Licht Skrevet 1. november 2008 Del Skrevet 1. november 2008 Av vedkommende du snakket med like etter at du kom ut fra Tortage, som også står like ved der du endte opp da du forlot Tortage, enten i Khemi, Old Tarantia eller Conarch. Kommer selvsagt an på hvilken kultur du valgte. Lenke til kommentar
pwn3d Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er det fortsatt slik at attributter fra items ikke virker? f.eks +str fra et sverd eller en hjelm? Hørt noe når de eventuelt skal fikse det? Antar at de skal oppgradere alle attributter på items siden de skal gjøre spillet mer item basert? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) De har alltid virket, de bare gjør så lite at du ikke merker det dersom du ikke knuser litt tall. Endret 3. november 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 De har alltid virket, de bare gjør så lite at du ikke merker det dersom du ikke knuser litt tall. Alltid? Og du har fulgt med siden 17. mai? Isåfall burde du visst at de ikke alltid har virket Tok de en stund å fikse det også. Men ja, det har fungert en god stund nå, men ikke alltid. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Tja. De har virket siden jeg målte strength-verdier opp mot hverandre. Om det var i juni eller juli husker jeg ikke. Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 åj, den siste lille patchen har fått AoC til å si "You need to upgrade your version of DirectX..." Jeg har 9.0c, og har spilt lenge uten det problemet, så må ha noe med den patchen å gjøre Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det er pga Aoc har blitt oppgradert til dx10 tipper jeg. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Nja, det er bare kommet ut en ny oppdatering av DX som du kan finne på Microsofts sine hjemmesider: http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Nja, det er bare kommet ut en ny oppdatering av DX som du kan finne på Microsofts sine hjemmesider:http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en takk, skal prøve den Lenke til kommentar
pwn3d Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Noen som har funnet en alternativ link (mirror) til den DirectX oppdateringen? Utrolig treig den MS serveren nå. Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Noen som har funnet en alternativ link (mirror) til den DirectX oppdateringen? Utrolig treig den MS serveren nå. ja,.. Jeg får ikke installert DX heller, hadde vært kjekt å kunne laste ned hele fila manuelt isteden for å laste ned nedlasteren, som ikke funker atm. Lenke til kommentar
pwn3d Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Noen som har funnet en alternativ link (mirror) til den DirectX oppdateringen? Utrolig treig den MS serveren nå. ja,.. Jeg får ikke installert DX heller, hadde vært kjekt å kunne laste ned hele fila manuelt isteden for å laste ned nedlasteren, som ikke funker atm. http://www.microsoft.com/downloads/thankyo...displayLang=en# Offisiel link, men den er treg, får bare 10kb/s her.. 1.5 time... Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Noen som har funnet en alternativ link (mirror) til den DirectX oppdateringen? Utrolig treig den MS serveren nå. ja,.. Jeg får ikke installert DX heller, hadde vært kjekt å kunne laste ned hele fila manuelt isteden for å laste ned nedlasteren, som ikke funker atm. håper virkelig det finnes en offline versjon Endret 12. november 2008 av Joagamer Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 er det noen som får spilt AoC nå eller? Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Det fungerer. Det ble annonsert for en uke siden at du måtte oppgradere DX for å spille etter dagen patch. Lenke til kommentar
pwn3d Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Arg.. DirectX downloaden stoppet opp på 30% haha... Den MS serveren er i problemer... Men fant en link... http://www.filehippo.com/download_directx/...4df806a9bd8f8a/ Er Nov 08 Dist'en og samme filstørrelse så skal være riktig fil! Er for alle Windows XP -> Vista og 64 bit versjoner. Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Arg.. DirectX downloaden stoppet opp på 30% haha... Den MS serveren er i problemer... Men fant en link... http://www.filehippo.com/download_directx/...4df806a9bd8f8a/ Er Nov 08 Dist'en og samme filstørrelse så skal være riktig fil! Er for alle Windows XP -> Vista og 64 bit versjoner. Takk! prøver det nå Lenke til kommentar
Joagamer Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Imens jeg venter på nedlastninga (tregt nett), hvordan er Barbarian? har hørt at det ikke er noe bra i high lvl, eller hvordan er det? Lenke til kommentar
pwn3d Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Imens jeg venter på nedlastninga (tregt nett), hvordan er Barbarian? har hørt at det ikke er noe bra i high lvl, eller hvordan er det? Spilte en barb til noen og 20 for noen måneder siden. De dør lett, får du f.eks 3-4 mobs på ditt nivå, så er det bare å ta bena fatt. Spiller en Conquerer på lvl 50'ish nå, og de er mye bedre til å overleve. Du kan lett ta en gruppe på 3-4 på ditt eget nivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå