lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Tro om RamGuy sin link finner veien til andre forum i andre land. Kan bli en del downloads på den linken etterhvert. Morsomt helt til Gaute står på døra di RamGuy Vet du hva ? Det hadde vært så sinnsvakt bra, at det hadde ikke vært til å beskrive. Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jaha? Ellingsen Hotline? Tar jo ikke lang tid dette HER. Lurer på om det faktisk er like greit at jeg står over early access..? Men jeg kan fortsatt få min kjære mammut, belte og ring..? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Spurte mr. Ellingsen, og han aner ikke om den er ekte eller ikke. Skal få han til å sjekke det opp. Snakker vi om linken vi laster ned ? >_> Er det nå jeg skal stupe i slow motion mot data musa for å lukke klienten ? Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Det eneste som er ulovelig her er hastigheten på den klienten Klarer ikke karre meg over 1kb/s Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jaha? Ellingsen Hotline? Tar jo ikke lang tid dette HER. Lurer på om det faktisk er like greit at jeg står over early access..? Men jeg kan fortsatt få min kjære mammut, belte og ring..? Du kan ikke få de itemen i early accessen uansett Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 håpe Ramguy sin funker og jeg ikke må laste ned på nytt Lenke til kommentar
ZealD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Aiaiaai! NÅ tar downloaden av i speed altså!! Den gikk fra 3,5 kb/s til 40 kb/s :O:O:O:O Lenke til kommentar
binko Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Suspicious files are suspicious. Så, RamGuy...? OH! I see what you did there! EDIT: Rattpjusker; Jo jeg vet jo det. Men altså. Enklest mulig da; Jeg har ikke registrert min konto på Funcoms sider. Jeg har preorder-nøkkel. Kan jeg registrere account, unnlate og bruke early access, men alikevel få... Tinga.. senere.. Ganske opplagt at jeg KAN det når jeg skriver det sånn her da. Endret 10. mai 2008 av Binko Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ellingsen hotline tilogmed : / Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 klart at det der ikke er lovlig.. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Tusen takk Ramguy! Begynte å bli litt nervøs nå, siden de andre linkene ikke funka Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Suspicious files are suspicious. They are indeed : < Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Jeg tror filen RamGuy lasta opp er legit, jeg hadde beta downloaderen og den hadde et helt annet ikon , men såklart kunne RamGuy ha skifta det og >_O! På med Tinfoilhat Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 klart at det der ikke er lovlig.. Åh ? Explain ? ;p Lenke til kommentar
Dec Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Kan RamGuy avklare om den linken hans fucker opp klienten, og event. at den lave hastigheten har noen sammenheng med at "alle" bruker hans link..? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Opplevde liggende problemer i Closed BETA når vi patches osv.. (jeg sa ikke det, NDA!) Jeg skal lete frem metodene vi brukte for å booste hastighetene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå