Jakoozie Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Hva er den mest populære klassen? Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 I PvP Assassins, men mange reroller necro, demo og tos nå om dagen siden de er OP. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kanskje et dumt spørsmål; men hvordan kommer jeg meg til Ymir`s pass? Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ingang til ymirs pass fra aztel, field of the dead og ego mountains. Ingangen fra aztel er rett bak der du soner inn, bare snu deg rundt. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Etter du har funnet veien til Ymir's Pass for første gang kan du deretter bruke transport fra Conarch Village. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Lyst på et kjekt norsk guild etter server merge? The Covenant of Mor'Di might be your thing! Helnorsk guild, besøk denne tråden; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1020274&hl= Lenke til kommentar
tormi Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Eller minst like kjekt: Norske Folk -> www.aocnorskefolk.com Lenke til kommentar
psyches Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Til lykke med rekrutteringen Lenke til kommentar
tormi Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Til lykke med rekrutteringen Hehe. Kan bare ønske dere det samme Lenke til kommentar
Sgt.Stav Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Etter du har funnet veien til Ymir's Pass for første gang kan du deretter bruke transport fra Conarch Village. Da kommer man i starten av ymirs pass. Om man skal i amfi osv lengre oppe, er det mye kjappere og reise til aztel. Så snu deg og ta porten til ymir. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Dere to some sender invites om norske guilds, hvorfor ikke slå sammen disse? Om de hadde blitt sammen til en STOR guild ville jeg vurdert det, men foreløpig må den være større en 260 members for at jeg skulle ønske å endre min guild (er medlem av en med 260 stk nå). Lenke til kommentar
psyches Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hva om i The Covenant of Mor'di allerede er en stor guild? Vet ikke helt hva du legger i det da men. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 En stor guild vil jeg si er en med ca 4-500 medlemmer Lenke til kommentar
psyches Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jaha, slike guilds holder jeg meg stort sett langt unna da de har en tendens til å bli serverens bad guys, og spawn gankers osv. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kommer helt ann på holdningene i guildene Den jeg er i nå rundet 280 members i går om jeg husker riktig, og om noen begynner å virkelig snakke dritt i lengre tider i global chat, corpsecamper eller oppfører seg som drittsekker blir de sparket rett ut. Guild policyen sier ikke noe imot ganking og slikt, men corpsecamping og generell drittprat mot andre spillere blir slått ned på. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jada! Vi fikk et av battlekeepsa på Fury, noen members som var oppe hele natta og venta på login. Så løp de inn å tok det, konge! Gjenstår å forsvare nå da, hehe. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jøss, bare et halvt år etter The Axemen. Grats. Lenke til kommentar
Tellerion Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Å slå sammen de "to store" norske guildene kunne vært en god ide. Afternoon Delight er trolig den sterkeste alliansen for tiden, og vist noen skal gi dem kamp må vel litt samarbeid til tenker jeg :!: Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Vent å se tellerion Afternoon Delight kommer til å falle, tro meg. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jøss, bare et halvt år etter The Axemen. Grats. Tror ikke du vet hva du snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå