Pantera Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Skjønner ikke hva folk klager over tbh. Levla min assassin til 80 på under en måned. starta ved release. Jeg fant ingen Gamebreaking bugs, og overhode ingen bugs som fikk meg til å ville slutte.Serriøst, forums er ikke sunt for et spill. Jeg tror mange slutter fordi de leser innlegg om hva som er galt. Tror folk heller burde prøve spillet skikkelig før man bare gir opp. Det at det er mangel på quest ettet 50 kan jeg si meg ening i, men selv levla jeg ikke noe treigere fra 50, enn 20 til 40 f.eks. Gjøre masse instaceses, vis du ikke er en tos eller necro, så group grind. det går helvettes fort vis du finner ett bra spot. Men uansett. Vis du er den typen som gir opp et spill av grunner som dette, så hører du egentlig ikke i noe særlig MMO spill. Trur dette med bugs er litt avhengig av os, spesielt dette med memory leaks. Ifølge andre i guildet mitt, som fortsatt kjører 32-bits XP, så har det vært mye memory leaks, og endel andre bugs. Selv kjører jeg AoC på 64-bits Vista, og har enda ikke oppleved mem leaks. Ikke så mye bugs heller, faktisk. Av alle quests, f.eks, som jeg har gjort fra level 1 til 80, så har det kanskje vært 3 quests som har vært bugga. 2 av dem fixa vi ved å skifte instance, og den siste måtte vi få en GM til å løse (var snakk om en boss som aldri spawna). Forøvrig er det vel bare lagspikes, som noen ganger fører til disconnect, som selvfølgelig er irriterende, spesielt i en boss-fight, men sånn er det vel i de fleste online-spill. Ikke noen grunn til å slutte for min del, ihvertfall. Pantera Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 noen her som følger med på the noob comic? Funcom vart nevnt i en episode, jeg synest det var litt morro:p http://www.thenoobcomic.com/index.php?pos=318 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det kan lønne seg å bruke søkefunksjonen, er flere uker siden den stripen fra The Noob Comic ble postet. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Man blir lett påvirket av det, enten om du vil det eller ei. Og det må være grunnen til at folk slutter allerede lvl 40. Dette forsåtr jeg veldig godt, det ligger et antiklimaks i spillet rundt her. Så jeg sluttet "alleredet" etter 2 stk lvl 40. Det er jo egentlig ganske enkelt, enten morer et spill deg eller så gjør det ikke det. 4 venner av meg som startet sammen med meg ingen av dem spiller lenger. Ikke først og fremst pga buggs etc, men spillet er kjedelig i lengden for OSS. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Æsj altså. De tre siste patchene har gitt meg tre ting: 1# Så mye memory leaks at jeg ikke kan starte spillet 2# Nå funket det, men ikke så godt som før 3# samme som #1 Dette er utrolig irriterende. Greit nok, pcen min er ikke top notch men jeg greide å lvle til 77 før sommeren var ferdig. SLEM FUNCOM, og nå tenker jeg; Men hva med gamecardet som jeg aktiverte rett før den patch #1 æsj. Kjipt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Raiding i Kylliki's Crypt har i dag gitt meg bare en ting, men den hadde riktignok et lilla navn. 8D Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Droprate i Kylliki har gått ned virker det som? Fikk forresten DarkTerror boots der i går og var i Vistrix raid i dag.. desverre måtte jeg gå på jobb etter forsøk nummer 2... det var kjipt !!!! Lenke til kommentar
Halky Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hmm, flere en meg som har problemer med og få solgt tingene sine hos tradern i de store byene? Trader posten er hos meg nesten altid full siden ingen kjøper tingene mine, og jeg må ofte sette ned prisene sånn at jeg kan få solgt noe av det jeg har der. Kan liksom ikke begyne og gi bort ting heller syntes jeg, så må da ha noe for dem. Sitter jo liksom enda igjen med noen ting som jeg fikk i Tortage som jeg enda ikke har fått solgt osv... som blant annet noen juveler. Jeg spiller da på serveren Fury. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ehm... ting du har fra Tortage? De tror jeg glatt du kan slette eller selge hos vendor. Sjekk prisene på det du setter til salgs og sett din egen pris rett under den billigste prisen du finner på samme item, så vil de vel bli solgt. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hmm, flere en meg som har problemer med og få solgt tingene sine hos tradern i de store byene? Trader posten er hos meg nesten altid full siden ingen kjøper tingene mine, og jeg må ofte sette ned prisene sånn at jeg kan få solgt noe av det jeg har der. Kan liksom ikke begyne og gi bort ting heller syntes jeg, så må da ha noe for dem. Sitter jo liksom enda igjen med noen ting som jeg fikk i Tortage som jeg enda ikke har fått solgt osv... som blant annet noen juveler. Jeg spiller da på serveren Fury. Spiller på Wildsoul, og har masse gems til "gi-bort-priser", men ingen kjøper. Er vel en kombinasjon av få spillere, og at de som spiller er livredde for gem-nerf (som sannsynligvis bare er midlertidig). Alt skrotet jeg fikk i Tortage er long gone. Solgt til vendor. Pantera Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Gems ja, ikke peil... men det har jo droppa så fantastisk mye gems at man blir jo gal.. Kan ha 3 alts med store bagger og man har ennå ikke nok space til å lagre allt... samme med Alchemy tinga. Skaff en oversikt over hva gemcutters trenger så blir det solgt. Alchemy er i alle fall en oversikt's script som du kan dra frem ingame når man møter på en ressurs og vil se om man tregner/kan selge den. Noen Alchemy ting får man i alle fall 25 - 30 silver for i beste fall hos trader, kanskje mer om mye blir kjøt opp på en gang. Appropo nerf så er det bra at den kommer, men at den blir så hard som den blir er jo litt trist kanskje.. det er liksom enten eller på de patchene. Folk kjøper vel stort sett bare blått eller lilla på trader.. jeg vet ikke jeg, kjøper i alle fall ikke annet en blått. Endret 3. september 2008 av Cri Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Gems ja, ikke peil... men det har jo droppa så fantastisk mye gems at man blir jo gal.. Kan ha 3 alts med store bagger og man har ennå ikke nok space til å lagre allt... samme med Alchemy tinga. Skaff en oversikt over hva gemcutters trenger så blir det solgt. Alchemy er i alle fall en oversikt's script som du kan dra frem ingame når man møter på en ressurs og vil se om man tregner/kan selge den. Noen Alchemy ting får man i alle fall 25 - 30 silver for i beste fall hos trader, kanskje mer om mye blir kjøt opp på en gang. Appropo nerf så er det bra at den kommer, men at den blir så hard som den blir er jo litt trist kanskje.. det er liksom enten eller på de patchene. Folk kjøper vel stort sett bare blått eller lilla på trader.. jeg vet ikke jeg, kjøper i alle fall ikke annet en blått. Alt av alchemy-ting pleier jeg å gi bort til en alchemist's i guildet mitt. Samme gjorde jeg med gems, men fikk så mye gems fra mobs, at jeg like godt starta som gemcutter sjølv . Funker greit det, siden ferdige gems, koster det hvite ut av øya. Eneste ulempen er at det er veldig tidkrevene. Må jo sone inn og ut for hver gem man skal lage (gem quests). Ang nerfinga av gems, så er det ihvertfall rykter om at det bare er midlertidig pga balansering. Hvis gems blir verdiløse (les: lite dmg, vuln), så vil det gjøre både armor- og weaponcrafting verdiløst. Pantera Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Det er faktisk bekreftet at gem-nerfen er midlertidig. Det spørs bare hvor midlertidig. Jeg regner med de valgte den letteste løsningen mens de prøver å finne ut hva de skal trykke på for å gjøre det sånn at man bare kan ha en gem av hvert prefix i en enkelt gear piece. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Ehm... ting du har fra Tortage? De tror jeg glatt du kan slette eller selge hos vendor. Sjekk prisene på det du setter til salgs og sett din egen pris rett under den billigste prisen du finner på samme item, så vil de vel bli solgt. Vel altså jeg har senket prisene på noen ting en god del, men kan likom ikke senke dem helt til gi bort priser heller, ska jo liksom tjene litt på tinga jeg selger. Men de tinga jeg har igjen fra Tortage er for det meste disse blåe og røde juvel steinene som man fikk fra quests der, som igjen ikke kan brukes. Ihvertfall ikke av meg. Har forresten også en full ressurs inventory siden jeg aldri får ryddet opp noe der, siden jeg altid har annet og selge isteden for ting derfra, så får ikke fått noe nytt in der på en god stund. 2 page sider er forlite, skulle ha hatt mere plass syntes jeg. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Blå og rød juvelsteiner fra Tortage? Dersom det står "Generic" på dem (og det er jeg rimelig sikker på at det gjør), er det bare å vendore, uansett hvor mye de ellers ser ut som gems. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hehe det er ikke gems nei, men som du selv sier helt riktig, "Generic". De har jeg fortsatt og prøver og få solgt dem. Og prisene på de juvelene er ganske så stive så ikke lett og få solgt dem hehe. Forresten en ting her som jeg har lurt på ganske så lenge. Altså gulidene kan jo bygge sine egne byer osv... Men kan andre folk som ikke er i den eventuele guliden se byene til de andre? For når jeg er innom de zonene man kan bygge byene sine i så ser jeg jeg altid bare grunnsteinene liksom og ikke noe mere en det. Jeg trodde liksom man kunne gå og besøke de forskjellige byene til gulidene, men det virker jo ikke sånn. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Generic = Vendor thrash. Er bare å gi opp å prøve å selge de hos traderen Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 (endret) De "Generic" er quest rewards som er istedet for penger eller noe nyttefullt. La oss si at du fikk dem av han bomsen i Tortage... så har han såklart ikke penger.. men har funnet noen `Gems´ i i kloakken eller på noen i den duren. Med andre ord er det belønningen som kan veksles i penger i vendor. Eneste bruksområdet jeg kan se må være å gi dem til en annen spilelr i RP for en tjeneste.. hehe. Imidlertid skal det sier at andre "generic" items kan gi deg nye quests eller hjelpe deg fullføre en quest. Endret 3. september 2008 av Cri Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Har noen av disse feilene blitt rettet opp?: * Memory leaks? * Mere quests ved level 30+? * Bedre klassebalanse? * Rhinoen går fortere? * Billiger hester? * Fortere loading? * Bugs fjernet? Dere kan skrive slikt = ja, = Perfekt, = Nei, = 66%. Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 * Mere quests ved level 30+? Tuller du eller? Det er VELDIG mange quests på level 30 og ganske langt oppover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå