Atomics Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Noen måte å slippe å måtte gå gjennom "scanning local files" hver gang jeg skal spille spillet? Tror nok ikke det, da dette er "sjekken" som autoutføres for å undersøke om du trenger å oppdatere, så er nok 100% basic sak som man ikke slipper. For meg tar det 5-10 sek, så klager ikke Lenke til kommentar
Exsessum Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Noen måte å slippe å måtte gå gjennom "scanning local files" hver gang jeg skal spille spillet? Du kan laste ned en mod som heter AoC quickstart. Den gjer at du kan sleppe scanning local files og introvideoene. Les mer om det her En versjon som skal virke Endret 28. januar 2009 av Exsessum Lenke til kommentar
Exsessum Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Dobbel post Endret 28. januar 2009 av Exsessum Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Da har jeg meldt flytting over til Crom PVE. Jeg takler bare ikke lengre å bli konstant corspecampa uansett hvor jeg beveger meg, så da velger jeg å heller gå over til PVE server Noen som vet om det er mange folk der, og eventuelt om det er en bra guild som gjør hele T2? Har en del T2 erfaring og ønsker en guild som tar hele greia Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Fra hvilken server End? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hvilket guild var du i? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vært medlem av Darkwing, hvor vi gjorde helt frem til slangeboss i T2, vært medlem av en annen guild jeg ikke husker og var siste medlem av Nidvardir før jeg nå flytter. (venter på at karakterene skal bli overfør). Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Velkommen til Crom=) Aktiviteten er veldig god. Mange guilds med god raidprogresjon og forholdsvis høy aktivitet i BK PvP. Du vil nok oppleve Iron Will (russisk guild opprinnelig fra Crom) som særdeles usympatiske mennesker utelukkende ute etter å gjøre ting vanskelig for andre. Heldigvis er det nok av folk som er villige til å svare når de bringer et fult raid av hovedsaklig necromancere som er flavor of the month. Det finnes så klart unntak, noen i det guildet er dyktige og greie spillere, men majoriteten representerer dessverre noe annet. Det er overraskende mange her som er godt ute i PvP lvl 3 (venter på pes fra Fury-spillere nå) og mini games har endelig blitt en respektabel utfordring ettersom det er drastisk mer guild vs. guild. Jeg vil ikke uttale meg nevneverdig om statusen på Fury ettersom jeg bare fikk en char opp til 40 før jeg måtte forlate pga. ufattelig mye idiotisk trash talk i global - men jeg vil rolig påstå at spillerbasen på Crom har en liten annen holdning og kultur. PvP har en tendens til å fremprovosere følelser hos folk:P Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hehe ok Men hvordan fungerer pvp på pve server da? Er det slik at mini games forsatt er noe man kan gjøre? Men ellers så kan man ikke angripe folk? Og, er det noen norsk-aktige, eller skandinaviske guilder som holder på ute i T2 og som har BK? Har lyst til å joine en guild med battlekeep hehe Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Border Kingdoms er sonene hvor du finner battle keeps og FFA PvP. Det er som regel en del spillere som oppholder seg i disse sonene til 24/7, men det er en PvE-server og raids er hovedfokus for de fleste guild. Det er en del mindre skandinaviske og hel-Norske guild på Crom, dog tviler jeg litt på at de har kommet så langt når det kommer til raiding. Auditor Fortuna Juvat er helnorske, men sliter visst fortsatt på Kylliki. Så vidt jeg vet er det et guild ved navn Northern Vanguard opprinnelig fra Bori som er Norsk/skandinavisk og som regelmessig tar Wing 1 og Ahazu-Zagam i BRC. Immortals er et av raid-guildene med en liten kjerne aktive spillere på rundt 30 stykker. Vi har endelig Seruah på farm status i BRC igjen=) På Ymir var vi server first på alle raid-bosser inkludert Chatha (post gem-nerf). Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ah ok :/ Jeg høres sikkert ut som en drittsekk, men håper jeg kan få kommet meg inn i en guild som gjør T2 og har Battlekeep, / T3 by. Ser meg selv som såpass bidragende i form av ressurser og aktivitet at jeg er kvalifisert til det. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Velkommen til Crom=) Aktiviteten er veldig god. Mange guilds med god raidprogresjon og forholdsvis høy aktivitet i BK PvP. Du vil nok oppleve Iron Will (russisk guild opprinnelig fra Crom) som særdeles usympatiske mennesker utelukkende ute etter å gjøre ting vanskelig for andre. Heldigvis er det nok av folk som er villige til å svare når de bringer et fult raid av hovedsaklig necromancere som er flavor of the month. Det finnes så klart unntak, noen i det guildet er dyktige og greie spillere, men majoriteten representerer dessverre noe annet. Har ikke så mye erfaring med Iron Will, men kan si at de eneste som irriterer meg på Crom for øyeblikket er Destiny med sine "Four Horsemen" allianse som svever rundt og tror de er best. Likevel har de blitt knust i nesten alle siege, og prøver nå å komme med lettbeinte argumenter på hvorfor de ikke tapte. Men igjen så er jo dette mitt syn på arroganse Men uansett velkommen til Crom The Very End! Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Takk takk Venter forsatt på å få assassin over riktig, klarte SEFF å overføre feil, klikka helt feil og endte opp på en fransk roleplayer sjit greie, (det øverste valget), så venter på svar fra FC om de kan hjelpe =) Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Velkommen til Crom. De tre skandinaviske guildene som jeg vet om er Northern Vanguard, Fearless Legion og Auditor Fortuna Juvat. Selv er jeg i Northern Vanguard (var helnorskt før, så flest nordmenn der) som er et veldig hyggelig guild og har T1 (utenom yakhmar som har vært litt trøbblete etter patch 1.03) og T2 Wing 1 på farmstatus. Regner også med at vi får ned Ahazu og kommer lengre inn i Wing 2 snart (blir lettere å få med seg de riktige klassene om det blir noe av mergen sammen med Fearless legion ). Om du er interessert kan du lese mer her http://northernvanguard.org/forum/index.php?topic=250.0 PvPen her er veldig bra, minigames går konstant og det er alltid masse folk border kingdoms som duelerer eller banker russerne Fikk 2k pvp kills og kom halvveis til pvp lvl 3 på barbaren min på 1,5 uke etter merge. Har for øyeblikket bare T3 keep, men full T3 by kommer sikkert til å fullføres straks, holder på å bestemme oss for hvilken bygninger som skal opp først. Battlekeep kommer vi garantert til å ha om det blir noe av guildmerge Endret 30. januar 2009 av zipp- Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Velkommen til Crom=) Aktiviteten er veldig god. Mange guilds med god raidprogresjon og forholdsvis høy aktivitet i BK PvP. Du vil nok oppleve Iron Will (russisk guild opprinnelig fra Crom) som særdeles usympatiske mennesker utelukkende ute etter å gjøre ting vanskelig for andre. Heldigvis er det nok av folk som er villige til å svare når de bringer et fult raid av hovedsaklig necromancere som er flavor of the month. Det finnes så klart unntak, noen i det guildet er dyktige og greie spillere, men majoriteten representerer dessverre noe annet. Har ikke så mye erfaring med Iron Will, men kan si at de eneste som irriterer meg på Crom for øyeblikket er Destiny med sine "Four Horsemen" allianse som svever rundt og tror de er best. Likevel har de blitt knust i nesten alle siege, og prøver nå å komme med lettbeinte argumenter på hvorfor de ikke tapte. Men igjen så er jo dette mitt syn på arroganse Men uansett velkommen til Crom The Very End! Jeg må si meg veldig uenig her. Destiny har jeg ikke nevneverdig erfaring med, men jeg har god kontakt med folk fra Element Zero og Circle of Eternity. Dette er veldig hyggelig og ikke minst dyktige spillere. Iron Will har et godt rykte på seg relatert til exploits etc... Knust i nesten alle sieges? Jaha. Jeg antar du refererer til den ene gangen Iron Will faktisk fikk ned et keep, Azraille? Noe som forøvrig var post-merge. Før merge søkte en fra Iron Will seg inn i et guild fra "Four Horsemen" alliansen og ble akseptert. Da det aktuelle guildet raidet var siege vinduet åpent og personen opprinnelig fra Iron Will åpnet porten inn til deres BK. Da var det fritt frem for 30+ glade Iron Will-medlemmer og løpe inn i BK. Det aktuelle guildet fikk høre om dette og flyttet seg fra instansen de var i til BK sitt - dog uten å se spor av Iron Will. De ventet en stund, men ga opp og dro tilbake til raidinstansen. Da hadde alle fra IW logget ut inne i guildets BK for deretter å logge inn igjen og ødelegge alt som var. Det må jeg innrømme kvalifiserer til mest tragiske fremgangsmåte å vinne siege på. Litt samme mentalitet som å invitere hele serveren til et siege kl. 16.00 mot et guild som kun har mulighet til å stille med 15 folk. Eller hur, Unforgiven? Jeg kan være enig i at mange i "The Four Horsemen" er arrogante, men de appellerer mye mer til meg enn guild som utnytter systemet for å vinne av den simple grunn at de suger i alt de foretar seg lovlig ...i et MMO. Way to go. EDIT: The Very End - I Immortals har vi T3 og som nevnt har vi alt inkludert Seruah på farm for øyeblikket (med unntak av Yahkmar som vi ikke besøker