Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener du hva slags type server, eller hvilken server?

 

Jeg synes vel at PvP er morsomt! I tillegg kommer den nye PvP-patchen imorgen tidlig, noe som mest sannsynlig kommer til å redusere ekstrem ganking, og rett og slett gjøre PvP-fightning mye mer interessant.

 

Nei, PvP-patchen kommer nok ikke i morgen tidlig. Den er utsatt enda en gang, ifølge FC. Dukka visstnok opp en bug i combat-systemet ifm med denne patchen. Så kanskje kommer den neste uke.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Hei.

Akkurat instalert Aoc, å nå trenger jeg et sted å spille(server). noen som har et bra tips om hvor jeg burde starte, hvor det er mange som spiller, og en del norske? :)

 

På fury har vi en helnorsk guild med rundt 50 daglig aktive spillere og 200 members.

 

Besøk gjerne hjemmesiden vår: www.mordi.net

Lenke til kommentar
Hei, jeg skal straks begynne med AoC igjen. Jeg skal først vente til spillerne stræmmer inn og at det blir flere quests og DX10,Ymirs pas kommer osv. Men så lurte jeg bare på av hvilken Mage og Rogue type som er best i PvP og hvilken PvP server som har flest folk og flest nordmenn?

 

Av PvP-servere, er det vel Fury og Wildsoul det er flest nordmenn på. Har ikke noe tallgrunnlag på dette, bare inntrykk basert på diverse forum. Spiller selv på Wildsoul, og det er endel nordmenn der ihvertfall. Ikke så mange helnorske guilds, men noen er det da.

 

DX10 trur jeg ikke du får se i nærmeste fremtid. Kommer nok ikke før 2009.

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Hei, jeg skal straks begynne med AoC igjen.

 

Den store Fantomena slår til igjen!

 

Hvor mange ganger har du sluttet/startet nå? noen som teller?

 

 

Fantomena postet dette den 19/8-2008:

Jeg skal KANSKJE starte med AoC igjen om 1 , 1 1/5 eller 2 år om dette er helt komplett:

 

* Massive PvP.

* PvP systemet.

* Fikset massevis av bugs.

* Lagt til litt flere zoner, dungeons, instansing og raids.

* Flere quests fra level 30+.

* Lettere og fortere å tjene penger (kanskje som WoW).

* Flere lyd quests etter Tortage.

* Hestene for 150g koster mindre (om ikke det bli kjappere og lettere å tjene penger på).

* Litt flere abilities (husker ikke hvordan det staves).

* Rhinoen går bittelitt fortere.

* Bittelitt raskere å levle (ikke 1-20).

* De skal få inn DX10.

* Ikke mere FPS drop.

 

Om de gjør alt dette så jeg blir jeg kjempe stolt av FunCom wink.gif

 

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar
Mener du hva slags type server, eller hvilken server?

 

Jeg synes vel at PvP er morsomt! I tillegg kommer den nye PvP-patchen imorgen tidlig, noe som mest sannsynlig kommer til å redusere ekstrem ganking, og rett og slett gjøre PvP-fightning mye mer interessant.

 

Nei, PvP-patchen kommer nok ikke i morgen tidlig. Den er utsatt enda en gang, ifølge FC. Dukka visstnok opp en bug i combat-systemet ifm med denne patchen. Så kanskje kommer den neste uke.

 

 

Pantera

 

Quoter meg selv, jeg, siden den nå kan se ut til at denne patchen kommer nå alikevel. Forventet nedetid på serverne er 7 timer, så dette bør være skikkelige saker :)

 

 

Pantera

Lenke til kommentar
Har ikke logget på siden mai , gidder ikke spille caster uten flammegrafikk.

Stå i skogen og vifte med armene og ikke se om det er en melee eller caster som er etter deg.

Ser ut som du møter en gjeng døve som prøver å snakke med hverandre.

Er det fikset nå?

 

Hæ? Dette er det dummeste jeg har lest EVER.

 

1. Formater og reinstaller pcen din.

2. Kjøp nytt grafikkort.

3. Herregud.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...