Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Ligger på råe 230KB/S. Tar jo mange dager. Så det er bare flott man kan begynne å laste ned nå, slik at man når det til 17. Mai. Har jo 10Mbit linje, så det er irriterende lav speed...

 

Det var litt rart siden eg makser ut min 10Mbit fiber linje.

 

Edit: Der sank den til 780KB/s :p

 

Har og fiber. Men nå ligger jeg på 350KB/s. Skal drøye den en halv time for å se hvordan det står til da. Speeden bruker som oftest å komme seg. Men alikevel, så er det irriterene at man ikke får makset linjen. :p Håper det endrer seg, for jeg blir utrolig skuffet hvis jeg må ligge på denne speeden resten av nedlastingen.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Ligger på råe 230KB/S. Tar jo mange dager. Så det er bare flott man kan begynne å laste ned nå, slik at man når det til 17. Mai. Har jo 10Mbit linje, så det er irriterende lav speed...

 

Det var litt rart siden eg makser ut min 10Mbit fiber linje.

 

Edit: Der sank den til 780KB/s :p

 

Har og fiber. Men nå ligger jeg på 350KB/s. Skal drøye den en halv time for å se hvordan det står til da. Speeden bruker som oftest å komme seg. Men alikevel, så er det irriterene at man ikke får makset linjen. :p Håper det endrer seg, for jeg blir utrolig skuffet hvis jeg må ligge på denne speeden resten av nedlastingen.

 

 

Nå må du huske på at det er mange tusen, om ikke ti tusene som alt nå har statert å laste ned da.

Hvor god båndbredde tror du de har?

 

Om du forventer å makse ut linja de, eller få noe som helst høyere enn 400kb/s i slike tilfeller, da blir du nok skuffa.

Vær glad så lenge som du har over 250kb/s du, for når flere og flere starter nå så vil nok hastigheten din bare synke og synke.

 

Om de bruker en torrent protocol så vil nå hvert fall hastigheten bedre seg etterhvert som folk blir ferdig å laste ned :) (om de seeder da vell og merke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...