engang). Med alle alliansene ute og går er det vanskelig å opprettholde et Battle Keep, men dette jobber vi med. Vi har en såpass liten kjerne medlemmer at vi ikke har kapasitet til å forsvarlig holde på et BK. Det er en trist situasjon, men helt ok. Nok av PvP og større kamper i Border Kingdoms som foregår uansett Valg av guild avhenger av fokus og dedikasjon. Noen er fokusert på PvP - andre på raids. Vårt guild tilhører sistnevnte og vi stiller krav til medlemmene våre. Noe som igjen resulterer i at vi er forholdsvis få. Endret 30. januar 2009 av Liquidant Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg må si meg veldig uenig her. Destiny har jeg ikke nevneverdig erfaring med, men jeg har god kontakt med folk fra Element Zero og Circle of Eternity. Dette er veldig hyggelig og ikke minst dyktige spillere. Iron Will har et godt rykte på seg relatert til exploits etc... Knust i nesten alle sieges? Jaha. Jeg antar du refererer til den ene gangen Iron Will faktisk fikk ned et keep, Azraille? Noe som forøvrig var post-merge. Før merge søkte en fra Iron Will seg inn i et guild fra "Four Horsemen" alliansen og ble akseptert. Da det aktuelle guildet raidet var siege vinduet åpent og personen opprinnelig fra Iron Will åpnet porten inn til deres BK. Da var det fritt frem for 30+ glade Iron Will-medlemmer og løpe inn i BK. Det aktuelle guildet fikk høre om dette og flyttet seg fra instansen de var i til BK sitt - dog uten å se spor av Iron Will. De ventet en stund, men ga opp og dro tilbake til raidinstansen. Da hadde alle fra IW logget ut inne i guildets BK for deretter å logge inn igjen og ødelegge alt som var. Det må jeg innrømme kvalifiserer til mest tragiske fremgangsmåte å vinne siege på. Litt samme mentalitet som å invitere hele serveren til et siege kl. 16.00 mot et guild som kun har mulighet til å stille med 15 folk. Eller hur, Unforgiven? Jeg kan være enig i at mange i "The Four Horsemen" er arrogante, men de appellerer mye mer til meg enn guild som utnytter systemet for å vinne av den simple grunn at de suger i alt de foretar seg lovlig ...i et MMO. Way to go. Hva med det andre sieget det var snakk om for Destiny, der de skulle angripe Iron Will og hele Iron Will ble kastet ut av sin egen instanse fordi de visstnok ikke var med i Sieget. Så har vi sieget av "The Four Horsemen" da de angrep Twierdza klokken 10.00 på morgenen for at vinduet var presatt og kunne ikke endres. Da kom de med 48 stykker mot Twierdzas 10-12, og fulgte alt dette opp med å skryte på seg at de var best og alt ble knust osv. Så har vi siste siege der IW kom seg igjennom uten å bruke noen skitne triks, og ødela BK'et. De hadde visstnok et BK ifra før, men som vi vet så er du bestandig taper i ett siege om du angriper og allerede har ett keep. Så har vi den siste kommentaren din som er ganske unødvendig spør du meg, det var ikke vi som hadde satt deres siegevindu åpent klokken 16.00 hver dag fremover. Så vi hadde ikke noen annen mulighet til å angripe dere. Og hele serveren? Det var vel kanskje 24 mot dere, og når man selv har satt vinduet til 16.00, så må man være forberedt på å forsvare det. Bare for å gjøre det klart, jeg forsvarer ikke IW, men de er de eneste som kan brukes som ett eksempel i denne saken Lenke til kommentar
War Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Skal betale for conankontoen min igjen. View my Subscription Fuck my Subscription Add my Subscription My card Subscription Confirm your Subscription Start a new Subscription !"#¤%&/%¤# siden dems, ikke rart det går nedenom og hjem med et selskap man ikke kan få betalt til om man vil en gang. Samme hvor jeg trykker inn visainfo står det Success Reactivate Subscription Subscription Reactivated osv men fortsatt frozen acc i innloggingen. Litt senere Success Connect Subscriptions Connections have been updated Fortsatt ingen tilgang, skrevet inn visainfo 10 ganger nå 10 steder og bundet dem oppimot altmuligrart på 5 steder. Endret 1. februar 2009 av War Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Tok litt under 5 min for meg siste jeg gjorde det der med visa. Og TheVeryEnd !!! Velkommen til Aquilonia (RP-PvP) AoC's mest populære server Vær taknemlig du havnet på en sånn knall server ved uhell da Ingen grunn til å angre i alle fall, de som kommer fra Crom til oss synes det var dritt kjedlig der. Spørs sikkert på hva man liker også da Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ja men det er jo så lite folk på RP-pVP servern På Fury var det som regel 2-3 instancer i noble district og optil 6-7 i Khes :/ Føles akkurat som wildsoul før migreringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå