Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tid for en ny maskin da smile.gif Ut av tegne serie verden og inn i skikkelig grafikk.. heheh

Meg? Ny allerede :- S har jo 10k rpm disk 3,2Quadcore med 1x 9800GX2 og 4gb 1600MhZ ram

Legg merke til at 100% grafikk hos noen er 75% hos andre.

Kjører i 1600x1200 på 21"

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg spiller en Necro selv, og er fornøyd med at de ENDELIG har fikset følgende:

* Your permanent pets will now follow you when you zone, and if they are alive when you die, will reappear when you resurrect.

Det tok dem "bare" 4 mnd (!) å fikse dette, noe som er latterlig med tanke på at dette ikke høres ut som en spesielt avansert ting å få orden på, men nå er det altså endelig på plass slik at jeg slipper å lage nye pets til stadighet.

Bare så synd at de har introdusert en ny bug i samme slengen, som gjør at oversikten over pets og pet-points bugger i blant (oversikten blir borte, og antall pet points stemmer ikke når den dukker opp igjen med mindre jeg tar livet av samtlige pets og lager nye), samt at pets nå plutselig kan finne på å dø helt uten grunn.

Uansett den beste patchen hittil for min del, siden jeg var såpass lei av å miste petsene mine bare jeg gikk gjennom en byport, inn døren til et vertshus eller reiste til et annet landområde. Regner med at de fikser de nye bugsene jeg nevnte i neste patch, de er uansett ikke like irriterende som buggen de fikset. :)

Lenke til kommentar

Opplever akkurat samme problem som deg juke. Men denne oppdateringen var så bra at eg velger å se bort fra det. Eg setter for det meste poengene mine i Reanimation treet og litt i general, har bare 5 poeng i nightfall så langt. Ivertfall til eg er rundt 70-75..Da dropper eg sikkert pets og satser heller på Nightfall.

Men Necroen er veldig mye bedre pvp enn POMen min.

Endret av Sheriff_buford
Lenke til kommentar
En ting dere må være klare over; Funcom er kjent for å introdusere nye bugs når de fikser noe annet.

Har ikke funcom gitt ut uppdates ganske ofte i forhold til andre mmo.Hvis det er tilfelle så er det kanskje ikke så rart de har introdusert nye bugs, for lite testing.

Lenke til kommentar
Men Necroen er veldig mye bedre pvp enn POMen min.

Jeg tror du gjør noe feil. PoM klokker ikke inn særlig langt bak Bear Shaman.

det må vere etter gem nerfen..før den var det håpløst. BS har alltid vert en av de beste pvp klassene.

Status quo er post-gems, så ja, jeg tenker selvsagt på etter gem-nerfen. Vi er tilbake til Age of Healers nå.

Lenke til kommentar

Hei.

Har ikke giddet å lese hele denne tråden,Faktisk ikke sett at den har eksistert:D men fått med meg at det er noen som sliter med lav fps.Vet ikke om det ligger noe info om addons her ,men jeg bruker hvertfall to stk som er et must spør du meg

Conan Ultimate Options ( http://forums.ageofconan.com/showthread.php?t=156530 )

Kan lastes ned her: ( http://www.curse.com/downloads/details/13479/ )

Om man leser litt på forumet så finner man kjapt ut hva man må stile ned på å hva man skal hooke av for å få fpsen Kjører på high med Force low shaders å har 35-45 fps på min Bærbar Laptop med 8700GT kort.. Ganske så fornøyd.

I tillegg er det en annen addon som er den viktigste å den beste om du spør meg

: Age Of Conan QuickStart

( http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=27438 )

kan lastes ned her :

( http://www.conanmods.com/?p=mod&m=22 )

Denne gjør at spillet starter opp kjappere,,skipper intro,oppdaterer eventuelle xml filer( som Conan ultimate Options, etter oppdateringer,dedikerer flere kjerner. Å gir generell bedre ytelse.

Disse to addons ene hjelper på både low og high end pcer.. så man VIL få forbedring..Men som alt annet ,må man lese seg litt inn på det for å få resultater

Anbefaler alle med eldre grafikk kort å hvertfall teste det ut....

Håper dette hjelper hvertfall noen med bedre oppplevelse av Aoc.. for jeg stortrives tross bugs å div

Hilsen

Alebi

Endret av Alebi
Lenke til kommentar
Men synes det høres veldig bra ut, det de har fått til. Synd jeg ikke spiller og får opplevd det :(

Er jo tross alt ingen som hindrer deg i å plukke det opp igjen. :p

Av økonomiske grunner så kan jeg ikke starte igjen.

En ting dere må være klare over; Funcom er kjent for å introdusere nye bugs når de fikser noe annet.

Har ikke funcom gitt ut uppdates ganske ofte i forhold til andre mmo.Hvis det er tilfelle så er det kanskje ikke så rart de har introdusert nye bugs, for lite testing.

Nå snakker jeg ikke bare om AoC, men Funcom sine spill generelt. Spør en som har spilt Anarchy Online i noen år, han vil si nøyaktig det samme som jeg sa.

Lenke til kommentar

Tror jeg ikek skjønner pvp greiene helt ennå.. Har liksom ikke spillt så mye PvP så jeg må nok lære den vanskelige veien.. akkuratt nå finner jeg det utrolig vanskelig med Necro i denne builden

http://www.conanarmory.com/feat.aspx?id=9#...e3f2efe2fef5e2f

+ jeg har utstyr på med som gir meg +170dmg(magical) med riktig bufs så vil det tilsammen utgjøre +1000dmg(magical). Dessuten en del av darkterror settet(pve raid gear)

Jeg blir 2shotta av hvem som helst før jeg rekker å fyre av spell nummer 2. Som regel forsøker jeg å fryse personen på steded så en gielded bones også deathgrip... hvis jeg i heletatt rekker så langt.

Nå hører jeg at pets dvs. reanimator tredet er tingen for pvp ?

Hva gjør dere andre necroen i pvp fights??

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Er det noen andre som har hatt innloggingsproblemer som vet om det er fikset nå?

Har fryktelig lyst å prøve å kjøre AoC igjen, men ca siden begynnelsen av August frøs AoC seg helt fast under innlogging.

Jeg har leser litt godord her og der; er dette fikset? Er memory-leaks nesten vekk?

Jeg kjøper ikke gamecard for ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...