Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alt kan jo ikke serveres på sølvfat. Er jo mulig å følge med litt selv også :)

 

Er ikke mye som serveres på sølvfat, noe kunne vært det, som dette.

 

Det er jo bare unødvendig. Og virker som uansett hva FC gjør så er det alltid noen som ikke er fornøyd.

Nå er jo det meste fikset, noen bugs gjenstår jo, men ikke noe å ta på vei for.

 

Den enkle reisingen som ble fikset fikk også masse klager fordi at nå kunne man reise for langt.

Lenke til kommentar
Ah, som jeg tenkte. Jeg er weaponsmith og gem cutter selv, men jeg får ikke tak i sølv til weaponsmith-questen da jeg ikke er høy nok level til å farme dette selv. Jeg har ikke funnet noen som selger dette...?

 

Du kan kjøpe ressurser fra andre spillere hos tradere, men prisene er som oftest skyhøye.

Lenke til kommentar
Du kan lære å sanke sølv fra L20 og oppover. Treningen får du i Poitain/Lachesis Plains/Purple Lotus Swamp.

vel, jeg driver på å tar "miner-quests", men jeg får beskjed om at jeg ikke får lov til å fortsette før jeg er level 70 (er 68 nå), og jeg har kun sanket jern, kopper og andre ting så langt.

Lenke til kommentar
Holder på å pusle sammen et fullstendig gemmet sett nå, spørsmålet er om jeg skal anta at +damage-stacking blir nerfet, eller ikke... Akk. Choices, choices. :p

 

Tror nok det blir nerfet noe, men hovedsaklig er det snakk om gems som gir ting som evades og beskyttelse, da folk hadde en vanvittig immune % med tidliger gems.

 

Edit :

 

Noen som har dagens patchnotes?

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Jeg tror også det er snakk om +damage (physical eller weapon type), siden måten de legges sammen på før eventuelle prosentbonuser betyr at guardians løper rundt og oneshotter folk med white damage. Å skulle ta PvP-delen av spillet seriøst så lenge det er sånn, blir vanskelig.

 

Sparsomt med patch notes, forresten:

 

Update Notes - 6th August

As announced, today's update is a small maintenance that fixes some issues. The update which is currently available on the test server needs some more testing and is planned to be ready for the live servers soon.

 

The update today includes the following:

- Resolved several issues with the Arena access quest, hopefully it should work correctly this time, and this time we really mean it! (or poor Aquilus might meet with a very unfortunate end if he insists on being so troublesome in the future!)

- Travel NPCs will no longer erroneously show the same destination multiple times

- Altered the loot table of the Beguiler Demons in Potain so they are now dropping more appropriate loot.

 

Mao. bare nerf av epic-farming i Poitain som er verdt å merke seg.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Jeg tror også det er snakk om +damage (physical eller weapon type), siden måten de legges sammen på før eventuelle prosentbonuser betyr at guardians løper rundt og oneshotter folk med white damage. Å skulle ta PvP-delen av spillet seriøst så lenge det er sånn, blir vanskelig.

 

Sparsomt med patch notes, forresten:

 

Update Notes - 6th August

As announced, today's update is a small maintenance that fixes some issues. The update which is currently available on the test server needs some more testing and is planned to be ready for the live servers soon.

 

The update today includes the following:

- Resolved several issues with the Arena access quest, hopefully it should work correctly this time, and this time we really mean it! (or poor Aquilus might meet with a very unfortunate end if he insists on being so troublesome in the future!)

- Travel NPCs will no longer erroneously show the same destination multiple times

- Altered the loot table of the Beguiler Demons in Potain so they are now dropping more appropriate loot.

 

Mao. bare nerf av epic-farming i Poitain som er verdt å merke seg.

La oss håpe på mer neste gang!

 

Epicdroppene i Poitain er jeg glad for at ble fikset, ble avhengig av å grinde der :p Og dårlig samvittighet. 4 epics og over 20 blues. (skal nevnes at jeg ikke selger dem, men gir dem vekk). Beholdt "The Coldmourn" da, siden jeg hadde bruk for ett epic 1H sverd ;)

Lenke til kommentar

Jeg grindet en del xp der - kjappe respawns, ikke særlig vanskelige mobs, og god xp. Glad de bare nerfet drops i stedet for å fjerne hele greien, mye mer sympatisk å grinde alene der enn i Death Master-camps. Fikk også en del epics i løpet av tiden jeg grindet der, det var vel mer eller mindre uunngåelig slik som det var... Ingen Blade of Black Bile eller hva det het, dessverre, men masse annet som jeg delte ut til guildies.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Veit ikke om det har blitt nevnt her før jeg, men slenger ut spørsmålet anyway!

Kan man sende hele age of conan mappen over til en annen pc, å det vil virke? eller må man instalere fra cd?

Broren min skal få 7dager trial av meg, å det hadde vært litt lettere om han hadde tatt med laptopen sin, og dratt mappen rett over!

Lenke til kommentar
Veit ikke om det har blitt nevnt her før jeg, men slenger ut spørsmålet anyway!

Kan man sende hele age of conan mappen over til en annen pc, å det vil virke? eller må man instalere fra cd?

Broren min skal få 7dager trial av meg, å det hadde vært litt lettere om han hadde tatt med laptopen sin, og dratt mappen rett over!

 

Synes jeg leste et sted at du kan gjøre det men da må du oppgradere/reinstallere skjermkort drivere inkl dx9/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...