El-Deno Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Er vel kanskje ikke det aller viktigste problemet Age of Conan har akkurat nå vel? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Nei, det er det ikke. Men det er den største grafiske feilen som Age of Conan noen sinne kunne fått. Alt annet er Funcom klar over og jobber med, men gresset etc. er det vel ingen som har nevnt. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Alt annet er Funcom klar over og jobber med, men gresset etc. er det vel ingen som har nevnt. Kanskje fordi ikke så mange som bryr seg :-) ...synes vel heller det er andre ting som bør prioriteres. Pantera Lenke til kommentar
Lied Skrevet 4. januar 2009 Del Skrevet 4. januar 2009 Alt annet er Funcom klar over og jobber med, men gresset etc. er det vel ingen som har nevnt. Ja, det er jo rart at ingen har nevnt det enda. Alle raid bosser er jo kjempe vanskelige så de burde ikke gi ut wing 3 allerede, class balance i PvP og PvE er jo helt perfekt og det er jo generelt mer enn nok å gjøre i lvl 80. Ta alt jeg nettopp sa veldig seriøst. Lenke til kommentar
Knugo Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Startet opp igjen i går med en ToS, etter noen måneder med pause. Er nå i lvl 14 og har fortsatt ikke noen comboer. Når, evt. får jeg i det hele tatt comboer? Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 ToS har ingen komboer, det er en priest casting class Lenke til kommentar
Exsessum Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Og du vil kunne eige de flest andre på lvl 80. Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som vet når neste store patch kommer? mener å huske noen sa januar, men tidlig eller seint isåfall? skal begynne å spille igjen men vill vente til patchen er live Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er usikkert, da den forsatt er under testing på test serverene. Er stor greie med flere instancer og endringer, så jeg vil tippe om 1-3 uker til, mest sannsynlig i slutten av januar Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Er usikkert, da den forsatt er under testing på test serverene. Er stor greie med flere instancer og endringer, så jeg vil tippe om 1-3 uker til, mest sannsynlig i slutten av januar håper ikke det drøyer helt til slutten av måneden gleder meg stort til å prøve igjen Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er usikkert, da den forsatt er under testing på test serverene. Er stor greie med flere instancer og endringer, så jeg vil tippe om 1-3 uker til, mest sannsynlig i slutten av januar håper ikke det drøyer helt til slutten av måneden gleder meg stort til å prøve igjen Den kan nok drøye enda en stund, for nå er dem vel igang med servermerge. 2 US-servere merges vel i dag, og hvis det går bra, blir vel resten av serverne merget ila de neste par ukene. Trur nok dem vil bli ferdig med dette, før det blir aktuelt med en ny patch. Pantera Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Allright Noen som har hørt noe rundt Wildsoul, vet dere hvilken server denne kommer til å bli merget med og ETA? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Allright Noen som har hørt noe rundt Wildsoul, vet dere hvilken server denne kommer til å bli merget med og ETA? Det er det nok ingen som veit enda, med mindre FC har posta det i AoC-forumet...noe de skulle gjøre når alt var klart pantera Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er denne patchen som egentlig skulle kommet i fjor sommer ja , med DX10 og greier - bedre sent enn aldri, kanskje tilmd jeg børster støv av spillet igjen Sitter tross alt på CE . Lenke til kommentar
Lied Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Allright Noen som har hørt noe rundt Wildsoul, vet dere hvilken server denne kommer til å bli merget med og ETA? De har sagt at vi skal få informasjon om det i løpet av kort tid, men i skrivende stund vet vi ikke noe nytt. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Aww, det sa de jo for ca en måned siden, det er ikke iløpet av kort tid Men er tålmodig jeg, foreløpig er jeg for opptatt med å raide til å ha tid til pvp, så lider ingen nød - bare savner litt info. Som regel er jeg ikke veldig opptatt av hva endringene er, men det å bare høre fra dem at alt går fremover og at ting arbeides med er en fin ting å høre fra tid til annen. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Aww, det sa de jo for ca en måned siden, det er ikke iløpet av kort tid Men er tålmodig jeg, foreløpig er jeg for opptatt med å raide til å ha tid til pvp, så lider ingen nød - bare savner litt info. Som regel er jeg ikke veldig opptatt av hva endringene er, men det å bare høre fra dem at alt går fremover og at ting arbeides med er en fin ting å høre fra tid til annen. Det de sa var vel at de skulle komme med info, når det var noe info å komme med Var innom US-forumet i dag tidlig, og inntil da, så var det ihvertfall ikke negative tilbakemeldinger på denne merge'en. Så hvis alt gikk bra der, tar det nok ikke lang tid før de setter i gang på alle serverne. Anbefaler forøvrig å ta en tur innom testlive-forumet...er endel info der på hvordan det går med tingene som kommer i patchen. Pantera Lenke til kommentar
psyches Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja herlig at alt gikk bra Da er det ikke lenge til vi får merga våres servers heller! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Var innom mordi, men fant ikke ute hvilken server dere spiller på ? Edit: Kan ikke skylde på at det er tidlig på morgenen heller for klokka er over 12, så denne gangen blir det fordi jeg er uobservant (det står jo i siggen din, men ikke på nettsiden ?) Endret 9. januar 2009 av Cri Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Så DX10 kommer nå denne måneden? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå