Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uffda fornyet abonnementet for aoc for to dager siden, og i går kveld var kontoen frozen. Spilte jo tidligere på dagen, og nå må jeg vente flere dager på svar fra funcom, åååeee I wanna play :<

Om du skriver til account avdelingen får du svar ganske fort. Tok bare 2-3 timer før de svarte meg. Andre gangen tok det 3 timer, og det var på natten.

Okey takk for tipset, har gått en stund nå uten svar. Skal se om jeg klarer å rote frem mailen til account avdelingen. Har du link eller e-mailen til den avdelingen? Jeg er visst blind :\

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Har aktivert subscriptionet mitt på nytt, men den detter ut hele tiden. Har krysset av på reactivate account, set payment method, connect to *insert username here* osv. Var akkurat inne, men så måtte jeg starte spillet på nytt, og da gikk det ikke. Noen som vet hva feilen kan være?

Endret av Jon4s
Lenke til kommentar

Har aldri forstått hvorfor man kun kan ha et visst antall quest samtidig, hva kunne problemet vært viss vi kunne hatt evig, eller så mange som 50quest samtidig? Ingenting er vel mer irriterende en full quest logg, og finne noe å slette, virker så unødvendig. Men slik er jo veldig vanlig i mmo.

Endret av Crispin
Lenke til kommentar
Er det mulig å skaffe ny Quest Journal? Klikker på spillet! Jævlig irriterende å ha full Quest Journal!

Du er ikke alene om det, hadde akkurat samme problem når jeg kom til et nytt sted, husker field of the dead veldig godt, ufattelig mange quest i begynelsen, men etter field of the dead forsvant det problemet.

Har lurt på hvorfor det skal være grense på antall quest i quest-logg?

Har et spørsmål angående quest-loggen, når du er ferdig med et quest, står det i qusetloggen at den er gjort? altså, har sett på andre spill at det kommer kryss eller noe som viser at questen er gjort, husker det var ufattelig irriterende å gå gjennom questloggen å finne ut hva som var gjort eller ikke.

Lenke til kommentar
Du kan trykke på en fane som heter "completed" eller noe i den duren. Der får du se alle questene du har gjort. Trenger ikke å bla forbi alle questene du har fullført. :)

Var ikke det jeg mente, når du har gjort et quest og ikke levert den tilbake, så må man bla gjennom quest-loggen hvis man ikke husker hvilke det var, kunne hatt et eller annet merke som jeg nevnte.

Vet om den der completed quests, den er genial.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...