Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er slett ikke galt :)

Er det noe nytt på det offisielle forumet om hvor lang tid det er igjen før vi får se de oppdaterte itemsa? Altså, med nye stats som skal gjøre det litt mer givende å gjøre raids :)

ca. 3-9 måneder tenker jeg, med andre ord, ganske løst tema. Får sikkert høre mer om det i første kvartal 09 en gang.

Endret av Atomics
Lenke til kommentar

Anbefaler ikke PvE server for AoC. PvP serverene er de beste i AoC uten tvil.

Med tanke på at PvP minigames ikke er så alt for flott og at det mangler en del high-end raid innhold på level 80 noe som gjør at jeg vil si at å spille på PvE server blir litt dumt.

Endret av Fiske
Lenke til kommentar

Spiller på testserveren nå.. håper virkelig de fikser ytelsen, for dette ser dårlig ut for meg.

Pcen bråker noe SYKT med denne versjonen, viftene jobber alt for mye for min smak.. Live versjonen krever ikke like mye som testversjonen.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Anbefaler ikke PvE server for AoC. PvP serverene er de beste i AoC uten tvil.

Med tanke på at PvP minigames ikke er så alt for flott og at det mangler en del high-end raid innhold på level 80 noe som gjør at jeg vil si at å spille på PvE server blir litt dumt.

Jeg har ikke tid til å spille så veldig seriøst, da jeg har studier, kjæreste og jobb. Jeg synes det er mest morsomt å levle en karaktèr fra 1 til 80, da gjerne med venner i grupper.

Det jeg med andre ord lurer på er om det er noen offisiell oversikt over de ulike serverne med ping og antall spillere.

Lenke til kommentar
Nei desverre så er det ikke det.

Men vi spillere har en viss oversikt over hvor mange det er på hver server.

Fury EN PvP er vel den største europeiske serveren, med Wildsoul EN PvP på en andre plass.

Pvp servere er de som er mest populære.

Wildsoul virker jo helt død for tiden. Er vel bare 2 "store" guilds igjen, pluss noen små.

Ang. PvE, så er det endel folk på Ymir, ihvertfall. Vært noen tamme dager nå, men det er vel pga jula. Men ellers ser man ihvertfall massevis av folk rundt omkring.

Pantera

Lenke til kommentar

Håper Wildsoul blir slått sammen med en bra befolket server snart, er få folk der virker det som. Skal også bli herlig å se andre folk en de idiotiske Futilez. Futliez må huse noen av de mest patetiske menneskene jeg NOEN gang har møtt i et spill.

Jeg trenger ikke nevne en gang hvorfor, er du på wildsoul så vil du forstå hvorfor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...