The Very End Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Er slett ikke galt Er det noe nytt på det offisielle forumet om hvor lang tid det er igjen før vi får se de oppdaterte itemsa? Altså, med nye stats som skal gjøre det litt mer givende å gjøre raids Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Raida Kylikki og Vistrix i går.. Vi var effektive på Kylikki og fikk henne ned ganske fort. Vistrix derimot ble for vanskelig. Mange nye, inkludert meg, og noe dårlig forklaring forårsaket til flere wipes. Det beste forsøket var 3% Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 (endret) Er slett ikke galt Er det noe nytt på det offisielle forumet om hvor lang tid det er igjen før vi får se de oppdaterte itemsa? Altså, med nye stats som skal gjøre det litt mer givende å gjøre raids ca. 3-9 måneder tenker jeg, med andre ord, ganske løst tema. Får sikkert høre mer om det i første kvartal 09 en gang. Endret 24. desember 2008 av Atomics Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Har tenkt å gi dette spillet en ny sjanse nå i romjulen/på nyåret. Hvilken PVE-server anbefales nå om dagen? :-) Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Anbefaler ikke PvE server for AoC. PvP serverene er de beste i AoC uten tvil. Med tanke på at PvP minigames ikke er så alt for flott og at det mangler en del high-end raid innhold på level 80 noe som gjør at jeg vil si at å spille på PvE server blir litt dumt. Endret 25. desember 2008 av Fiske Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Spiller på testserveren nå.. håper virkelig de fikser ytelsen, for dette ser dårlig ut for meg. Pcen bråker noe SYKT med denne versjonen, viftene jobber alt for mye for min smak.. Live versjonen krever ikke like mye som testversjonen. Endret 26. desember 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 AoC er for meg en stor beta, så test serverne blir da en Beta-beta morro Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 mhm.... det er veldig mye som skal fikses der.. derav navnet testlive server Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Anbefaler ikke PvE server for AoC. PvP serverene er de beste i AoC uten tvil.Med tanke på at PvP minigames ikke er så alt for flott og at det mangler en del high-end raid innhold på level 80 noe som gjør at jeg vil si at å spille på PvE server blir litt dumt. Jeg har ikke tid til å spille så veldig seriøst, da jeg har studier, kjæreste og jobb. Jeg synes det er mest morsomt å levle en karaktèr fra 1 til 80, da gjerne med venner i grupper. Det jeg med andre ord lurer på er om det er noen offisiell oversikt over de ulike serverne med ping og antall spillere. Lenke til kommentar
psyches Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Nei desverre så er det ikke det. Men vi spillere har en viss oversikt over hvor mange det er på hver server. Fury EN PvP er vel den største europeiske serveren, med Wildsoul EN PvP på en andre plass. Pvp servere er de som er mest populære. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Jeg spurte implisitt om PVE-servere. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Alle EU-servere har naturlig nok samme ping. Ellers tror jeg Bori og Ymir er noen av de mer tett befolkede engelske PvE-serverne. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Forståelig å spille sin første char på en PvE server. Men å levle opp uten frivillig og ufrivillig PvP er halve morroa. Men skulle tro Ymir har flest spillere atm. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Flotters, jeg har eaktivert kontoen min og tastet inn brukernavnet og passordet mitt. Men så sstår det jo Authenticeting failure (eller noe i den duren). Hva er feilen? ************************************************ Fikk logget inn nå Endret 26. desember 2008 av fantomena Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Flott å ha deg tilbake Fantomena. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Nei desverre så er det ikke det. Men vi spillere har en viss oversikt over hvor mange det er på hver server. Fury EN PvP er vel den største europeiske serveren, med Wildsoul EN PvP på en andre plass. Pvp servere er de som er mest populære. Wildsoul virker jo helt død for tiden. Er vel bare 2 "store" guilds igjen, pluss noen små. Ang. PvE, så er det endel folk på Ymir, ihvertfall. Vært noen tamme dager nå, men det er vel pga jula. Men ellers ser man ihvertfall massevis av folk rundt omkring. Pantera Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Alle EU-servere har naturlig nok samme ping. Ellers tror jeg Bori og Ymir er noen av de mer tett befolkede engelske PvE-serverne. På Bori er det så si dødt. Tror Crom er den største pve serveren med ymir på en god andre plass. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Håper Wildsoul blir slått sammen med en bra befolket server snart, er få folk der virker det som. Skal også bli herlig å se andre folk en de idiotiske Futilez. Futliez må huse noen av de mest patetiske menneskene jeg NOEN gang har møtt i et spill. Jeg trenger ikke nevne en gang hvorfor, er du på wildsoul så vil du forstå hvorfor. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Ja, Futilez er sykt plagsomme. De ødelegger for andre spillere ved å forfølge og ganke gang på gang.. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 27. desember 2008 Del Skrevet 27. desember 2008 Det er ikke ganking, det er slakt. Skulle likt å få vite hva poenget er med 8 stk lvl 80 futlies vs en lvl 70 som prøver å queste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå