IntelAmdAti Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Hmm, men var det ikke netopp en annen her som sa at det ble så mange som ble bannet da? Anyhow, time will show, jeg bryr meg ikke om man sitter igjen med 50 000 spillere, så lenge jeg har min guild på min server har jeg det som plomma i eget. Har holdt på noen uker med T2 progress og stortrives. Veldig mange er blitt bannet fra forumene, men ikke fra spillet. Etter alt det jeg har lest så har jeg ikke lest om en eneste spillkonto som er bannet eller har fått så mye som en advarsel, folk speedhacker og jumphacker så det synger etter. Forresten, Warhammer Online klarer ikke å levere alt innholdet de har lovet, dette er ikke noe de prøver å skjule frem til slippdatoen men noe de selv har gått ut med. Da vet folk før de kjøper at de får en nedstrippet utgave av spillet, og det er stor forskjell mellom dette og det Funcom prøvde på. Endret 21. august 2008 av Pycnopodia Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Allright, akkurat det suger. Skal innrømme at jeg har ikke tatt noen i å jukse enda, men om jeg hadde sett det hadde jeg nok blitt lettere forbannet selv. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Liten tvil om at det speedhackes og jukses som pokker over hele linja! Bare synd at ingen i mitt guild har lagt merke til det, og da finnes det vel ikke? I allfall viss man følger logikken til Pycnopodia der spillet er dødt pga hans venne gjeng har sluttet med conan. Jeg angrer allerede på innlegget mitt, det gir jo bare mer bensin på trollbålet. Skal også være litt forsiktig nå for og ikke gå på personangrep, men jeg har lest et hav av innlegg fra deg, og hvert innlegg er like skrudd og ulogisk. Det er nesten fascinerende å se hvordan du tenker, og hvor mye conan\funcom har såret deg. Jeg tror ikke det er stygt å si at en person som er så opptatt av å skrive dritt her er litt besatt. Endret 21. august 2008 av Crispin Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Jeg tror ikke det er stygt å si at en person som er så opptatt av å skrive dritt her er litt besatt. http://www.grapheine.com/bombaytv/index.ph...f4e36e01d19e521 http://www.grapheine.com/bombaytv/index.ph...a3317ee70dc8175 http://www.grapheine.com/bombaytv/index.ph...3a2ce649b63d4eb Endret 21. august 2008 av Pycnopodia Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Det er fint viss du holder klagene dine til de x antall andre trådene du skriver i. En tråd fri fra - unnskyld språk bruket, men gnålet ditt hadde vært fint. Logget på med rangeren min her om dagen, og endelig var abilitiene mine røde når jeg var out of range, herlig! Presterte og ta en "daggerfall" i dag i aoc, datt rett og slett gjennom verden og trasket rundt i vann under kheshatta. Det ble ikke stort bedre av å bruke path of ashura, forsatt rar grafikk. Men det tok 3min før en gm svarte meg og jeg fikk ordet problemet. Woho! For noen dager siden lagte jeg en petition angående det 2 siste skinning questene, tok snaut 10min før jeg fikk svar. De har fått tålig bra kontroll på petitions, er vel kanskje litt fordi spillermassen har minsket hehe. Endret 21. august 2008 av Crispin Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Er dagen i dag en fin dag å komme tilbake til Age of Conan på? Har ikke spilt siden juni hvor jeg kom til level 42. Regner med det har kommet litt mer innhold og bugfixing nå. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hver dag er en bra dag Nei altså, jeg kan ikke fortelle deg om du burde gjøre dette, siden jeg har fått fanboy stemplet på meg hehe. Men, det er en del ting som er fikset, men veldig mye nytt innehold har det ikke kommet, så kanskje burde du vente med å reaktivere kontoen til pvp patchen har kommet ut (du får xp for å drepe folk, 10 lvl'er, pvp utstyr, et sånn slags wanted system - der ettersøkte folk kan bli loota for items om de har ganka nok etc ) Jeg tror AOC blir et solid spill, bare gi det litt tid, så anbefaler deg kanskje å vente noen måneder, da har de sikkert lagt til en del ting Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Takk for svar. Gleder meg veldig til PvP-patchen. Tror jeg reaktiverer kontoen likevel. Synes det er gøy å lvle i Tortage. Også synes jeg den pyramiden i Stygia et-eller-annet sted ser flott ut. Aldri vært der inne, men har alltid hatt lyst til å dra dit. Hvis det er noen som har lyst til å spille litt low-level er det bare å si ifra. Jeg er på Aquilonia og starter på level 1 når patchinga og installasjonen er ferdig. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Sånn da var jeg ferdig med patchng og klar for AoC, men nei... Virker som account management-siden ikke virker som den skal. Får bare error-melding når jeg trykker på reactivate account. Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 En ting som er litt irriterende er rett og slett hvordan gruppequests funker. Nå er AoC min første MMO, men jeg syns rett og slett at samtlige gruppeoppdrag er ekstremt kjedelige. Det blir litt for dumt når 6 topptrente helter hakker og slår løs på én "Deranged Prisoner" og bare såvidt greier det... Skulle heller blitt angrepet av 100 deranged prisoners, DA hadde jeg følt meg litt mer heroisk. Singleplayer-questene er derimot topp, synes jeg. Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 hadde blitt ekstremt vanskelig for tankeren i gruppa hvis du skulle blitt storma av 100 ikke så gode monstre, isteden for 1-5 gode monstre. personlig syns jeg det er alt for få group quests:/ Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Selv finner eg for lite folk til å vere med på groupquests Iallefall på Bori. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Sliter selv med og finne folk til grp quester, holder nå til i Kheshatta siden jeg nå er lvl 74 og har egentlig ikke så mange andre steder og queste Men de fleste folkene vil heler grinde i DM, istden for og faktisk gjøre questene og det irriterer meg litt. Siden omtrent alle questene som jeg har nå er røde og noen oransje/gule, og omtrent alle er grp quester. Så mange av de er vanskelige og gjøre aleine. Selv ser jeg ikke den store vitsen med og grinde i DM, siden xp man får der faktisk ikke er så veldig god, ihvertfall ikke sist jeg var der. Og ikke fikk jeg noen spessielt gode itmes heller. Da er det heller bedre og gjøre quester sånn at man faktisk kan få lvlet litt. Og det går jo fortere når man quester, en evig grinding. Lenke til kommentar
Det Skumle Fjellet Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) Sliter selv med og finne folk til grp quester, holder nå til i Kheshatta siden jeg nå er lvl 74 og har egentlig ikke så mange andre steder og queste Men de fleste folkene vil heler grinde i DM, istden for og faktisk gjøre questene og det irriterer meg litt. Siden omtrent alle questene som jeg har nå er røde og noen oransje/gule, og omtrent alle er grp quester. Så mange av de er vanskelige og gjøre aleine. Selv ser jeg ikke den store vitsen med og grinde i DM, siden xp man får der faktisk ikke er så veldig god, ihvertfall ikke sist jeg var der. Og ikke fikk jeg noen spessielt gode itmes heller. Da er det heller bedre og gjøre quester sånn at man faktisk kan få lvlet litt. Og det går jo fortere når man quester, en evig grinding. Jeg også synes det er merkelig at folk helst vil grinde så mye. Det virker som om alle level 80er tror at de kan hjelpe oss å grinde så bra. Det går jo mye fortere å levle ved å gjøre Poster-oppdrag i Kheshatta enn å ha med seg en level 80 som dreper ting for deg (for kjempelite xp). Og jeg skjønner heller ikke hvorfor alle absolutt vil vente med å gjøre gruppeoppdrag til de er blitt grå. Lite vits å få 100 ganger 1 xp pluss 45000 for oppdraget istedenfor 2000 per dings du dreper. hadde blitt ekstremt vanskelig for tankeren i gruppa hvis du skulle blitt storma av 100 ikke så gode monstre, isteden for 1-5 gode monstre. personlig syns jeg det er alt for få group quests:/ Det at samtlige gruppequests går ut på å ha en tank, healer og noen dps synes jeg er litt kjedelig. I virkeligheten ville ikke noen slåss ved at en rustningkledd fyr sprang rundt og var skikkelig provoserende sånn at alle fiender bare ville slå på ham hele tiden. Skulle vært litt mer varierte gruppequests, synes jeg. Kanskje noen kunne vært sånne med massesvis av fiender, andre sånne som finnes nå. Menmen, det virker som om gruppeinstances i MMOs funker sånn... Endret 24. august 2008 av Det Skumle Fjellet Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Noen som vet hvor man kan se bilder av de nye class-armour settene som kommer?? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Sliter selv med og finne folk til grp quester, holder nå til i Kheshatta siden jeg nå er lvl 74 og har egentlig ikke så mange andre steder og queste Men de fleste folkene vil heler grinde i DM, istden for og faktisk gjøre questene og det irriterer meg litt. Siden omtrent alle questene som jeg har nå er røde og noen oransje/gule, og omtrent alle er grp quester. Så mange av de er vanskelige og gjøre aleine. Selv ser jeg ikke den store vitsen med og grinde i DM, siden xp man får der faktisk ikke er så veldig god, ihvertfall ikke sist jeg var der. Og ikke fikk jeg noen spessielt gode itmes heller. Da er det heller bedre og gjøre quester sånn at man faktisk kan få lvlet litt. Og det går jo fortere når man quester, en evig grinding. Trikset med å få til grp quest, er vel rett og slett og joine en litt stor, og veldig aktiv guild. Det finnes fortsatt en del av dem, selv om noen store har gitt seg. Har selv prøvd å joine random groups, men det blir stort sett bare tull, siden det tydeligvis er umulig for enkelte å kommunisere. DM grinding er vel bare effektiv fra lvl 50 og opp mot 70. Etter lvl 70 blei ihvertfall jeg fort lei av denne grindinga. Pantera Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Noen som vet hvor man kan se bilder av de nye class-armour settene som kommer?? Tenker du på PVP da eller er det noe nytt noe? Har ikke hørt det enda :s Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 (endret) I en av de nye patchen skal det komme ett nytt sett til bl.a Necros... helt sort og litt fillete som om man akuratt har stått opp fra grava liksom... dum forklaring, men alikevel. Det blir nytt i forhold til denne oversikten.. (ps: den er litt gammel) Vet ikek navnet på den nye og det blir på lvl 80 går ejg utifra. Regner samtidig med at flere klasser får nye sett Endret 24. august 2008 av Cri Lenke til kommentar
Licht Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Huhei, første raid unnagjort. Og ett stykk død Yakhmar. Morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå