Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en ting. Når et item adder immunity, snakker vi da virkelig om udødelighet? At man ikke tar skade i det hele tatt? Blir ikke det litt overpower om folk har sånn 20% sjans for å ikke ta skade i det hele tatt? o_O

 

Og en annen ting, hva er herotic bonus på armour? Er det slik at om du tar å kjører een zone på epic mode, får du da denne bonusen? Har alltid lurt litt på de to overnevnte.

Lenke til kommentar
Kheshetta er så fantastisk til grind.

 

Ååh. Så fantastisk.

Jupp, men bare hvis du teamer med noen. Har funnet ut at Tos+PoM+Guardian er veldig bra til AoE-grinding. Kan dra alle mobs vi ser i området noen lvl høyere enn oss. Jeg tar støyten mens PoM holder meg i live og ToS gjør plenty med AoE damage. Begynte å spille klokka 12.00 da jeg kom hjem på kvelden, var da ute i 76 med ca 20k xp. Klokka 4 da jeg la meg var det bare to bars igjen til 78. Er faktisk noen millioner xp.

Lenke til kommentar
Lurer på en ting. Når et item adder immunity, snakker vi da virkelig om udødelighet? At man ikke tar skade i det hele tatt? Blir ikke det litt overpower om folk har sånn 20% sjans for å ikke ta skade i det hele tatt? o_O

 

Og en annen ting, hva er herotic bonus på armour? Er det slik at om du tar å kjører een zone på epic mode, får du da denne bonusen? Har alltid lurt litt på de to overnevnte.

 

Har lurt på det samme. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Kheshetta er så fantastisk til grind.

 

Ååh. Så fantastisk.

Jupp, men bare hvis du teamer med noen. Har funnet ut at Tos+PoM+Guardian er veldig bra til AoE-grinding. Kan dra alle mobs vi ser i området noen lvl høyere enn oss. Jeg tar støyten mens PoM holder meg i live og ToS gjør plenty med AoE damage. Begynte å spille klokka 12.00 da jeg kom hjem på kvelden, var da ute i 76 med ca 20k xp. Klokka 4 da jeg la meg var det bare to bars igjen til 78. Er faktisk noen millioner xp.

 

Ja jeg har levla fra 70-77 kun med xp-farming i keshatta. Dropper også mye dyre gems og epic innimellom. Er du i en gruppe på 5-6 stykker kan du pulle hundrevis av mobs og go crazy. Xp baren stiger i jevn og fin fart.

 

Så lurte jeg på dette med gems. Jeg er en armorsmith tier5 og har lagd meg noe utstyr. Jeg har kutta til et lass med gems oblique/cabochon, men får dem ikke inn i armoren. Det kommer opp sånn vindu "will be permanet attached" og jeg trykker "yes". Skjer fortsatt ingenting. Både armoren og gemsa er lvl 75. wtf?

Lenke til kommentar
Immunity reduserer skaden av nevnte type med en viss prosentdel. Har du 5% immunitet mot en skadetype, tar du bare 95% av skaden istedet for 100%.

 

Noen ganger står det bare f.eks 5% immunity. Er det da Immunity mot alt?

 

Ja, hva ellers liksom.. men informasjon rundt stats suger om du ikke liker Truls spiller fiolin bedre når han blir smartere som beskrivelse på intelligens f.eks. En av grunnene til at jeg la AoC på hylla. Hjelper lite når man rapporterer det til Funcom, bare for å bli avvist.

Lenke til kommentar

Alt er vel strengt tatt nede i fem timer. :p

 

Ellers har jeg alltid lest staten "Immunity" uten prefix som en generell spell resistance. Godt mulig jeg tar feil, selvsagt. Altfor dårlig visning og forklaring av stats og tall i AoC.

 

Ellers klarte de å bugge villaene i dag - andre gang du forsøker å gjøre dem etter dagens patch vil questene være stilt tilbake til utgangspunktet som vanlig, men det er ingen mobs i noen av villaene - rett og slett fantastisk. 8D

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Jeg hørte folk som ropte i går da jeg spilte at mobs ikke respawner i villaene. Det vil si at første gang du gjør villa etter updaten er alle mobs der, men neste du gjør igjen etter det har ikke de mobsa du drepte første gangen... ellers fikk jo gemsa til enkelte personer seg en skikkelig nerf. Jaja, de har vel nok å henge fingrene sine i for å si det slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...