Halky Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Et stpørsmål til de som har kjøpt Soundtracket til spillet, det er to cd'er right og ikke bare en "bonus" cd? For jeg kjøpte det nemmelig idag, og har bare den bonus cd'en og mangler jo da mange låter liksom. Siden hele denne skiven er på 11 track. Eller er det bare den bonus greie som er og få kjøpt? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvis du bare fikk bonus-CD-en, kan du trygt regne med at noen har gjort en feil. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Bare måtte dele denne med dere. Hysteriskt EDIT: Ja dette er et gammelt klipp, men som er blitt "fikset" litt på når det gjelder Funcom. Se filmen hos Youtube Endret 11. august 2008 av _LarZen_ Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Må være den mest offtopic posten jeg noen gang har sett. Om dette er den eldgammle "Britney" dama\mann klippet. Så de fleste har sett det, og gratulerer med årtets offtopic post! (om ikke det er flettet inn noe AoC morro her da, men det nevner du jo ikke. Orker nemlig ikke på klippet igjen) Endret 11. august 2008 av simalarion Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Han prøvde vel bare å være morsom, og på en måte er det da rellatert til AOC, så ser ikke problemet her Btw, fikk 2 nye epics i går,- Sword of black pile og epic belte fra crypt Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hva har skjedd med Drøm på battlescar..? Var på nå for noen minutter siden, og 90% av guilden hadde 50+ days since last login? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Husk at mange også har rerollet Selv om det er mange som har quita er det forsatt en haug av folk på Wildsoul serveren. Får aldri f.eks farma i fred hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Battlescar er tilnærmet totalt dødt, i Wild lands er møter jeg toppen fem stykker om jeg er heldig, samme i Conalls valley og FotD :/ Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Battlescar er tilnærmet totalt dødt, i Wild lands er møter jeg toppen fem stykker om jeg er heldig, samme i Conalls valley og FotD :/ Vi får se nå som alle ferier er over og alt starter, sikkert mange som har satt kontoen på hold i ferietiden og sikkert en del som har planlagt å begynne når skole og jobb er tilbake. Dette er iallefall det jeg håper på Lenke til kommentar
War Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 har ikke spillt siden lvl 5 jeg da jeg ikke gidder caster uten castgrafikk. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 har ikke spillt siden lvl 5 jeg da jeg ikke gidder caster uten castgrafikk. Huh? Spellanimations er da konge! Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg tror han mener at han ikke kan kjøre spillet på så høy grafikk, og dermed ikke får se animasjonene. Slik jeg tok det i hvert fall. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vi får se nå som alle ferier er over og alt starter, sikkert mange som har satt kontoen på hold i ferietiden og sikkert en del som har planlagt å begynne når skole og jobb er tilbake.Kan da ikke være så mange som har tatt ferie? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Vi får se nå som alle ferier er over og alt starter, sikkert mange som har satt kontoen på hold i ferietiden og sikkert en del som har planlagt å begynne når skole og jobb er tilbake.Kan da ikke være så mange som har tatt ferie? Det er jo tross alt sommerferie, så de som er mest fornuftig bruker heller tiden sin ute isteden for å sitte fremfor pc'en (jeg er ikke en av de fornuftige ) Men jeg vet ikke, men det vil vise seg denne uken her tenker jeg. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Bra med folk på aquilonia enda, selv om det er flere i guilden som har sluttet er vi forsatt rundt 10stk aktive, et par har nettopp kommet tilbake fra sommerferie og diverse. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 På Bori går det bare en vei for tida - nedover. Mindre og mindre folk siden jeg begynte 17. mai. Tar meg en måned pause nå grunnet flere ting så får man se hvordan dette utvikler seg. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er det noen quester du må gjøre for å kunne gjøre Arena? Lenke til kommentar
zipp- Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er det noen quester du må gjøre for å kunne gjøre Arena? Du får et quest med "bouncer" fyren utenfor arenaen, som sier at du skal møte Aquilus og bekjempe han. Når du har gjort det kan du gå inn å begynne med arena questene. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Takk. Gjorde alt nå, men var mer irriterende en gøy for meg som er 2H. Hvorfor er det ikke et rosa 2H våpen i reward i slutten? Hvor kan jeg finne The Edge of the North? Endret 12. august 2008 av SuKa Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hva er dette nye reisesystemet folk snakker om? Har hatt pause i 1 måned, så har ikke fått med meg annet enn at det er mounts 0.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå