simalarion Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Det er (eller har vært frem til PvP-patchen) "kult" å hate Funcom og AoC. Det går nesten sport i å finne småting å klage over rundt omkring på nettet, og jeg kan ikke forstå annet at 90% av disse feila er sterkt overdrevet av folk som enten er WoW e.l. fans, eller har lagt Funcom for hat av en eller anenn grunn. Men dette blir bare min mening. Word! Du er ikke alene, min venn Ja altfor mye fokus på det, for hovedproblemet er at selve spillet er dødskjedelig ). Endret 29. september 2008 av simalarion Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 "Conan-servere slås sammen" http://itavisen.no/sak/788492/Conan-server...%C3%A5s_sammen/ Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 "Conan-servere slås sammen" http://itavisen.no/sak/788492/Conan-server...%C3%A5s_sammen/ På tide. Kanskje det blir litt mere folk å spille med...eller mot. Trenger bare endgame-content nå, så blir'e gull. Pantera Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Jeg anbefaler på det varmeste å lese hele brevet fra Craig Morrison, den nye Game Directoren i AoC Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Joda. Blir det som de/han lover, er nok spillet bra nok for meg etter neste sommer muligens. Husk at alt dette som listes opp ikke kommer i morgen, eller neste måned, men innføres litt etter litt. Så det vil nok ta sin tid men det ser/høres bra ut. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg skal nå lage liv i min gamle account igjen, og sitter her med et gamecard. Men får å reaktivere accounten min ser det jo ut som jeg MÅ ha Visa eller Mastercard? :S Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Kan ikke du velge "Pay by cash"? Mener det var et alternativ. Hvis de ikke har fjernet det da. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Joda den er der, men skal jo ikke betale cash, Jeg har et gamecard. Men jeg fant det nå, ser ut som hodet mitt er i veien Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Trodde man måtte velge "pay by cash" for å registrere gamecard. Beklager. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det hette visst "Add a key" Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. oktober 2008 Del Skrevet 1. oktober 2008 Ja det er ingen skam i å snu... det vil si komme tilbake til AoC, selv med ett gamecard Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 AoC tar alltid imot gamle flammer Lenke til kommentar
War Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Min grunn til å ikke vende tilbaket er værre, jeg trykker på send meg passord så får jeg brukernavn på mail >< Ønsker tydligvis ikke flere spillere. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Min grunn til å ikke vende tilbaket er værre, jeg trykker på send meg passord så får jeg brukernavn på mail >< Ønsker tydligvis ikke flere spillere. Eller du kan rett og slett sende en epost til [email protected] og forklare problemet? Lenke til kommentar
Zarachas Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Det er (eller har vært frem til PvP-patchen) "kult" å hate Funcom og AoC. Det går nesten sport i å finne småting å klage over rundt omkring på nettet, og jeg kan ikke forstå annet at 90% av disse feila er sterkt overdrevet av folk som enten er WoW e.l. fans, eller har lagt Funcom for hat av en eller anenn grunn. Men dette blir bare min mening. Word! Du er ikke alene, min venn Ja altfor mye fokus på det, for hovedproblemet er at selve spillet er dødskjedelig ). Hvorfor gidder du å spille det da? Evt hvis du ikke spiller, hvorfor i all verden henger du her inne.. du er litt keen eller hva Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Må nesten være det ass^^ Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hvorfor gidder du å spille det da? Evt hvis du ikke spiller, hvorfor i all verden henger du her inne.. du er litt keen eller hva lett og svare på, Gidder ikke spille det, kontoen er avsluttet for ca 3 mnd siden. Hele interessen for tråden går i at spillet er Norskt og jeg ønsker å følge med på hvordan de klarer seg. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Min grunn til å ikke vende tilbaket er værre, jeg trykker på send meg passord så får jeg brukernavn på mail >< Ønsker tydligvis ikke flere spillere. Det står jo at om du skal habrukernavn tilsendt, trykker du bare på send. Skal du ha passordet ditt tilsendt må du krysse av på brukernavn, og så trykke på send ... Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Noen som vet om et bra pvp sted? Er i lvl 40, finner liksom ikke noen folk. Spiller på Battlescar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå