SuKa Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 (endret) Jeg går tom for quester i Field of the dead allerede. Jeg er lvl 50. Jeg må grinde ut lvlen, så får jeg nye quester, men ikke nok til å lvl, å da må jeg grinde ut den lvlen også. og sånn går nu dagan.. Ehm hvis du er lvl 50 og går tom for quester i Field of The Dead så burde du jo dra til Eg. Mountains der du kan queste fint videre Og i det området så kan du holde på til du er rundt lvl 60 sånn ca, pluss at det dukker opp en god del nye quester i Noble Tarantia også mellom de levelene der. Cisten/Main System og Catacombs er det en del quester i som du får tilgang til med tiden. Jeg mente selvfølgelig E Mountains Endret 7. august 2008 av SuKa Lenke til kommentar
Halky Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Og du er allerede tom for quest der i en lvl av 50? Ekke mulig det... Er da mange flere quester der, du kan umulig ha sjekket ut hele stedet? Er jo en camp oppe på toppen av fjellet også der man får flere quester, pluss at det er en del folk rundt om der som gir deg quester. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ikke tom for quester sånn sett, men jeg går tom for quester jeg kan gjøre i min lvl. Som jeg sa må jeg hele tiden grinde opp en lvl for å få nye.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ikke tom for quester sånn sett, men jeg går tom for quester jeg kan gjøre i min lvl. Som jeg sa må jeg hele tiden grinde opp en lvl for å få nye.. sånn gikk jeg fra 48 (gikk til e mountains da) til 57 så ga jeg opp. Tålmodig jeg har vært, synes jeg, ville jo at spillet skulle være bra men måtte til slutt innse at dette suger. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Thunder river, aztel etc når du er nærme 60, klarer du da ikke de sonene så kan du rett og slett ikke karakteren din fult ut, eller spiller dens potensial. Jeg var i thunder river før 60 og koste meg masse. Ble en del grinding ja, men var også masse quest. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fikk den fra epic Khes Men lurer på, skal denne bare være lvl 78 req? Eller er det en 80 versjon av den? Trodde alt blått som droppet der var 80, men kan godt være det bare er chesten som er slik. Tror at droppene skalerer etter hvilken level bossen er, spørs om du kanskje fikk den ved den første? Den bossen er jo 78. Jeg har nesten fullt vanquishers set nå, så mangler bare den chestguarden så er det fullt. Bortsett fra hjelm da, vet ikke om den finnes? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Tror ikke det finnes hjelm nei Er det set bonus btw? Isåfall, hvordan ser jeg det? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 har tenkt på det samme selv, burde vært en liten boost iallefall Og søkte nettopp etter Vanquishers Helmet, og fant ut at den faktisk finnes Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 den finnes, jeg bruker den Vanquishers lvl 80 hjelm Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 (endret) den finnes, jeg bruker den Vanquishers lvl 80 hjelm da må vi få se den, jeg vet ikke hvordan den ser ut screenshot pls Edit: Vanquishers Set er tidligere kjent som Exemplars Set. Endret 8. august 2008 av canavasman Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er på jobb nå, så kan poste screenshot når jeg kommer hjem Den ser jævlig mye kulere ut enn hjelmen som skal være på min Dark Templar hvertfall En bøtte med hull i... Vanquishers helmet er nice Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 W00t?! Post stats. Altså post en med bilde av karakteren din, og en av statsene Takk takk. Btw, noen som kan bekrefte / avbekrefte om det er set bonuses? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er det mye bedre drop i epic khesatta i forhold til normal? Slik man merker det? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er det mye bedre drop i epic khesatta i forhold til normal? Slik man merker det? japp! veldig mange som er mer enn brukbare. Er glad for at mange av de standard chainmail rustningene ble nerfet, ellers hadde jo du kule settene bare blitt "Wear for Appearence". Beklager bruk av ordet kult, vet ikke om det er lov å si. Alle sjefene dropper blått, og det er dit du burde dra om du er ute etter ett armor set for klassen din. Lenke til kommentar
eLjay Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Here you go Vanquisher hjelmen og stats Nå blir det epic kheshatta for å finne ny hauberk og tasset Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er det noen fordel i og utdanne seg som skinner? Ta alle skinner questa.. Vil det droppe mer whorled leather f.eks? Lenke til kommentar
jihn Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 RIP Men håper da dem greier å fikse spillet endel, får sniklese litt på forumet her og på official forums femover. Men er ikke helt optimistisk når det gjelder denne legendariske pvp updaten, redd for at dem gir ut en halvferdig jobb igjen. Og nei mekker, er ingen fordeler med det. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ganske fornøyd med den nåværende hauberken, men vil helst ha noe som ikke alle andre har Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Er det noen fordel i og utdanne seg som skinner? Ta alle skinner questa.. Vil det droppe mer whorled leather f.eks? Nope - kun for Xp egentlig Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Fysjameg.. Nå som jeg har juksa og svidd av noen gull for og fullføre den driten der. MEN det er ikke først gang jeg har kasta "penger" i dass Takk for svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå