Green_Monster Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Huhei, første raid unnagjort. Og ett stykk død Yakhmar. Morsomt. Gøy da ! Har fortsatt litt å se frem til når det kommer til raid. Heldigvis ser jeg at de søker spesiellt ett er Necros når det kommer til Kylliky iaff. Guildet våres har ikke nok 80's til å gjøre større raids alene. Noen som har guild på Aquilonia serveren her inne`? Kule drops på Yakhmar? Endret 25. august 2008 av Cri Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Når vi drepte Yakhmar sist så droppet det fire epics. DT legs, Bear Shaman legs, Assassin hands og en til jeg ikke husker i farten. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Vi fikk bare tre... DT og Guardian Hands, Assassin legs. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Og da har min guild nettopp gjennomført et fult T2 wing 1 raid Ble litt sånn teit på slutten, da vi måtte bugge siste bossen for å klare det. Er skam, men er faktisk ingen som har tatt den på "vanlig" måte, da den rett og slett er for hard. Bossen er ok nok å tanke med en god tanks, men så er det adds'a... Her snakker vi om en opp til sikker 40 adds som ikke er minions, slanger som kan hit'e deg for opp mot 9k, rein galskap og selv med masse AOE er det helt klin umulig. FC må fikse den bossen, da eneste måte å klare det på er å måtte kite rundt og andre småting / ta rommet til fordel. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Sliter selv med og finne folk til grp quester, holder nå til i Kheshatta siden jeg nå er lvl 74 og har egentlig ikke så mange andre steder og queste Men de fleste folkene vil heler grinde i DM, istden for og faktisk gjøre questene og det irriterer meg litt. Siden omtrent alle questene som jeg har nå er røde og noen oransje/gule, og omtrent alle er grp quester. Så mange av de er vanskelige og gjøre aleine. Selv ser jeg ikke den store vitsen med og grinde i DM, siden xp man får der faktisk ikke er så veldig god, ihvertfall ikke sist jeg var der. Og ikke fikk jeg noen spessielt gode itmes heller. Da er det heller bedre og gjøre quester sånn at man faktisk kan få lvlet litt. Og det går jo fortere når man quester, en evig grinding. Trikset med å få til grp quest, er vel rett og slett og joine en litt stor, og veldig aktiv guild. Det finnes fortsatt en del av dem, selv om noen store har gitt seg. Har selv prøvd å joine random groups, men det blir stort sett bare tull, siden det tydeligvis er umulig for enkelte å kommunisere. DM grinding er vel bare effektiv fra lvl 50 og opp mot 70. Etter lvl 70 blei ihvertfall jeg fort lei av denne grindinga. Pantera Hmm, DM grinding, er så mange fra lvl 50++ som driver med akkurat det a? Er jo liksom i lvl 70-80 sonen det foregår i Kheshatta. Kan ihvertfall si at jeg ikke har sett så mange lvl 50 der akkurat og neste heller ingen rundt lvl 60. Uansett fikk lite xp der i gruppa jeg var i, også er det jo så mange andre som også grinder der så er jo ofte full krig der hele tiden. Tåpelige greier.... Da er det nå heller bedre og queste, lvler jo fortere av det. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hmm, DM grinding, er så mange fra lvl 50++ som driver med akkurat det a? Er jo liksom i lvl 70-80 sonen det foregår i Kheshatta. Kan ihvertfall si at jeg ikke har sett så mange lvl 50 der akkurat og neste heller ingen rundt lvl 60. Uansett fikk lite xp der i gruppa jeg var i, også er det jo så mange andre som også grinder der så er jo ofte full krig der hele tiden. Tåpelige greier.... Da er det nå heller bedre og queste, lvler jo fortere av det. Spillere på lvl 50+ grinder ikke der aleine - men i guilds, så drar man med de som trenger XP for å komme seg opp i level, ihvertfall har det vært mye av det i mitt guild. Jeg har ihvertfall vært med på endel DM-grinding siden lvl 50. God xp på lavt level. Grunnen til at du sjelden ser level 50 i grupper der, er nok fordi de er apprenticed - til level 79. Men nå for tiden er det jo ingen som grinder der lenger...er jo nesten ikke folk online. Så questing i de områdene går helt fint. Men ser stadig vekk folk som inviterer til DM-grind i chatten. De siste par ukene, har vel folk også grindet mer i Poitain, disse demon-greiene, som jo er level 80, og da er det mer xp å hente. I begynnelsen (da disse kom i patchen) var det jo nesten kø for å grinde der, pga epic-drops, noe som kjapt blei retta opp. Pantera Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 De nye armour settene ser jo drit kule ut http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article2160074.ece Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Satan å stilig den armouren var! For ikke å snakke om grafikken, damn jeg trenger en bedre datamaskin =( Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Assassinarmoren var nice!! Lenke til kommentar
Halky Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hmm, DM grinding, er så mange fra lvl 50++ som driver med akkurat det a? Er jo liksom i lvl 70-80 sonen det foregår i Kheshatta. Kan ihvertfall si at jeg ikke har sett så mange lvl 50 der akkurat og neste heller ingen rundt lvl 60. Uansett fikk lite xp der i gruppa jeg var i, også er det jo så mange andre som også grinder der så er jo ofte full krig der hele tiden. Tåpelige greier.... Da er det nå heller bedre og queste, lvler jo fortere av det. Spillere på lvl 50+ grinder ikke der aleine - men i guilds, så drar man med de som trenger XP for å komme seg opp i level, ihvertfall har det vært mye av det i mitt guild. Jeg har ihvertfall vært med på endel DM-grinding siden lvl 50. God xp på lavt level. Grunnen til at du sjelden ser level 50 i grupper der, er nok fordi de er apprenticed - til level 79. Men nå for tiden er det jo ingen som grinder der lenger...er jo nesten ikke folk online. Så questing i de områdene går helt fint. Men ser stadig vekk folk som inviterer til DM-grind i chatten. De siste par ukene, har vel folk også grindet mer i Poitain, disse demon-greiene, som jo er level 80, og da er det mer xp å hente. I begynnelsen (da disse kom i patchen) var det jo nesten kø for å grinde der, pga epic-drops, noe som kjapt blei retta opp. Pantera Rett meg hvis jeg tar feil her, men lvl 50++ folk får da veldig lite med xp når de grinder sammen med lvl 80 folk? De på lvl 80 tar jo da alt sammen aleine omtrent, min erfaring. Og den Apprentice greie hjelper ikke stort etter min mening. Og jeg ser forresten ofte grinding i DM sonen, og er det mange folk online her. Spiller på Fury serveren. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Rett meg hvis jeg tar feil her, men lvl 50++ folk får da veldig lite med xp når de grinder sammen med lvl 80 folk? De på lvl 80 tar jo da alt sammen aleine omtrent, min erfaring. Og den Apprentice greie hjelper ikke stort etter min mening. Og jeg ser forresten ofte grinding i DM sonen, og er det mange folk online her. Spiller på Fury serveren. Når du grinder med en gruppe, dvs at du har blitt invitert til gruppa, og akseptert, så får du XP og cash, etterhvert som andre slakter. Apprentice gjør at du som, f.eks lvl 50 apprenticed til level 79, tåler mye mer, og gjør mye mer damage. Mener å huske at du får litt høyere XP, men her er jeg litt usikker. Begynner å bli en stund siden jeg var apprenticed sist... Spiller selv på Wildsoul, og der er det brukbart stille for tiden. Hender av og til at det er litt pvp-action inne i Keshetta city og Oasis, men ikke så mye lenger. Kan jo ha noe med at lauch for Warhammer nærmer seg, og mange tar en pause fra AoC til spillet blir bedre. Veit at 2 andre store guilds på denne servern, i tillegg til de 3 som allerede har slutta, vurdere å slutte også. Pantera Lenke til kommentar
Fubi Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Når man spiller i gruppe med folk som er høyere level enn deg selv, med eller uten apprentice. så får alle spillerne i gruppa like mye xp som spilleren med den høyeste levlen i gruppa. Dvs Hvis du er lv42. å er i feks sanctum med en level 80. får du kun 1xp pr mob dere dreper. så den lønner seg ikke å ha med highlevels i gruppa hvis det er xp du er på jakt etter Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er du i sanctum med en lvl 80 så sliter du for å si det mildt.. Siden bossene skalerer med level, så vil bossen treffe mye mer på lvl 80 enn lvl 42. Men hvis en lvl 80 tar med seg lvl 60's i en sone hvor lvl 80 får xp, da får alle lvl 60's xp også. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Er du i sanctum med en lvl 80 så sliter du for å si det mildt.. Siden bossene skalerer med level, så vil bossen treffe mye mer på lvl 80 enn lvl 42. Hvis man først har med seg en level 80 i Sanctum, så lar man da også vedkommende tanke, siden de ikke blir truffet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Wartom Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Er du i sanctum med en lvl 80 så sliter du for å si det mildt.. Siden bossene skalerer med level, så vil bossen treffe mye mer på lvl 80 enn lvl 42. Hvis man først har med seg en level 80 i Sanctum, så lar man da også vedkommende tanke, siden de ikke blir truffet i det hele tatt. Slik fungerer det ikke lenger. Dessverre. Ble forrandret for, tja, flere måneder siden. Hit chance og skade osv har ikke noe å si på levelet. Dro til Sanctum i lvl 60 og mobs der hadde ikke noe problem med å treffe og skade. Kunne ta en og en mob men ingen sjans mot bosser. De traff så ofte som de gjorde da jeg var der som gjevnlevel. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Er du i sanctum med en lvl 80 så sliter du for å si det mildt.. Siden bossene skalerer med level, så vil bossen treffe mye mer på lvl 80 enn lvl 42. Hvis man først har med seg en level 80 i Sanctum, så lar man da også vedkommende tanke, siden de ikke blir truffet i det hele tatt. Slik fungerer det ikke lenger. Dessverre. Ble forrandret for, tja, flere måneder siden. Hit chance og skade osv har ikke noe å si på levelet. Dro til Sanctum i lvl 60 og mobs der hadde ikke noe problem med å treffe og skade. Kunne ta en og en mob men ingen sjans mot bosser. De traff så ofte som de gjorde da jeg var der som gjevnlevel. Uh. Dette må ha vært like etter forandringene, det er overhodet ikke sånn nå. Du soloer lett hele greien på level ~60 (i motsetning til ~45 før forandringene). På level 80 soloer man det fremdeles like enkelt. Endret 27. august 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Skal snart kjøpe 30 nye dager! lal. Har bare spilt de første 30 dagene siden launch... Begynner å få lyst igjen nå. Sikkert kicka fra guildet allerede også -_-" Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Begynt å spele smått igjen eg og. Å starte med sånt i sommarferien hadde ikkje so mykje føre seg. Kjekt å spele på HoX igjen, lvl 35 for tida Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 det er rundt her spillet synker sammen også, med bugs mye susing rundt. Har 2 karakterer på lvl 39, kontoen ble stoppet i går så jeg sier nok takk for meg litt tidligere en forventet. Da blir det nok Mass effect i steden mot Warhammer som jeg er temmlig sikker på blir det nye store. Da er jeg desverre også sikker på det blir enda mer glissent i Conans verden. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Bugs rundt level 35? Kan ikke akkurat si at jeg har møtt på mye "gamebreaking" bugs nå på min vei oppover med min "nye" level 40 barbarian. Noe spesielt du ønsker å nevne simalarion? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå