Dec Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Er inne på kontoen min, som ble registrert for en uke siden, men kan ikke finne noe link til nedlasting der..?? Lenke til kommentar
albions Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Kor?? Klarer du ikkje å finne det ut nå, så er du ikkje gammel nokk til å spille age of conan Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Ligger på råe 230KB/S. Tar jo mange dager. Så det er bare flott man kan begynne å laste ned nå, slik at man når det til 17. Mai. Har jo 10Mbit linje, så det er irriterende lav speed... Det var litt rart siden eg makser ut min 10Mbit fiber linje. Edit: Der sank den til 780KB/s Har og fiber. Men nå ligger jeg på 350KB/s. Skal drøye den en halv time for å se hvordan det står til da. Speeden bruker som oftest å komme seg. Men alikevel, så er det irriterene at man ikke får makset linjen. Håper det endrer seg, for jeg blir utrolig skuffet hvis jeg må ligge på denne speeden resten av nedlastingen. Endret 10. mai 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Existence Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Kor?? Klarer du ikkje å finne det ut nå, så er du ikkje gammel nokk til å spille age of conan Oki nå e du bare kjip Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Linken ligger på forrige side. Midt på siden sånn ca. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Kor?? Klarer du ikkje å finne det ut nå, så er du ikkje gammel nokk til å spille age of conan Oki nå e du bare kjip Bare bruk: https://register.ageofconan.com/account/cli...EarlyAccess.exe Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 omg, får site error kan man finne den linken på siden sin ? Lenke til kommentar
Vegar Beider Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) EDIT: seint ute, he's been served. Endret 10. mai 2008 av larsjh Lenke til kommentar
albions Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Kor?? Klarer du ikkje å finne det ut nå, så er du ikkje gammel nokk til å spille age of conan Oki nå e du bare kjip Her kompis Lenke til kommentar
nAD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Håper Funcom legger ut grafer fra disse dager, må vær noe sykt med bandwith som går med. Lenke til kommentar
Existence Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Men korfor finner jeg den ikke fra innloggings siden min? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Kor?? Klarer du ikkje å finne det ut nå, så er du ikkje gammel nokk til å spille age of conan Oki nå e du bare kjip That's life :!: Oh well, skal innrømme at den var kjip. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ligger på råe 230KB/S. Tar jo mange dager. Så det er bare flott man kan begynne å laste ned nå, slik at man når det til 17. Mai. Har jo 10Mbit linje, så det er irriterende lav speed... Det var litt rart siden eg makser ut min 10Mbit fiber linje. Edit: Der sank den til 780KB/s Har og fiber. Men nå ligger jeg på 350KB/s. Skal drøye den en halv time for å se hvordan det står til da. Speeden bruker som oftest å komme seg. Men alikevel, så er det irriterene at man ikke får makset linjen. Håper det endrer seg, for jeg blir utrolig skuffet hvis jeg må ligge på denne speeden resten av nedlastingen. Nå må du huske på at det er mange tusen, om ikke ti tusene som alt nå har statert å laste ned da. Hvor god båndbredde tror du de har? Om du forventer å makse ut linja de, eller få noe som helst høyere enn 400kb/s i slike tilfeller, da blir du nok skuffa. Vær glad så lenge som du har over 250kb/s du, for når flere og flere starter nå så vil nok hastigheten din bare synke og synke. Om de bruker en torrent protocol så vil nå hvert fall hastigheten bedre seg etterhvert som folk blir ferdig å laste ned (om de seeder da vell og merke) Lenke til kommentar
Dec Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Kor?? Klarer du ikkje å finne det ut nå, så er du ikkje gammel nokk til å spille age of conan Oki nå e du bare kjip Her kompis Får bare error med denne direkte linken. Er inne på begge kontoene(funcom/aoc), kan seriøst ikke finne den... Lenke til kommentar
albions Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Men korfor finner jeg den ikke fra innloggings siden min? Sikkert fordi funcom ikkje har oppdatert sida. Btw du må være inlogget for å kunne laste ner Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Ikke jeg heller, får error på siden og det sucks Har prøvd både i Firefox, Opera og IE Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Folk har tydeligvis problemer med å finne linken : TRYKK PÅ DENNE FANCY SKRIFTA. Lenke til kommentar
nAD Skrevet 10. mai 2008 Del Skrevet 10. mai 2008 Dere får error pga. linken er feil. bruk linken til RamGuy eller: https://register.ageofconan.com/account/cli...EarlyAccess.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå