Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Trur testlive må sjå eit par syklar til før det går live. Eg har ikkje fått logga inn der sidan dx10 patchen kom. Krasjer til desktop med ein gong brukernamn/passord er skrive inn. Både i dx10 og dx9 klienten. I tillegg til at dx10 klienten tar årevis å starte opp.

Det har nok noe med ditt oppsett å gjøre, og ikke klienten i seg selv. Man kan ikke regne med å kjøre AoC med DX10 om man ikke har investert i en god gamingrigg.

Og DX10 er jo ikke det viktigste, men det er en så kraftig bonus at det for meg er verdt å grave litt lenger ned i lommeboka for å skaffe meg det skjermkortet og rammen jeg trenger. Det er jo ikke en investering kun for AoC, men det er en investering for fremtidige spill også. Og den filmen viser litt av hvordan hverdagen blir med DX10! Så i tillegg til nye instanser, mer innhold og flere spillere, så er nok dette den siste finpussen som skal til for å gjøre en eventuell relansering av spillet. Jeg tror iallefall at FC jobber med noe i bakgrunnen også, som kan komme som en overaskelsespatch :whistle:

Man skulle bare ønsket at spillet var lansert i den tilstanden som det er idag, og vi hadde sett betraktelig mer positive tilbakemeldinger som kunne kjørt spillet helt til topps!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trur testlive må sjå eit par syklar til før det går live. Eg har ikkje fått logga inn der sidan dx10 patchen kom. Krasjer til desktop med ein gong brukernamn/passord er skrive inn. Både i dx10 og dx9 klienten. I tillegg til at dx10 klienten tar årevis å starte opp.

Det har nok noe med ditt oppsett å gjøre, og ikke klienten i seg selv. Man kan ikke regne med å kjøre AoC med DX10 om man ikke har investert i en god gamingrigg.

Blir vel å oppgradere gtx260'en min til noko betre då. Starter jo å bli to-tre månadar sidan eg kjøpte nytt grafikkort så det er vel på tide igjen. Er jo vanleg teikn på dårleg hardware at spel krasjer til desktop før ein får logga inn i dei.

Endret av sjukheit
Lenke til kommentar

Slik ser det ut i AoC og wow

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar

Blir vel å oppgradere gtx260'en min til noko betre då. Starter jo å bli to-tre månadar sidan eg kjøpte nytt grafikkort så det er vel på tide igjen. Er jo vanleg teikn på dårleg hardware at spel krasjer til desktop før ein får logga inn i dei.

Lukter jeg sarkasme her?

Lenke til kommentar

Jeg har også GTX260, og min har kun krasjet 2 ganger, begge på Test server, men ikke der engang de siste ukene. Live server er 100% feilfritt for meg, så da hadde jeg sjekket litt til kanskje.

Hvis det ikke er kortet, kanskje det er noe annet?

Lenke til kommentar

Live fungerer som det skal, mens testlive har eg ingne sjans til å logge på uanset kva instillinger eg kjører. Har gjort ein komplett reinstall av testlive i tillegg, så då føler eg det begynner å bli funcom sitt problem. Eg er for øvrig ikkje einaste med same problem.

Endret av sjukheit
Lenke til kommentar
Live fungerer som det skal, mens testlive har eg ingne sjans til å logge på uanset kva instillinger eg kjører. Har gjort ein komplett reinstall av testlive i tillegg, så då føler eg det begynner å bli funcom sitt problem. Eg er for øvrig ikkje einaste med same problem.

Vær glad at det bare er testlive serverne du har problemer med..

Testlive ligger vel i navnet, de tester masse rart....

Lenke til kommentar
Sant det, slik spillet er nå er slik det burde lanseres. Så klart er det en laaaaaaaaaaaaaaang vei igjen, men det er allikevel milevis forann hva det som ble lansert er.

Og, det er vel sakt at det kommer en utvidelsespakke mot slutten av dette året, så de jobber vel med den i godt skjul :)

Ja og den utvidelsespakken er jo i tillegg til de utvidelsene som kommer ved oppdateringer, slik som f.eks Ymirs Pass var en oppdatering. Kommer jo to nye level 80 dungeons med masse bosser.

Lenke til kommentar

Hehe gtx260 er vel mer enn god nok.

Sikker på at det ikke er noen med instilleringer i dx10 klient?

Jeg husker for egen at jeg prøvde å sette til dx10 før jeg viste at dette ikke var impelementert i spillet. Det som skjedde da var vel at det ble sort screen og krasj til desktop etterhvert...

Lenke til kommentar
Hehe gtx260 er vel mer enn god nok.

Sikker på at det ikke er noen med instilleringer i dx10 klient?

Jeg husker for egen at jeg prøvde å sette til dx10 før jeg viste at dette ikke var impelementert i spillet. Det som skjedde da var vel at det ble sort screen og krasj til desktop etterhvert...

Anser denne diskusjonen som ferdig og poenglaus. Dx10 er uferdig og ikkje i ein tilstand der funcom ønsker å release det, som understreka i nye gamedirector brevet der dei utsetter release av dx10. Dette stemmer med mine erfaringer. Det er ikkje noko eg gjer feil her. Eit par know-it-alls lenger oppe i tråden prøvde å forklare det vekk med mi maskinvare og slikt, når sannheten openbart er at dx10 versjonen ikkje er klar for release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...