Fiske Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Noen som skal til Afternoon Delight etter merge? Ey, vi er i samme guild Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Svinpels / Onkelroy Lenke til kommentar
24355trfgdfgdf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Fiske.. skift avatar.. jeg spyr snart. Orker ikke å se den mer... AOC ruler! Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hater necro's. De er ikke noe særlig å spille med mener jeg. Du tar feil Necromancer er en ypperlig klasse Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Avataren min er hot! Lenke til kommentar
Juke Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Fiske.. skift avatar.. jeg spyr snart. Orker ikke å se den mer... Hvis du bruker f.eks. Adblock i Firefox kan du jo bare blokkere avatarbildet hans, så slipper du å se den mer. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Haha, det var litt av en måte å håndtere det på ^^ Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Er det en dame eller mann? Uansett, enig, ser faenme verre ut enn... tja.. no stygt noe! Uansett, noen som har bilder av T1/T2 armoren til Assasin? Har prøvd å google det, men klarte faktisk ikke finne det. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Vil det bli mulig å bytte fra PVE til PVP-server (gratis)? Var jo rævva å bli lvl 80 på PVE-server i juli. Ikke en dritt å gjøre, men jeg har et lite håp om å gi AoC og PVP-server en ny sjangs. Ja. I forbindelse med server-merge. Pantera Er det satt noe dato? Det siste jeg leste var at de sleit med noe, og at den store serversammenslåingen var utsatt til utpå nyåret en gang. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Er det en dame eller mann?Uansett, enig, ser faenme verre ut enn... tja.. no stygt noe! Uansett, noen som har bilder av T1/T2 armoren til Assasin? Har prøvd å google det, men klarte faktisk ikke finne det. Have a look in the item database Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Vil det bli mulig å bytte fra PVE til PVP-server (gratis)? Var jo rævva å bli lvl 80 på PVE-server i juli. Ikke en dritt å gjøre, men jeg har et lite håp om å gi AoC og PVP-server en ny sjangs. Ja. I forbindelse med server-merge. Pantera Er det satt noe dato? Det siste jeg leste var at de sleit med noe, og at den store serversammenslåingen var utsatt til utpå nyåret en gang. Nei, det er ikke satt noen dato. Det var planlagt fikset før jul, men grunnet en mystisk feil, så ble det utsatt. Det var en liten patch forrige uke, som skulle fikse noe, men resten blir nok fikset i nest patch, som sikkert kommer i begynnelsen av januar. Så fort dette er på plass, kommer nok merge i gang Pantera Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Er det en dame eller mann?Uansett, enig, ser faenme verre ut enn... tja.. no stygt noe! Uansett, noen som har bilder av T1/T2 armoren til Assasin? Har prøvd å google det, men klarte faktisk ikke finne det. Det er en mann ^^ Noen hadde tatt kjeksene hans... Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg ville trodd noen tokk cheezeburgeren hans... Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Cheeseburger? Kjeks? Er jo ingen tvil om at det er noen som har stjålet My Chemical Romance plata hans. Dette bildet er tatt rett før han skal poste i bloggen sin. Lenke til kommentar
KamelTjuv Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Noen som hvet vilke servere som vil bli merget? Har nettopp begynt på Fury fordi det var så lite folk på Battlescar ... EDIT: Fant noe info her på forumet så jeg fjernet litt Endret 17. desember 2008 av KamelTjuv Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Det er foreløpig ingen som vet eksakt hvilke servere som blir sammenslått, men det blir av samme type. PvP sammen, PvE sammen etc... Du får også muligheten til transfer mellom servertpyene hvis ønskelig. Forhåpentligvis blir det en eller to av hver. RP-PvP blir naturligvis kun en etter merge. Clicky Lenke til kommentar
KamelTjuv Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Håper virkelig at Battlescar blir merget med en bra befolket server, er nesten helt tomt der... Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ja, får håpe det blir slik, AoC er et spill som virkelig er lagd for å ha mange spillere, og hvor mange skal spille sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå