Green_Monster Skrevet 4. desember 2008 Del Skrevet 4. desember 2008 Jepp Var forresten i Kylliki etter en god stund, er det en ny taktikk der og i tilfelle noen som har noe mer info ? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nei, egentlig ikke. Kjører bare 3-4 necros på healerne, kiter ulvene så lenge du kan for så å drepe dem. De mister aggro til tankene etter en stund, og begynner å løpe omkring. Men er egentlig den samme taktikken som alltid! Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Nei, egentlig ikke. Kjører bare 3-4 necros på healerne, kiter ulvene så lenge du kan for så å drepe dem. De mister aggro til tankene etter en stund, og begynner å løpe omkring. Men er egentlig den samme taktikken som alltid! Ser du er i en clan som heter The unforgiven. Er det den samme gjengen som i Anarchy Online? I så fall er jeg en gammel traver fra den tiden :-) Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hehe, er nok desverre ikke samme gjengen. Vi har vel tilfeldigvis tatt det samme navnet Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Jepp Var forresten i Kylliki etter en god stund, er det en ny taktikk der og i tilfelle noen som har noe mer info ? Ulvene bytter aggro helt random, så det enkleste å gjøre med de er å holde de inntil kyllikki å drepe de raskest mulig. Det vi gjør med healerene er å la den siste healeren helt til høyre i gruppe nr. 3 stå igjen slik at det ikke spawner nye. Det tar tid å få ned kyllikki siden hun blir healet, men siden vi som oftest ikke har necroer med shatter er det det enkleste. Endret 5. desember 2008 av zipp- Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 7. desember 2008 Del Skrevet 7. desember 2008 Nei,... HoX er ubruklig, bare necro som gjelder Mja.. det gikk litt rykter om at aggroen på ulvene har forandret seg, og hvordan man skulle tanke dem og spesiellt hvor. Tidligere har minion killers bare stått helt ved trappa og drept minions(healere) før de rekker heale Kylliki.. og bevegd seg med klokka rundt Kylliki og nesten aldri hatt noe problemer med ulvene som har blitt tanket oppe ved døra. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. desember 2008 Del Skrevet 8. desember 2008 Hvordan funker shield block i PvP? Er det noen som bruker det? Ser at Darkfall Online vil få et lignende opplegg som Age of Conan. Hvor stamina draines når man blocker. Kan jo kanskje funke hvis reaksjonstiden på blocken er kjapp nok. Men hvis jeg husker AoC riktig, så tok det litt tid. Lenke til kommentar
t-jelsa Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 beklager at jeg avbryter i diskusjonen, men jeg er ny her på diskusjon. jeg leter etter ett forum hvor jeg kan snakke om "tribalwars" jeg lurte bare på om det var noen av dere som vet om noen eller om det er noen som kan finne ett til meg?? Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er PoM så ubrukelig i PvP som folk skal ha det til? Driver å reroller fra HoX til PoM Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Er PoM så ubrukelig i PvP som folk skal ha det til? Driver å reroller fra HoX til PoM Nei. Det kommer an på hva målet ditt er. Hvis det er antall kills vil du være forholdsvis svak, men en god PoM er noe av det vanskeligere å få ned. HoX er en god klasse, jeg ville vurdert å beholde den hvis PvP er fokus. God AoE og veldig bra DPS gjør den interessant. Jeg har ikke fått spilt en selv, men kjenner den ganske godt utifra folk jeg har spilt og duellert mot. En HoX er den som er verst å møte på for min del (som barbarian), men med Unstable Mind som bryter ut av stun går det som regel greit. Men å se en HoX pløye gjennom en guardian som smør er ganske kult. Jeg liker PoM, men mer som PvE-orientert. Du velger det som apellerer til deg. PoM er ettertraktet uansett hvor en befinner deg. Endret 11. desember 2008 av Liquidant Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Pom er en god pvp klasse om du vet hvordan man spiller den. Duellert litt i border kingdoms nå i kveld, på den tiden har jeg fått omtrent 100 kills og 4-5 deaths. Dog, jeg vil anbefale deg å beholde hoxen som pvp klasse ettersom melee er tusen ganger mer morro i pvp. Pom blir kjedelig etterhvert pga lav damage og lite variasjon. Endret 11. desember 2008 av zipp- Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Noen som har en bra raid guild på wildsoul serveren? Har en 47 Assasin og en 80 conq, men T1 og T2 (opp til snake boss) erfaring. Karakterene er Elyzium og Theveryend. Er litt casual atm, men kan sikkert raide noen dager i uka, + søndag. Er vandt til å bruke søndag på T1 clearance. Endret 11. desember 2008 av The Very End Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Pom er en god pvp klasse om du vet hvordan man spiller den. Akkurat det, gjelder vel for alle klasser. Selv, DT, som de fleste anser som den mest rævva klassen, funker bra hvis man veit hvordan man skal spille den. Pantera Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hater necro's. De er ikke noe særlig å spille med mener jeg. Lenke til kommentar
24355trfgdfgdf Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Da har jeg aktivert konto og driver å oppdatere. PVP! Hvilken server slenger jeg meg inn på ? Hvem holder de snilleste folkene til ? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kom til Wildsoul, flott server Det kommer en server merge i løpet av en måned eller to også, så da blir det flere på hver server. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vil det bli mulig å bytte fra PVE til PVP-server (gratis)? Var jo rævva å bli lvl 80 på PVE-server i juli. Ikke en dritt å gjøre, men jeg har et lite håp om å gi AoC og PVP-server en ny sjangs. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Noen som skal til Afternoon Delight etter merge? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vil det bli mulig å bytte fra PVE til PVP-server (gratis)? Var jo rævva å bli lvl 80 på PVE-server i juli. Ikke en dritt å gjøre, men jeg har et lite håp om å gi AoC og PVP-server en ny sjangs. Ja. I forbindelse med server-merge. Pantera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå