SpecialForce Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Selv spiller jeg på fury og har problemer med å finne folk til gruppequesting i field of the dead. Har tenkt til å drepe en del elites og gjøre de værste questene. Er ikke langt fra level 50 om noen skulle lure. Ingame navn er selvfølgelig Specialforce Ønsker gjerne at folk sier i fra om de har lyst til å bli med. Endret 6. oktober 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er det fortsatt mange som spiller aoc?? Har ikke spillt på lenge Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er det fortsatt mange som spiller aoc?? Har ikke spillt på lenge https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1006909&hl= Lenke til kommentar
Jagland Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Er det fortsatt mange som spiller aoc?? Har ikke spillt på lenge https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1006909&hl= Roger! Endret 6. oktober 2008 av Jagland Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Når var det Funcom skulle slå sammen serverne? Hvis de skulle. Finner ingen spillere på battlescar. Ikke nok til PvP en gang. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Når var det Funcom skulle slå sammen serverne? Hvis de skulle. Finner ingen spillere på battlescar. Ikke nok til PvP en gang. Om, og evt. når det skjer er det vel ingen som veit. Det FC har sagt, er at de jobber med å finne løsninger for å slå sammen servere. Men jeg vil nok tippe før nyttår ihvertfall pantera Lenke til kommentar
karakas Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ett lite lysglimt: AoC har nå erstattet WoW i The Big Bang Theory Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Ett lite lysglimt: AoC har nå erstattet WoW i The Big Bang Theory Hø? Explain please ... Lenke til kommentar
karakas Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 TBBT er en TV-serie om noen nerder, og WoW har vert en gjennganger i serien som en av de aktivitetene de holder på med. Men nå i siste episode har de startet med AoC isteden Faktisk så er hele episoden fiksert rundt AoC og spillavhengighet. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 WAR avhengighet > AoC Avhengighet av erfaring! Lenke til kommentar
mynock Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er det planlagt ny patch denne uken? Noen som vet? Lenke til kommentar
Suder Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fikk spillet igår, synes det var dritmorro. Da jeg logget meg tilbake på wow fikk jeg opplevelsen, detta ser utdatert ut. Kommer å spille begge spillene en god stund framover. Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 hvordan ligger AOC ann nå da, har de reparert mye av de verste bugsa og crashene? har ikke spilt siden slutten av juni. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jupp det kræsjer aldri her lenger. 2gb ram og vista 32. Jeg raider og siege battler flere ganger i uka uten kræsj:) Det må nevnes at siege battles ofte går til helvette pga bugs.. Folk blir zona ut og du kan drepe folk i din egen gruppe. Dem hadde en grafikk oppdatering som ga meg ca 20 fps mer overalt. Lenke til kommentar
GerdElise Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 jeg var borte fra spillet i 4 uker pga flytting og har nå spilt hver dag i et par-tre uker uten en eneste crash eller memory leak. Ikke har jeg kommet over et bugga quest heller ennå så spillet har desidert blitt mye bedre og mer stabilt! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Er det endret noe på level-up systemet siden juni? Det var kanskej det eneste jeg ikke likte noe særlig med aoc, Det at man ikke kunne fordele stats(strength) osv, når man levla opp. EDIT: En ting til: noen som vet hvordan det er på crom-serveren nå? hvis det er helt tomt der gidder jeg ikke velge den. Endret 10. oktober 2008 av Dimitrij Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 det kan man vel nesten ingen steder nå.. Er vel nesten kun gamle Anarchy online hvor man kunne det, savner det litt faktisk jeg og. Litt AD&D feelingen. har nok med balanse og gjøre. Vanskeligere om alle lager forskjellige character. Wildsoul er bra server full fart, masse russere du kan drepe også Lenke til kommentar
rolfar Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 EDIT: En ting til: noen som vet hvordan det er på crom-serveren nå? hvis det er helt tomt der gidder jeg ikke velge den. Det er my folk på Crom...Iallefall i lvlrange 45+. Jeg hadde problemer med noen missions i går pga campa områder med MANGE grupper. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Eurogamer har anmeldt AoC på nytt Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Ymir's Pass er nå ute på test live server. Forhåpentligvis så er det ikke lenge til den går live. Endret 16. oktober 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå