Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som veit et bra sted og finne silke?

Jeg trenger 300 og har 9 :cry:

Dersom du er i levelrange 50-59, villas i Noble District. Hvis du er 60+ så Cannibal Caves eller White hand casters i Eiglophan Mountains.

Resource sonene som El-Deno foreslår har veldig lite silke.

Samma som jeg leste på Aoc forum. Er ekstremt dårlig drop rate på silke på det spillet her. Etter 1 time i cannibal caves fikk jeg 3 silke... OoooO.. Jeg er lvl 65.

På Soulstorm kan du få 12 sølv for 1 silke. På andre servere har folk betalt gull for 1 forbanna silke.. Det er galskap når jeg trenger 296 stykker.

Lenke til kommentar
Samma som jeg leste på Aoc forum. Er ekstremt dårlig drop rate på silke på det spillet her. Etter 1 time i cannibal caves fikk jeg 3 silke... OoooO.. Jeg er lvl 65.

På Soulstorm kan du få 12 sølv for 1 silke. På andre servere har folk betalt gull for 1 forbanna silke.. Det er galskap når jeg trenger 296 stykker.

O.o Gav nettopp 98 Silk til en guildie

Lenke til kommentar

Jeg tok 2 villaer i går og fikk ingenting. Mener og huske det droppa mye silke i den edderkopp hula i conell valley. Tenkte jeg skulle dra dit og sjekke litt.. Har ikke lest noe om det noe sted så er litt spent..

Edderkoppene i The Catacombs dropper bra med silke, men de er jo elite.

Lenke til kommentar

På Kannibalene i og utenfor cannibal cave fant jeg veldig mye silke. Fant også min Tussah silk der.

Jeg sliter fælt med å finne Brindled leather. Har gått rundt i 3 dager og jaktet uten hell. Hovedsaklig bjørner og ulver, både høy og lav lvls.

Leste at Diseased Bear har størst drop chance, men 10 timer med intens slakting har ikke ført frem til noe annet enn en invnetory bag full av crap.

Noen tips?

Edit: Hukser jeg fant noen Brindled leather på krokodiller i Tortage. Vil det være noen vits å dra tilbake dit å jakte nå som jeg er i lvl 60?

Endret av Knugo.
Lenke til kommentar

Jeg får silke i Eiglophian Mountains hele tiden. Snart opp i 50stk eller noe.

Lenke til kommentar

Gjør destiny questet.. Gå til thirsty dog inn og bytt til natt. Du må være lvl 19 for å gjøre final battle og dermed sendt hjem

edit: Om du allrede har forlatt Tortage en gang og bare er på besøk så går du til smuggleren oppe ved bandittene og sitter på med han til Khemi

Endret av Cri
Lenke til kommentar

Spellweaving ... Jeg har ikek funnet noe super duper bruk for det, men det jeg har prøvd så forstår jeg det sånn at du forsterker de spells du allrede har og kan dele buffs med resten av gruppen.. Alle er veldig kort varighet og det går i flere trinn der 5 er det høyeste.

Bakdelen er at du mister livet etterhvert som du kommer oppover i spellweaving level så det kan være greit at noen healer deg mens det pågår.

Som sagt har jeg ikke funnet noe spesiell praktist bruk for det egentlig, men så har jeg heller ikke utforsket det så utrolig mye.

Lenke til kommentar
hvor lenge har Buddy Card funket? regner med at det blir spam nå :(

EDIT: Hva er egentlig Spellweaving? :blush:

Buddy keys startet å fungere i går. Spellweaving kan du lese mer om på hjemmesidene, men kort sagt:

Lading av krefter (magi) for å fyre av noe større samt motta en kortvarig buff av flere stadier som er kraftigere jo lengre du "ladet" opp.

Svært kort sagt...... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...