Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Var det planlagt nerf på gems, eller var det noe som plutselig bare skjedde? Jeg vet ikke hvorfor, men gems på mitt 2H våpen ga mer stats enn de gjorde tidligere :s

Samme her, tror det var gems to la til beskyttelse på items som ble nerfet. Men det som er genialt er at angrepstiden på 1h edged er nå tilbakesatt fra 2.00 til 1.40 og dps'en er beholdt :D

Men selv om mange kanskje er litt uenige i at forskjellig armor ble nerfet, så gjorde dette det mye mer morsommere å få nye items i epic kheshatta, nå kan man faktisk bruke dropsa siden de er bedre :D

mange av conquerorens comboer ble også gjort noe med etter min mening!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De buffet +damage gems, og nerfet immunities/evade. Det virker som om de vil at vi skal løpe rundt og oneshotte hverandre.

Ellers er villaene fullstendig tomme - jeg gjorde quest objectivene i Amiel, Leluntulus og Camillus, og fant ingen.

Lenke til kommentar
Var det planlagt nerf på gems, eller var det noe som plutselig bare skjedde? Jeg vet ikke hvorfor, men gems på mitt 2H våpen ga mer stats enn de gjorde tidligere :s

Samme her, tror det var gems to la til beskyttelse på items som ble nerfet. Men det som er genialt er at angrepstiden på 1h edged er nå tilbakesatt fra 2.00 til 1.40 og dps'en er beholdt :D

Men selv om mange kanskje er litt uenige i at forskjellig armor ble nerfet, så gjorde dette det mye mer morsommere å få nye items i epic kheshatta, nå kan man faktisk bruke dropsa siden de er bedre :D

mange av conquerorens comboer ble også gjort noe med etter min mening!

JA! Jeg merker også det. Da det tidliger stod på guard of dancing steel damage mellom 17x-3xx, står det nå 1xx-179 :( Den gjør også mindre skade, det er jeg sikker på. Noen som kan bekrefte dette?

Lenke til kommentar
De økte +skaden(dmg) på juveler(gems), og reduserte(nerfet) muligheten til å komme seg unna(immunity/evade) . Det virker som om de vil at vi skal løpe rundt og drepe hverandre med ett skudd(oneshotte)

Ordbok plz? :)

Endret av canavasman
Lenke til kommentar
De buffet +damage gems, og nerfet immunities/evade. Det virker som om de vil at vi skal løpe rundt og oneshotte hverandre.

Ordbok plz? :)

Litt enkel vesjon:

Buffe - Gjøre noko bedre eller sterkare

Nerfe - Gjøre noko dårlegare eller svakare

+Damage gems er for eksempel ein gem med +7 til Polearm damage som gemcutters kan lage i AoC.

Immunities - +10 Slashing/piercing/crushing invounerability: Det er damage typer du finner i AoC, Piercing for eksempel er fra ei pil som nokon skyter. Har du 10% immunity tar du 10% mindre skade av eit skudd.

Oneshotte er å drepe eit Dyr/npc/ Ein anna spelar med eit "angrep"

Lenke til kommentar

Når vi snakker om patch.. Hvorfor lar ikke age of conan oss laste ned patchene så vi kan lagre dem på maskinen istedet for å måtte laste ned på nytt hver gang vi må formatere eller lignende? Jeg har to maskiner med aoc på=dobbelt opp med patching..

Lenke til kommentar
Når vi snakker om patch.. Hvorfor lar ikke age of conan oss laste ned patchene så vi kan lagre dem på maskinen istedet for å måtte laste ned på nytt hver gang vi må formatere eller lignende? Jeg har to maskiner med aoc på=dobbelt opp med patching..

Det finnes jo en mulighet til at du kan lage en egen partisjon da, slik at du kan sette av 35GB på en harddisk kun til AoC.

En partisjon for oppbevaring av bilder,filmer osv.

Og en liten partisjon for programmer samt operativsystem. Når du da formaterer trenger du kun å tenke på å formatere den disken som inneholder operativsystemet. det gjør jeg og dette fungerer glimrende :)

Lenke til kommentar

Det finnes jo en mulighet til at du kan lage en egen partisjon da, slik at du kan sette av 35GB på en harddisk kun til AoC.

En partisjon for oppbevaring av bilder,filmer osv.

Og en liten partisjon for programmer samt operativsystem. Når du da formaterer trenger du kun å tenke på å formatere den disken som inneholder operativsystemet. det gjør jeg og dette fungerer glimrende :)

Dette går nok ikke med alt, men hvis du sier det går med AoC gjør det vel det.

Grunnen til at jeg sier det er at registeret blir slettet ved en formatering, og i mange tilfeller må det være lagt inn ulike strenger der for at f.eks. et spill skal fungere. Disse strengene legges inn når man installerer spillet og/eller en patch/oppdatering. I tillegg benytter/installerer noen spill systemfiler på samme harddisk som OS som også må være til stede for at spillet skal fungere.

Lenke til kommentar
Uffda fornyet abonnementet for aoc for to dager siden, og i går kveld var kontoen frozen. Spilte jo tidligere på dagen, og nå må jeg vente flere dager på svar fra funcom, åååeee I wanna play :<

Om du skriver til account avdelingen får du svar ganske fort. Tok bare 2-3 timer før de svarte meg. Andre gangen tok det 3 timer, og det var på natten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...