Liquidant Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har noen av disse feilene blitt rettet opp?: * Memory leaks? * Mere quests ved level 30+? * Bedre klassebalanse? * Rhinoen går fortere? * Billiger hester? * Fortere loading? * Bugs fjernet? Dere kan skrive slikt = ja, = Perfekt, = Nei, = 66%. ...hvor skal jeg begynne? Tror snarere du er problemet enn AoC i seg selv, Fantomena. Lenke til kommentar
JGR Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Var en i guildet som postet en link med det nye pvp-gearet som kommer i pvp patchen. Synes selv det ser bra ut, og jeg håper det gjør klassebalansen bedre. http://www.afflictionaoc.com/forum/showthread.php?t=153 Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har noen av disse feilene blitt rettet opp?: * Memory leaks? * Mere quests ved level 30+? * Bedre klassebalanse? * Rhinoen går fortere? * Billiger hester? * Fortere loading? * Bugs fjernet? Dere kan skrive slikt = ja, = Perfekt, = Nei, = 66%. Memory Leaks: Mye er fikset, i tillegg sier folk som har hatt memory leak problemer at patchen som er på test live nå har fjernet alle kræsj. Quests: Har aldri hørt om noe mangel på quests før rundt 55. Her kommer det et nytt playfield fra 55-65 men det er ikke patchet inn enda. Anbefaler at du leter etter og gjør gruppequests. Jeg grindet absolutt ingenting før jeg var 74 selv, så det er quests om man leter litt. Klassebalanse: Tja, stadige endringer men synes klassebalansen har vært forholdsvis bra hele tida jeg. Rhino: Det er ikke meninga den skal gå fortere, det er en siege mount. Hester: Både riding skill og hester er billigere. Mener de halverte prisen på normal mount samt normal riding skill. Loading: Vet ikke om det er endret. Loader en sone på rundt 10 sek jeg, og det er bedre enn både City of Heroes og flere single player spill på samme maskin. Bugs: Blir fikset stadig vekk, men om du leter etter en bugfri MMO kan du likegodt gi opp. Det finnes ikke. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Var en i guildet som postet en link med det nye pvp-gearet som kommer i pvp patchen. Synes selv det ser bra ut, og jeg håper det gjør klassebalansen bedre. http://www.afflictionaoc.com/forum/showthread.php?t=153 Jeg kan ikke egentlig kommentere på alle klassene - men herre, så mye rare stats på HoX-settet. Jeg lurer på når Funcom skal ta seg tid til å finne ut hvordan klassene de satt sammen faktisk fungerer i praksis? De kunne tatt Conqueror-settet og gjort det om til cloth, og vips hadde du hatt et ideelt HoX-sett for PvP. Til og med våpenet (Skirmishers Spellsword) utklasses jo fullstendig av Skirmishers Greatsword. Heldigvis er ikke våpnene låst til klasser... Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Har noen av disse feilene blitt rettet opp?: * Memory leaks? * Mere quests ved level 30+? * Bedre klassebalanse? * Rhinoen går fortere? * Billiger hester? * Fortere loading? * Bugs fjernet? Dere kan skrive slikt = ja, = Perfekt, = Nei, = 66%. Har du oppdaget noen av disse feilene? Du kan skrive slik: Ja / Nei Alt du noen gang har prestert å si her på forumet er at du ikke har noen egen mening, men slutter/starter med AoC alt etter hva ANDRE mener. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Alt du noen gang har prestert å si her på forumet er at du ikke har noen egen mening, men slutter/starter med AoC alt etter hva ANDRE mener. Touchè. Hvis du har lyst til å spille spillet syns jeg du skal gjøre det, Fantomena. Du kan umulig ha opplevd nevneverdige bugs i spillet i løpet av dine 30 lvler. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Yo, noen som kort kan si hvordan jeg avslutter payment for AoC? Sluttet å spille med en gang det kom ut, omtrent, men trekker fremdeles. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg fjernet bare visa info, så fikk jeg mail når tiden løp ut at den ble fryst. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Får litt inntrykk av at det kun er jeg som fremdeles spiller? Er iallefall blitt attuned til Black Ring Citadel nå, og knertet en boss der senest i går, Excorant. Var også planen å følge opp med et eller annet monstrum nevnte Excorant har snekret sammen på hobbybasis, men det ble for vanskelig uten en PoM som kunne supplere offtanken med flash heals. Kreaturet har også slike mengder HP at selve fighten varer i nærmere en time, og krever samtidig at en del folk driver med ting som ikke går direkte på DPS. Og hvis noe går feil med timing eller klikking på ting, så går alt til helvete og man starter på 100% igjen. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Får litt inntrykk av at det kun er jeg som fremdeles spiller? Er iallefall blitt attuned til Black Ring Citadel nå, og knertet en boss der senest i går, Excorant. Var også planen å følge opp med et eller annet monstrum nevnte Excorant har snekret sammen på hobbybasis, men det ble for vanskelig uten en PoM som kunne supplere offtanken med flash heals. Kreaturet har også slike mengder HP at selve fighten varer i nærmere en time, og krever samtidig at en del folk driver med ting som ikke går direkte på DPS. Og hvis noe går feil med timing eller klikking på ting, så går alt til helvete og man starter på 100% igjen. Dere må kjøre treg DPS på Excorant. Kun white damage og dere klarer dere fint hvis tank har brukbart gear Bossen etter det igjen var litt vanskeligere, han løper med poison etter seg som ticker 3k damage samtidig som at han spawner to adds hvert minutt som du også må ha to tanker på som følger veldig godt med og plukker de opp før de når MT. Skal til BRC i kveld og gjøre ferdig Wing 2. Gleder meg veldig Lykke til videre med raiding, Zeal! Du får oppdatere fremtidige seiere her. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Vi kjører enormt treg DPS, bare white damage og damage-debuffs. Problemet var mangel på et tredje sett med heals i starten, slik at en uheldig kombinasjon av DoT og en enrage vi ikke klarte å stoppe raskt nok drepte offtanken. Senere var det litt lavt konsentrasjonsnivå som et resultat av noen wipes... Samt en glipp fra raidleader som førte til en wipe, men han er jo tross alt menneskelig han også. Ellers var det vel Excorant vi drepte, denne karen her het noe som begynte på Y. Nei, ikke Yakhmar. Yagde... Noe. Endret 9. september 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Atomics Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg skal kjøpe ny PC innen 30 dager, da er det full fest i AOC for meg Spilt svært lite i sommer, nytet været i stedet Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Nei Zealuu, jeg er iallefall veldig aktiv! Har spilt i totalt 504 timer (21 dager) og får fortsatt ikke nok Har begynt å få en del krasj og frysing av loading screen, men håper dette blir fikset i neste patch. Grunnen til at mange har sluttet å dra på forumene, tror jeg er fordi vi alle er lei trollene. Men nå går sikkert trollingen fra AoC til Warhammer tråden siden Warhammer har gitt ett utrolig dårlig førsteinntrykk for mange(har ikke spilt selv, bare lest). Mange av de som har forlatt AoC kommer veldig snart tilbake, er jeg 100% sikker på Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Vi kjører enormt treg DPS, bare white damage og damage-debuffs. Problemet var mangel på et tredje sett med heals i starten, slik at en uheldig kombinasjon av DoT og en enrage vi ikke klarte å stoppe raskt nok drepte offtanken. Senere var det litt lavt konsentrasjonsnivå som et resultat av noen wipes... Samt en glipp fra raidleader som førte til en wipe, men han er jo tross alt menneskelig han også. Ellers var det vel Excorant vi drepte, denne karen her het noe som begynte på Y. Nei, ikke Yakhmar. Yagde... Noe. Ja, fordel med healere. Yarekma the Souleater! Der har vi det Edit: Egentlig forholdsvis lett, må bare ha veldig tålmodighet på han og kjøre samme taktikk helt ned til null, ikke blir overstimulert når det er 10% og wipe hele raidet. Ble nevneverdig lei av knockbacks etter det trollet... Endret 9. september 2008 av Liquidant Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Nei Zealuu, jeg er iallefall veldig aktiv! Har spilt i totalt 504 timer (21 dager) og får fortsatt ikke nok Hvor kan man sjekke dette? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Skriv /played. Har ikke sjekket min på lenge nå. Er nok en del. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 tror ofte det er like greit å ikke skjekke /played og late som man ikke spiller så mye egentlig ^^ Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 tror ofte det er like greit å ikke skjekke /played og late som man ikke spiller så mye egentlig ^^ Huff ja, godt poeng. Tror jeg ligger på rundt 14 dager played nå. Pluss alten min som jeg har 2 dager på Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) weee.. funnet konge taktikk på Yakhmar... tar han 3-4 ganger i timen nå Edit : Farm Endret 12. september 2008 av Cri Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Leste akkurat på Vg at folk spiller Kabal mere en Age of Conan nå....rofl!! Må være kjipt å jobbe hos Failcom om dagen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå