The Very End Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det er slik at du ikke trenger å gå gjennom Conan Valley for å komme til FoD, aztel etc F.eks - Du vil til lotus swamp eller khes. Det du gjør da er å gå til han båt mannen i Khemi, så kan du velge om du vil dra direkte til lotus swamp, Khes etc. Vil du til aztel/FOD/etc de landene i den regionen trenger du bare å snakke med han som står i Conrach VIllach Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei, hadde bare 2 spørsmål. 1.Om man ikke har noen ressuruction steder hvordan skal man komme i live da? 2.Jeg er nå på level 32 og har bare 16 sølv. Og jeg vil kjøpe en hest for 75 sølv og en basic riding training for 25 men da må man jo ha 1 g også er det jo andre hester som koster 150 g hvordan får man så mye penger? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei, hadde bare 2 spørsmål. 1.Om man ikke har noen ressuruction steder hvordan skal man komme i live da? 2.Jeg er nå på level 32 og har bare 16 sølv. Og jeg vil kjøpe en hest for 75 sølv og en basic riding training for 25 men da må man jo ha 1 g også er det jo andre hester som koster 150 g hvordan får man så mye penger? 1. Du har respoints ved alle "innganger" til sonene/landene, men du finner nok flere respoints etterhvert. Du kan jo sjekke ut AoC Wayfarer, som er et lite program som kjører i bakgrunnen, og gir deg oppdaterte maps, så finner du alle respoints. 2. Sank alt du finner av våpen/armor og selg. Du får nok av cash til å kjøpe en hest etter lvl 40. Eller prøv å meld deg inn i en guild, der noen kanskje er snille nok til å donere til cash til en hest. Du får forøvrig også endel penger ved å fullføre quests. Hest til 150 g skjønner jeg ikke helt poenget med...men de kan du nok bare se bort ifra, enn så lenge. Pantera Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Nå som de nye reiserutene er kommet, så ser jeg ikke vitsen med hest til 150G. Ok, den er kul, og raskere. Men absolutt ikke verdt det i mine øyne. Hvis du vil tjene penger, selg resources som f.eks. Platinum. Selg gems eller crafted armor/våpen. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hvordan får man platiunum :S ? Er det den rare-tingen fra Bassalt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Nei, du får det fra Gold. Endret 13. august 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 darn <.< Akkurat ja, den ene tingen jeg ikke kan farme, alt annet er på expert.. Typisk lol.. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Hei.. noen som vet noe mer om den AoCwayfarer tingen. Er det som click-saver i Anarchy online omtrent?? Jeg mener med tanke på å finne spesielle items. Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 kjører aoc bedre på vista 64 enn vista 32? selv om man har samme maskin? Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 kjører aoc bedre på vista 64 enn vista 32? selv om man har samme maskin? Hvis du har 4 GB RAM, jepp. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 "Spillselskapet Funcom presenterer røde tall, men aksjonærene er mest opptatt av hva selskapets oppdatering på antall abonnenter." http://www.dn.no/forsiden/resultater/article1466383.ece Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Dem har solgt 800.000 spill , men bare 415.000 spiller? Enten med fast ab. eller de er i gratisperiode. Dvs at 50% av alle som har kjøpt det har sluttet? Det som det også står er at gjennomsnittelig spilletid er mindre enn forventet...joa..nåe 50% slutter blir det jo gjerne det... Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 (endret) "Bare" 415 000 spillere? Mye det om 50% har sluttet, men allikevel så er det in-your-face til alle AOC haterne her inne, at det desverre ikke har gått til helvete enda Tror AOC klarer seg, for det komme til å komme en god del fine oppdateringer fremover Endret 15. august 2008 av The Very End Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Klarer seg gjør nok AoC på en eller annen måte, det har jo egentlig ikke vært tvil om det. Se på AO..det klarer jo seg enda...og det er jo i bunn og grunn et utrolig dårlig spill så..selv dårlige spill overlever:) Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Klarer seg gjør nok AoC på en eller annen måte, det har jo egentlig ikke vært tvil om det. Se på AO..det klarer jo seg enda...og det er jo i bunn og grunn et utrolig dårlig spill så..selv dårlige spill overlever:) Jeg syns ikke AO er dårlig, men buggete - ja faen heller Men de har lagt ut svært mye nytt i AO det siste året, men men, det er ikke det som er samtaleemne her Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Dem har solgt 800.000 spill , men bare 415.000 spiller? Enten med fast ab. eller de er i gratisperiode. Dvs at 50% av alle som har kjøpt det har sluttet? Det som det også står er at gjennomsnittelig spilletid er mindre enn forventet...joa..nåe 50% slutter blir det jo gjerne det... Fortsatt veldig bra, om de klarer å holde på disse 400k spillerne så vil det nok ikke være noe problem å dra til seg nye spillere når f.eks conan filmen kommer eller gjennom reklame over noen større gratis patcher osv. Jeg for min del er hvertfall ganske sikker på at jeg kommer til å spille AoC igjen når det har fått modnet litt. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Litt OT: Hvor blir det egentlig av Gamer.no's anmeldelse av AoC? Må jo ha greid å levle ett par-tre karakterer til 80 + prøvd ut endgame? Jeg synes at det holder massevis til en anmeldelse. Lenke til kommentar
binko Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Nææ. Cancela subscription. Tar nok minst et år før jeg plukker opp dette igjen. Det var jo gøy en liten periode, da hvertfall. Byebye. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Dem har solgt 800.000 spill , men bare 415.000 spiller? Enten med fast ab. eller de er i gratisperiode. Dvs at 50% av alle som har kjøpt det har sluttet? Det som det også står er at gjennomsnittelig spilletid er mindre enn forventet...joa..nåe 50% slutter blir det jo gjerne det... Når man tenker på at snittalderen, og hvilken årstid vi er i, så er nok ikke det tallet så ille. Mange voksne som spiller har familie, og som kanskje prioriterer ferie på disse tider. og kanskje setter abonnement på pause i denne tiden. Får vi tall i september, kan man begynne å se en trend. Og kommer FC med mer content og et skikkelig pvp-system snart, så vil kanskje også en del av de som "har slutta" komme tilbake. pantera Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 15. august 2008 Del Skrevet 15. august 2008 Spilte til kl 6 i morres. Når jeg starter spillet nå må jeg laste ned 14,3 GB patch.. Hva i helvette? 14,3 GB!!!! tar 20 timer med nettet mitt.. Er det noen form for automatisk re-installing av patch pga kræsj ellerno? ingenting har kræsj, men i går lukka spillet seg plutslig pga no windows update greier. Jeg fikk starta spillet helt fint igjen etterpå, men i dag må jeg laste ned den størtste patchen jeg noen gang har sett.... Vræææææææææl! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå