Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er rart med alle som hevder at de har så lav fps etc.

Jeg har Radeon 3850, kjører helt fint på HIGH, og fpsen varierer fra ca 30-60.

Man trenger ikke 9800gx2 for å kjøre spillet. Bare vær nøye med å holde Windows rent og fint, samt å rense vekk gamle skjermkortdrivere og sånt.

Kjørte spillet helt greit med mitt gamle 8800 GTS 320MB også, riktignok på medium (rundt 50-60 fps). Men bytta til 4870, og kjører nå alt på max, med stabile 70 fps. Vurder å kjøpe ett til da, for å kjøre i Crossfire :)

Pantera

Lenke til kommentar
Zealu: Hvilken klasse liker du best av de du har prøvd?

Hmm.. logga inn nå på subscription og den viser AoC + muligheten for å spille AO+Notum Wars

Rart, jeg har tydeligvis kun AoC fortsatt.

Siden det var HoXen jeg til syvende og sist levlet til 80 først, kan det vel tyde på at jeg foretrakk den. :p

Lenke til kommentar

Har en AO account fra 2003, så det er sikekrt den jeg ser selv om jeg ikke har brukt den på mange år og aldri betalt for den... men har fått Notum Wars expansion også ser jeg... alt samma heltgratis.

MmmmMja... det kunen jo være at du startet med HoX og ikke gjorde annet en den, før du forsøkte de andre :p

Har en liten HoX jente, men jeg lurer på om jeg skal gi slipp på henne til fordel for en Bear Shaman.. virker som det er en fin klasse nå i disse PvP dager ?

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Nå som det har vært ute så lenge og jeg må lage ny uansett

hvilken klasse er "wows warlock" ? OP og hvilken er "wows retripala ala 2004"

Om man ser bort i fra skills. Har lyst til å spille på pvp server men befinner meg selv i et dilemma da jeg vil ha full grafikk for opplevelsen og da kan jeg ikke forsvare meg i pvp ramp slossinger med 1 fps

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...