haffi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Har hørt rykter om et hitman system? er dette riktig alltså at man kan få penger for å kille gankers... btw. Arexleet på battlescare er lvl 80 demo som står i wildlands torro eller hva byen der heter og ganker alt han ser, her om dagen tok guilden et raid igjenom der og vi ganka han han 100000000 ganger! fy fane som han fortjente det! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Et slikt system som du snakker om må da være veldig vanskelig å få til? Håper bare ikke du får pvp exp av å drepe folk som er lavere lvl enn deg. Da blir det trist. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Skal vel komme eit "bounty hunter" system, der at visst ein spelar ganke mykje, so vil han/ho etterkvart bli merka på ein slags måte, og då vil andre spelare kunne tene på å drepe denne personen. Har stått om det i eit av AoC sine newsletters visst eg huskar rett. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jepp. Og jo flere lowbies han ganker, jo "værre" blir fargen. Til slutt vil det være mulig å loote items og penger av h*n. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Fantastisk! Hva blir sett på som fair pvp i det nye systemet? Endret 21. juli 2008 av SuKa Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Noen som veit et bra sted og finne silke? Jeg trenger 300 og har 9 Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Lotus Swamp, Potain, Lacheish Plains? Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Noen som veit et bra sted og finne silke? Jeg trenger 300 og har 9 Dersom du er i levelrange 50-59, villas i Noble District. Hvis du er 60+ så Cannibal Caves eller White hand casters i Eiglophan Mountains. Resource sonene som El-Deno foreslår har veldig lite silke. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er vel enn del andre ting om du ikke har lest aoc forum.http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=73231 Siden du har så stor interesse for spillet og bruker mye tid på å lese om det , har du begynt å spille igjen ? Nei, hos familie med kun laptop som kjører ikke noe annet enn explorer så. Jeg hater slike folk: Her har nettop en level 50 ganket meg som bare er lvl 28. Dette er greit nok, men når han sier: Han]: nOOb Han]: low lvl, HAH ble det for mye: Hadde du ikke svarte han her så hadde det ikke vært noe mer ut av dette. Var det andre gang det skjedde så hadde jeg vært ganske så enig. Siden du så ut til å være så opptatt med alderen hans, gammel er du selv? (lurer bare) Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Uff, får feilmelding hele tiden nå... Noen som har samme problem? Det er kjempeirriterende. Er på LAN hos en kompis nå og får spilt maks 5min før jeg får en feilmelding og spillet kræsjer. Jeg har fått opp detaljene til feilmeldingen og det står at filen : "C:\DOCUME~1\Martin~1\LOCAL~1\Temp\5302_appcompat. txt" er innblandet eller noe... PC'en er: AMD Athlon X2 64 4200 ATI Radeon X1900XT 2 GB OCZ Value Pro RAM MSI K9NU Neo-V mainboard Windows XP Home Noen som vet om noe jeg kan gjøre? Var ikke så ille før, har vært borte fra spillet i to uker, og nå er det mye verre enn det var før. Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) du kan vel prøve å avinstalere spillet ditt å deretter hive kompisen din sin AOC mappe med alt stuffet i over på en ekstern hardisk eller noe også hive på din egen maskin? (om du har noen eksternhardisk, eller en usb penn på over 30gb) kan kanskje funke.. om det ikke er selve maskina som er et problem da seff. Endret 21. juli 2008 av ezkoo125 Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 hakke spilt AoC på snart en uke, savner Ranger'n min : ( Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Har ikke spilt AoC siden de 30 gratis dagene venter bare på lønning så jeg kan kjøpe mer spilletid og HD4870 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hva skal jeg gjøre nå? Sjekk quest, han er død (døde i vannet ). Fant ingen kiste eller noe. Kommer han tilbake så jeg får fullført questen? Lenke til kommentar
Vetle-Noreng Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Strom? Du må ikke finne han for å fullføre questen. Bare snu deg å snakk med Kalanthes Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Strom? Du må ikke finne han for å fullføre questen. Bare snu deg å snakk med Kalanthes Jeg synes at det står 'Kill Strom' oppe i høyre hjørne, jeg. Og da må man nok gjøre dette før man får snakke med Kalanathes. Om han ikke respawner, kontakt en GM. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 HAn respawnet jo... Mens jeg minimerte. Så gjett hvem som fant seg selv død? Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 HAn respawnet jo... Mens jeg minimerte. Så gjett hvem som fant seg selv død? du? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Jeg hater slike folk: Her har nettop en level 50 ganket meg som bare er lvl 28. Dette er greit nok, men når han sier: [Han]: nOOb [Han]: low lvl, HAH ble det for mye: [Meg]: How many years are you? 12? [Meg]: You think you are so powerful when you kill someone 22 levels lower than yourself. That kind of thinking is like that of a 12 years-old [Han]: i just think ur a noob, since u make so much noice about this [Han]: do u want me 2 kill u agein [Han]: again* [Meg]: Of cource im a noob, im only level 28 [Meg]: Im not like you playing 20 hours a-day [Meg]: Fucking low-life child [Han]: fucking noobgay [Meg]: Tell me, how many years are you really? Dont lie [Han]: 35 [Han]: do u know why this is an pvp server? [Meg]: Do you have Downs syndrom? [Han]: are u gay? [Han]: im not! [Meg]: Im not complaining about you killing me, only that you boast about it as if you'd killed a level 60 [Meg]: Here I come with reasonable sayings, but you say "lalala you are gay blabla" That has nothing to to with our little discussion. Btw nice chatting with you lille unge... Good bye and good luck in the real world, if you are like that at the age of 35... Måten å takle dette på er å ta det med et smil, kanskje komme med en tørrvittig kommentar eller en "Hehe". Jo eldre en blir, jo mindre trang til å begynne en krangel får man. Hvis gankeren var ute etter å provosere, så provoserer en ham mer ved å være voksen nok til å bare trekke på skuldrene. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tør påstå at Ashol var minst like ille som han andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå