Wartom Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 De skulle ha lagt til ett lignende element som i sitt forrige online spill Anarchy Online. Det hadde noen slags "automater" der du kunne få så mange quester du ville, og du kunne selv spesifisere vanskelighets grad og hvilke fiender osv. De skulle hatt ett lignende system rundt i byene. Det nærmeste du kommer er Villas i Noble District. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 ja, jeg har verken quests i Atzels eller Thunder River nå. Merkelig at Funcom ikke legger til mer quests. Grind noen mobs, gjør villa quests så mye du orker, du levler nok engang. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvor høy level må du være for å gjøre villa questene? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 40-ish tror jeg første gangen. Deretter skaleres nmob og exp til ditt level. Du kan altså ikke gjøre de i group. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Grinder bare i Thunder River nå. Håper å finne et rosa sverd. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 De skulle ha lagt til ett lignende element som i sitt forrige online spill Anarchy Online. Det hadde noen slags "automater" der du kunne få så mange quester du ville, og du kunne selv spesifisere vanskelighets grad og hvilke fiender osv. De skulle hatt ett lignende system rundt i byene. Det nærmeste du kommer er Villas i Noble District. Ja clicksaver ftw Jeg så litt tidligere i tråden om Wayfarer 3parts progg med database over items som dropper eller man får i quests, men har hørt at den også sletter de waypoints man allrede har og at den var mest brukt i begynnelsen av spillet da ikke nodene var merket på kartet som det er nå... så jeg har ikke prøvd å installere det, dessuten finner jeg lite informasjon fra nadre brukere om den Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ja clicksaver ftw Jeg så litt tidligere i tråden om Wayfarer 3parts progg med database over items som dropper eller man får i quests, men har hørt at den også sletter de waypoints man allrede har og at den var mest brukt i begynnelsen av spillet da ikke nodene var merket på kartet som det er nå... så jeg har ikke prøvd å installere det, dessuten finner jeg lite informasjon fra nadre brukere om den Wayfarer har ikke sletta noen waypoints hos meg ihvertfall. Men som du sier, de fleste ressursnodene er jo allerede funnet, ihvertfall for de som har spilt en stund. Noe ekstra kan jo dukke opp, men det krever jo at de som bruker programmet, merker av ting i sitt eget kart, og laster dette opp til databasen. Pantera Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Når du bruker Path of Asura, kan du bare gå til den plassen du sist lagra eller kan du velge mellom alle plassene du har snakka med en wayfarer? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 OMSIDER. Lvl | Name | Stat on Live | Stat on Test-Live | --------------------------------------------------------------------------------- 80 | Vicious Cabochon Star Ruby | +8.9 1HE dmg | +0.5 1HE dmg | 80 | Scything Cabochon Star Ruby | +8.9 2HE dmg | +0.5 2HE dmg | 80 | Thrusting Cabochon Emerald | +8.9 Dagger dmg | +0.5 Dagger dmg | 60 | Brutal Teardrop Peridot | +4% Fatality | +1% Fatality | 80 | Sacred Cabochon Golden Bery | +14.3 Holy mgc dmg | +2 Holy mgc dmg | 80 | Evasive Oblique Emerald | +0.5% Evade Chance | +0.2% Evade Chance | 80 | Inviolate Cabochon Star Ruby | 0.4% Melee Invulns | 0.2% Melee Invulns | 80 | Immutable Cabochon Tyrian Sapph | 0.3% Magic Invulns | 0.1% Magic Invulns | 80 | Unyielding Cabochon Emerald | 1.6% Crushing Invn | 0.3% Crushing Invn | 80 | Tenacious Cabochon Emerald | 1.6% Slashing Invn | 0.3% Slashing Invn | 80 | Quenching Cabochon Star Sapphire | 1.4% Fire Invuln | 0.3% Fire Invuln | Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 FC tok den lette løsningen, ser det ut til. Men likevel nødvendig. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Holy shit, skal si de nerfa damage add gemsa :o Men var nødvendig Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Skulle likevel ønske at de fant en annen løsning, for nå gjør de nesten hele weapon/armor/gemcrafting-delen av AoC ubrukelig.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Holy shit, skal si de nerfa damage add gemsa :oMen var nødvendig Skaden ble nerfet eller redusert med 94%, at utviklerne klarte å legge inn noe som krevde en så stor endring sier litt om hvor mye de tenker gjennom ting. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 FC tok den lette løsningen, ser det ut til. Men likevel nødvendig. Det var den minst elegante løsningen på problemet, men noe måtte de gjøre. Hvis de nå bare rydder opp i dupingen i tillegg, så begynner det å likne på noe. Jeg skrev en lengre utlegning om det her, men jeg har i grunn ikke tid eller ork til å oversette den nå. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Holy shit, skal si de nerfa damage add gemsa :oMen var nødvendig Skaden ble nerfet eller redusert med 94%, at utviklerne klarte å legge inn noe som krevde en så stor endring sier litt om hvor mye de tenker gjennom ting. Haha, jeg er positiv til endringene jeg Blir mye med ballansert. Jeg forstår det bare ikke... Dere griner og griner om at det og det må endres, og når det endres SÅ ER DERE FAENME ENDA IKKE FORNØYD?! Dere er så bortskjemte at jeg syns synd på dere, faen å patetisk folk er på forumet. Som jeg sa, du skal få klage om 1 - det er konstruktivt, 2 - DU FORSATT SPILLER SPILLET! Hvis ikke kan du se til hælvete å komme deg ut herifra, enn å spamme ned med bullshit. Alle vet at du ikke likte spillet, ingen nødvendighet å poste det 1000 ganger. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Det er jo forskjell på å balansere og å gjøre totalt ubrukelig. Men dette er på Test, og jeg håper inderlig at de finner en litt bedre løsning som ikke ødelegger halve crafting-delen av AoC når patchen går til live servers. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 The Very End, Knipen Funcom kom i når det gjelder gems var at samme hva de gjorde så ville mange bli misfornøyd. Mange var også spente på hvordan de ville håndtere alle spillerene som dupet gems og exploitet, mange ble skuffet over at de ikke straffet eller bannet noen. Signalet Funcom da gir ut er at exploiting lønner seg mens ærlighet straffer seg.. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hmm, men var det ikke netopp en annen her som sa at det ble så mange som ble bannet da? Anyhow, time will show, jeg bryr meg ikke om man sitter igjen med 50 000 spillere, så lenge jeg har min guild på min server har jeg det som plomma i eget. Har holdt på noen uker med T2 progress og stortrives. Lenke til kommentar
JGR Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Anyhow, time will show, jeg bryr meg ikke om man sitter igjen med 50 000 spillere, så lenge jeg har min guild på min server har jeg det som plomma i eget. Har holdt på noen uker med T2 progress og stortrives. Må si meg enig der. Bryr meg fint lite om hva andre mener, så lenge jeg har venner/guild å spille med er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Enig der, men må si at det kunne blitt en smule trist visst alle jeg møtte på var i Guilden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå