Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Jeg går tom for quester i Field of the dead allerede. Jeg er lvl 50. Jeg må grinde ut lvlen, så får jeg nye quester, men ikke nok til å lvl, å da må jeg grinde ut den lvlen også. og sånn går nu dagan..

Ehm hvis du er lvl 50 og går tom for quester i Field of The Dead så burde du jo dra til Eg. Mountains der du kan queste fint videre ;) Og i det området så kan du holde på til du er rundt lvl 60 sånn ca, pluss at det dukker opp en god del nye quester i Noble Tarantia også mellom de levelene der. Cisten/Main System og Catacombs er det en del quester i som du får tilgang til med tiden.

 

Jeg mente selvfølgelig E Mountains :p

Endret av SuKa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og du er allerede tom for quest der i en lvl av 50? Ekke mulig det... Er da mange flere quester der, du kan umulig ha sjekket ut hele stedet? Er jo en camp oppe på toppen av fjellet også der man får flere quester, pluss at det er en del folk rundt om der som gir deg quester.

Lenke til kommentar
Ikke tom for quester sånn sett, men jeg går tom for quester jeg kan gjøre i min lvl. Som jeg sa må jeg hele tiden grinde opp en lvl for å få nye..

 

sånn gikk jeg fra 48 (gikk til e mountains da) til 57 så ga jeg opp. Tålmodig jeg har vært, synes jeg, ville jo at spillet skulle være bra men måtte til slutt innse at dette suger.

Lenke til kommentar
Fikk den fra epic Khes :)

Men lurer på, skal denne bare være lvl 78 req? Eller er det en 80 versjon av den? Trodde alt blått som droppet der var 80, men kan godt være det bare er chesten som er slik.

 

Tror at droppene skalerer etter hvilken level bossen er, spørs om du kanskje fikk den ved den første? Den bossen er jo 78.

 

Jeg har nesten fullt vanquishers set nå, så mangler bare den chestguarden så er det fullt. Bortsett fra hjelm da, vet ikke om den finnes?

Lenke til kommentar
Er det mye bedre drop i epic khesatta i forhold til normal? Slik man merker det?

 

japp! veldig mange som er mer enn brukbare. Er glad for at mange av de standard chainmail rustningene ble nerfet, ellers hadde jo du kule settene bare blitt "Wear for Appearence".

 

Beklager bruk av ordet kult, vet ikke om det er lov å si.

 

Alle sjefene dropper blått, og det er dit du burde dra om du er ute etter ett armor set for klassen din.

Lenke til kommentar

post-49545-1218214556_thumb.jpg

post-49545-1218214467_thumb.jpg

 

RIP :p

Men håper da dem greier å fikse spillet endel, får sniklese litt på forumet her og på official forums femover. Men er ikke helt optimistisk når det gjelder denne legendariske pvp updaten, redd for at dem gir ut en halvferdig jobb igjen.

 

Og nei mekker, er ingen fordeler med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...