallefall med XQ16 /QX16? osv. Har nå satt alt på max igjen nå med annet skjermkort og får 70-120FPS Utrolig digg veden blir med maks gress, avstander og reflekteringer. Gleder meg til Directx10 16x QAA er litt overkill x) Lenke til kommentar
War Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Neida, får 3sifferet fps med x16 i 1600x1200 Quad-sli 295 ____________________ Hvilken klasse er "overpower" nå?' Og hvilken klasse har best grafikk på spells, gøyest å spille om man er på noen timer i uken bare for å nyte grafikken? Endret 1. februar 2009 av War Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Du bør skaffe deg ny skjerm! Jeg venter på min stasjonær PC har også kjøpt meg et gtx 295 Lenke til kommentar
War Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Bestillt Dell UltraSharp 3008WFP 30" for 2560 x 1600 men den kommer jo aldri>< dell ftw. Noen som har tips til kul grafikklasse? Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Bestillt Dell UltraSharp 3008WFP 30" for 2560 x 1600 men den kommer jo aldri>< dell ftw. Noen som har tips til kul grafikklasse? Necromancer har jo noe lyn/flamme spells, og healing klassene har noen spells som er fine og se på. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bestillt Dell UltraSharp 3008WFP 30" for 2560 x 1600 men den kommer jo aldri>< dell ftw. Noen som har tips til kul grafikklasse? Necromancer har jo noe lyn/flamme spells, og healing klassene har noen spells som er fine og se på. Vel:P Demonologists har fire, ToS har electric/lyn. Necromancer har cold damage og unholy damage. Lenke til kommentar
nets Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Godagen! Jeg spillte for en god stund siden en dark templar opp til lvl 80, men sluttet pga. mangel på content og disband av guild. Hvordan er situasjonen idag for AoC? Og ikke minst classen dark templar? Tenker da bugs/balansering/spillermasse, og litt rundt hvordan tilstanden er for PvP og PvE atm. (Hørte no rykter om at det var en massiv PvP patch for en stund siden). Mvh Christian Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du vil ikke være superbadass og drepe alle op ett sekund. Men du vil kunne ta de fleste Og DT er bra i PvE Lenke til kommentar
Exsessum Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dt og Necro i group er psyco. Med DTs sadism kan necro da få 20% life tap og med DoTs og spellweaving blir det ganske mye damage. Men DT må vere i group for å vere bra da, men med en god spiller bak spakene kan alle classer eige alle. Lenke til kommentar
tormi Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Godagen! Jeg spillte for en god stund siden en dark templar opp til lvl 80, men sluttet pga. mangel på content og disband av guild. Hvordan er situasjonen idag for AoC? Og ikke minst classen dark templar? Tenker da bugs/balansering/spillermasse, og litt rundt hvordan tilstanden er for PvP og PvE atm. (Hørte no rykter om at det var en massiv PvP patch for en stund siden). Mvh Christian Ja spillet har kommet langt på PvP fronten. Nå er jo problemet at det nesten er FOR mye PvP Men de pusser på dette aspektet hele tiden og nå kommer snart PvP ressurser som man må krige om. Spiller ikke så mye pvp selv men har da inntrykk av at mange liker å knerte meg Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 hva var det de hadde downtime for på mandag? var bare i et par minutter, men etter folk kom inn igjen var det veldig mange sure miner ( mildt sagt) hva var det som hadde blitt gjort? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 De restartet serveren på Crom, Fury og en server til grunnet noe bug med å komme seg mellom instanser osv, altså en sone feil. Når du tenker på sure miner så kom de aller fleste fra Red Army med hjelp av RUS Corp på Fury som vi i The Covenant of Mor'Di i var midt i siege med, det gjenstod 30 minutter og de hadde keepet vårt på 40% så resatte hele sonen seg og battlekeep kampen var over. Forklarer det meste, hehe. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kjørte akkurat gjennom Black Castle nå og jeg må si... Det var en kjempebra instance! Aldri hatt det så moro i en instance før Lenke til kommentar
Vemund Veien Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Black Castle er den beste gruppeinstansen i spelet. Er svak for Pyramid of the Ancients òg, men den kan gjerast solo. Sakner tilsvarande kvalitet på high-level, så ein får håpe at neste patch' xibaluku kan tilby noko slikt for dei som føler seg lei av å levle alts. Lenke til kommentar
SirTommy Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Rolla en Demon på Crom igår, dæven virker som en skikkelig moro class! Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Caster er moro i AoC t.o.m healer er engasjerende Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Har ikke spilt AoC siden releasen og lurte bare på om de har gjort noe med normalizering elns hva det heter. Tenker angående hardware. For pcen jeg har skulle greid å kjørt spillet noelunde ok men hva jeg ble møtt med var lagg og meg som spretter rundtom på skjermen. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Har ikke spilt AoC siden releasen og lurte bare på om de har gjort noe med normalizering elns hva det heter. Tenker angående hardware. For pcen jeg har skulle greid å kjørt spillet noelunde ok men hva jeg ble møtt med var lagg og meg som spretter rundtom på skjermen. Spillet skal være en god del bedre optimalisert ja Det er det jeg har hørt, og synes spillet kjører mye bedre på min PC enn før også. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 9 dager til jeg får penger på konto, så jeg endelig får betalt en måned! Nesten så jeg gleder meg litt. ^^ Noe nytt om når neste patch med DX10 kommer? På accounten min har jeg en 52 Conqueror. Så har det kommet mye nytt før den lvl'en sån at jeg burde starte på nytt? Eller er det ikke noe jeg går glipp av vist jeg fortsetter på 52? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå