Atomics Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Leste akkurat på Vg at folk spiller Kabal mere en Age of Conan nå....rofl!! Må være kjipt å jobbe hos Failcom om dagen... Tar nok den artikkelen med en Klype salt, eller hundre... Hadde så vidt hørt om X-fire for 12 måneder siden, aldri brukt det, aldri kjent noen som har brukt det heller. Spør meg heller følgende: Hvorfor vil "anyone" kjøre et slikt program når dem spille et av de mest krevende spillene i 2008? Jeg ville ikke vurdert det engang for å si det slik. Failcom er en fornærmelse, selskapet heter Funcom. Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Er vell mange som spiller kabal da Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 For eksempel gav xfire meg utallige vanguard krasj, så da spilte jeg uten. Du pleier å ha ganske høy kvalitet på dine innlegg larzen, skuffende. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Du pleier å ha ganske høy kvalitet på dine innlegg larzen I hvilken alternativ dimensjon? :| Jeg gjetter på at det totalt sett er flere som spiller kabaler enn det er folk som spiller et hvilket som helst MMO, av den enkle grunn at kabal er lettforståelig, lite krevende, og har fulgt med Windows siden tidenes morgen. Ellers, skal det være mulig å ta Yakhmar mer enn en gang i uken da? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 For eksempel gav xfire meg utallige vanguard krasj, så da spilte jeg uten. Du pleier å ha ganske høy kvalitet på dine innlegg larzen, skuffende. Trodde folk flest her bare irriterte seg over mine innlegg jeg . Posta egentlig nesten ordrett det som stod i artikelen i Vg, jeg går vel som mange andre å håper på en mirakel patch til AoC så jeg kan ta turen tilbake til Hyboria! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 For eksempel gav xfire meg utallige vanguard krasj, så da spilte jeg uten. Du pleier å ha ganske høy kvalitet på dine innlegg larzen, skuffende. Trodde folk flest her bare irriterte seg over mine innlegg jeg . Posta egentlig nesten ordrett det som stod i artikelen i Vg, jeg går vel som mange andre å håper på en mirakel patch til AoC så jeg kan ta turen tilbake til Hyboria! Mirakelpatch ja... HAHA. Nå har jeg vært på ferie i 3 uker, og kommer tilbake å leser at det har vært hele... NULL seriøse patcher siden jeg dro. PVP-patchen er hvor lenge forsinket nå? 10 uker? Blir DX10 like forsinket mon tro? Det er så latterlig at jeg kan ikke få takket meg selv nok for at jeg ikke betalte mere enn 1 mnd. Fortsetter det i dette "tempoet" er spillet _kanskje_ fikset og som LOVET om 1 års tid. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 http://www.itavisen.no/sak/786226/Her_er_Conans_fremtid/ Ellingsen innrømmer at det aller viktigste for Funcom akkurat nå er å lytte til - og tilfredsstille - egne spillere. Det er nøkkelen til Age of Conans suksess. Og naturligvis, for å oppnå suksess er det essensielt å legge til nytt innhold, nye muligheter, og eliminere bugs. Håper VIRKELIG at han mener dette denne gangen.. er på tide. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Vel, Funcom sliter ikke akkurat. Ser du tilbake til AO sin lansering var det vel stort sett en flopp. Men de kjører da enda. Norges største spillselskap har blitt holdt gående av et spill som feilet totalt under lansering, men har nå rundt 400k spillere i AoC. Og The Longest Journey/Dreamfall har fått mange awards. Tror nok Funcom ikke tar noen sjanser uten å vite at de faktisk takler det. Men dog; AoC trenger disse nye sonene som kommer. Til dere som fortsatt spiller; gled dere Blir sikkert mye gøy framover. (DX10 kommer jo også! ) Endret 13. september 2008 av Bjohansen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Ellingsen begynner å bli som "chemical/comical Ali" i den andre golfkrigen. "Jada, vi vinner krigen nå snart. Helt sikkert" "Vi har fullstendig overtak på amerikanerne" "Nei, ingen irakere har blitt drept, det er bare tull alt sammen dere ser på TV". Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Burdet ikke funcom sette i gang gratis overføring av spillere slik at det blir mange på enkelte servere snart i steden for få på mange. Sist jeg spilte var det omtrent bare NPC på serveren. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hvilken server da? Lenke til kommentar
Sjaffs Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hei. Jeg gamer wow atm, er egentlig ikke lei, men har lyst til å prøve noe nytt som jeg ikke kan "alt" om gama litt mye wow gjenom tiden. grunnen til at jeg ikke gikk over til AoC når det kom ut var fordi jeg ikke hadde pc som kunne kjøre det, men det har jeg nå. men må vite noen ting om AoC først, å hadde håpet dere kunne svare på det . 1. det er 100kr i måneden for AoC sant? 2. Raider mye i wow atm, hvordan er raiding i AoC? er det sånn at du når topp level så starter du? 3. og hva vill det si å raide i AoC? er det instances som i wow, med items som dropper etc? 4. og åssen type armors bruker man? likt som wow? eller mer basic? (armor, hands, boots, head) 5. og hva er topp levelen? og ca hvor lang tid tar det å komme ditt? og er man ferdig da? 6. og det er et ganske nytt spill, noen som snakker med erfaring som kan si om det kommer til å ta av like mye som wow? eller mer? Det tror jeg var alt hehe.. sett noen filmer på youtube, ser heftid fett ut! Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hei.Jeg gamer wow atm, er egentlig ikke lei, men har lyst til å prøve noe nytt som jeg ikke kan "alt" om gama litt mye wow gjenom tiden. grunnen til at jeg ikke gikk over til AoC når det kom ut var fordi jeg ikke hadde pc som kunne kjøre det, men det har jeg nå. men må vite noen ting om AoC først, å hadde håpet dere kunne svare på det . 1. det er 100kr i måneden for AoC sant? 2. Raider mye i wow atm, hvordan er raiding i AoC? er det sånn at du når topp level så starter du? 3. og hva vill det si å raide i AoC? er det instances som i wow, med items som dropper etc? 4. og åssen type armors bruker man? likt som wow? eller mer basic? (armor, hands, boots, head) 5. og hva er topp levelen? og ca hvor lang tid tar det å komme ditt? og er man ferdig da? 6. og det er et ganske nytt spill, noen som snakker med erfaring som kan si om det kommer til å ta av like mye som wow? eller mer? Det tror jeg var alt hehe.. sett noen filmer på youtube, ser heftid fett ut! Har ikke spilt så altfor mye wow selv så kan ikke sammenligne de mot hverandre, men skal prøve så godt jeg kan. 1. Det er rundt 100kr i måneden ja (er ikke sikker på det nøyaktige beløpet). 2. Du begynner med raiding når du når level cap, du kan også begynne litt før hvis du er heldig å få plass. 3. Det er forskjellige raid instances ja. Bosser dropper som regel 3-4 class specific epics, i noen dungeons er det drops fra trash mobs også. 4. Man har cloth armor, light armor, medium armor, heavy armor og full plate armor. Bitene er delt opp i chest, legs, boots, hands, wrist, shoulders og helmet. 5. Top level er 80. Hvor lang tid det tar å komme dit kommer an på hvor effektiv du er og ikke minst hvilken klasse du spiller. På conqueroren min hadde jeg 7 days /played når jeg nådde 80, Priest of mitraen hadde bare 3,5. Lenke til kommentar
Sjaffs Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Okei, takk så mye, hjalp å få den infoen! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Cloth armour er også delt opp i vanlig cloth og silk, men det oppgis ikke på samme måte som forskjellen på heavy armour og full plate. Mages og assassins can bruke silk, mens mens f.eks. priests ikke kan bruke silk til tross for at de kan bruke cloth. Mer eller mindre alt som er merket cloth og har en itemlevel over 60 er silk. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Men dog; AoC trenger disse nye sonene som kommer. Til dere som fortsatt spiller; gled dere Blir sikkert mye gøy framover. (DX10 kommer jo også! ) har du slutta? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg har vert 2H stort sett hele tiden som Barbarian. Nå lurer jeg på om jeg skal skifte til DW fordi folk sier at DW gjør mye mer damage etter lvl 70 enn det 2H gjør. Er dette sant? Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det har vel altid gjort det. DW har mer dmg mens 2h har mer cc Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Det er vel samme regla som før - DW gjør jevnere og litt høyere DPS, mens 2H gjør en smule mindre skade i burst-form - til gjengjeld får du lett tilgang på en del stuns og knockbacks. Kommer an på hva du foretrekker. Hvis du er villig til å gi opp ranged pulls, kan du til en viss grad ha tilgang på begge deler. Endret 15. september 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg byttet til DW etter level 70, synes det er mye morsommere. Pluss at jeg gjør mer skade. Som Zealuu sier, bare å gi opp ranged våpen, og ha 2H i backup, så har du tilgang til ihvertfall 1 stun og en 1 knockback. Fungerer veldig bra. Pluss at reaver-treet har en del kule abilities Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå