Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En tid tilbake var det en GM (Game Master) som ble kikket ut av AoC fordi denne GM hadde cyber-sex(seksuell-skriving til hverandre. Tenk teg Cam-Sex bare uten Cam og legg til tastatur) med en kunde. Kunde i dette tilfellet blir en spiller.

Spillern som hadde cyber-sex med en GM er altså en som sjokoladefisk kjenner.

*iaffal sånn som jeg forstod det*

Lenke til kommentar

Har nettopp begynt igjen med AoC, og jeg må si at jeg er overrasket over all sutringa som skjer på diverse forum. Selvfølgelig har spillet sine feil, men Funcom later til å jobbe hardt med å fikse det som bør fikses. Grunnrammen som er i spillet må jo kunne sies å være revolusjonerende innen MMORPG sjangeren, da tenker jeg spesielt på kampsystemet og open world pvp/guild siege opplegget, og det sier seg selv at noe så ambisiøst og stort krever en del etterarbeid før alt fungerer knirkefritt. Må si at det som finnes av innhold i spillet er mye bedre enn det dets konkurrenter tilbyr, spesielt mtp. quests og dialogens modenhet, det blir liksom et MMORPG med et singleplayer-RPGs produksjonsverdier i bunn og grunn :D

Det er (eller har vært frem til PvP-patchen) "kult" å hate Funcom og AoC. Det går nesten sport i å finne småting å klage over rundt omkring på nettet, og jeg kan ikke forstå annet at 90% av disse feila er sterkt overdrevet av folk som enten er WoW e.l. fans, eller har lagt Funcom for hat av en eller anenn grunn. Men dette blir bare min mening.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Tok de altså 4 måneder å fikse memory leaks/grå kart/krasjing? Det er 1/3 av et år. Sykt.

Tok deg 4 måneder å klage på at det har blitt fikset istedet for å takke dem for fremgang i spillets kvalitet? Sykt.

Nei, det tok meg ikke 4 måneder. Jeg har klaget/vært misfornøyd med hvor sakte de jobber lenge ;) Og jeg takker ikke folk som bruker 4 måneder på å rette opp en såpass kritisk feil.

Lenke til kommentar

Hvordan er det med det at folk kunne bare løpe bort fra comboes? Og PvP generelt?

Nå spilte jeg bare til 33 før jeg slutta, men pvp for meg kan summeres opp med:

Healers outheala dmg til du var tom for stamina, så drepte deg.

Casters stunna/roota i 14 sekunder og før den gikk ut var du død.

Når man utførte komboer mot motstanderen, løp han 2 skritt bak, du endte opp med å slå vilt ut i lufta foran deg, og kampen kokte ned til en løp rundt hverandre som tullinger og bare spam 1-2-3 krig.

Hvordan er ståa rundt disse punktene nå? Er det mer balansert? Kan man gjøre komboer mens man beveger seg eller lignende?

Nå er ikke dette ment som en whine-post, men for meg betydde disse tingene en del, om enn det kanskje bare er bagateller for det fleste andre.

Slutta fordi spillet ikke helt oppfylte mine krav, men om en del ting er fiksa (pluss at jeg har en god del bedre pc nå :p), så kan jo dette kanskje bli interessant i fremtiden.

Lenke til kommentar
Når man utførte komboer mot motstanderen, løp han 2 skritt bak, du endte opp med å slå vilt ut i lufta foran deg, og kampen kokte ned til en løp rundt hverandre som tullinger og bare spam 1-2-3 krig.

Hvordan er ståa rundt disse punktene nå? Er det mer balansert? Kan man gjøre komboer mens man beveger seg eller lignende?

Før pvp patchen hadde jeg ingen problemer med å treffe folk med comboer. Bare jeg trykket det siste angrepet i comboen nærme motstanderen, så hadde det ikke noe å si hvor langt unna han sto når comboen faktisk kom. Slagene traff uansett. Nå derimot, etter patchen, har jeg større problemer. Nå må jeg stå nærme personen også når slagene i selve comboen gjøres, ellers treffer jeg ingenting. I tillegg til dette bommer jeg rett som det er selv om jeg står rett foran en person. Dette virker det som om flere har problemer med, så vil tro det er en bug eller noe.

Spiller HoX btw :)

Lenke til kommentar

Tok de altså 4 måneder å fikse memory leaks/grå kart/krasjing? Det er 1/3 av et år. Sykt.

De få utviklerne som er igjen grunnet innsparelser i Funcom jobber veldig hardt, de fortjener ikke å disses for "treg" patching.

Nei, det er vel heller mest sannsynlig ledelsen som fortjener det.

Hvorfor gidder dere å trolle her egentlig?

Lenke til kommentar
Noen som har noen formeninger om hva en dark templar bør velge som reward fra destiny questa? Har ikke fullført noen av de enda fordi jeg ikke har peiling på hva jeg skal velge. Har hørt at attack rating er unødvendig siden den blir cappa?

Du skyter ikke deg selv i foten ved å velge "feil". Forskjellene er veldig lite merkbare, men health eller stam regen er alltid greit å ha.

Lenke til kommentar
*svisj*

Det er (eller har vært frem til PvP-patchen) "kult" å hate Funcom og AoC. Det går nesten sport i å finne småting å klage over rundt omkring på nettet, og jeg kan ikke forstå annet at 90% av disse feila er sterkt overdrevet av folk som enten er WoW e.l. fans, eller har lagt Funcom for hat av en eller anenn grunn. Men dette blir bare min mening.

Word! Du er ikke alene, min venn ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...