J@cob Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Å bli medlem i en guild kan jo være en idé hvis du er lei av spille alene. Problemet er å finne ett guild som er serriøst og aktivt med noen lunde modne spillere med en oppegående sans for humor. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ferskisspørsmål: Hvor kjøper man mounts? Regner med det er en vendor, men finner ingen som selger mounts. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ferskisspørsmål: Hvor kjøper man mounts? Regner med det er en vendor, men finner ingen som selger mounts. Old tarantia. Koster 75 Silver Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Skriv /help i et chattevindu og brukermanualen kommer til syne. Der skal det stå om mounts. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noen som er med i en guild som tar inn members på Wildsoul? Så noen som het Norwegian Viking eller noe slikt der >.> Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Nesten alle serverne har ett Guild som heter Norwegian Vikings da... Så ukreativt. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noen som er med i en guild som tar inn members på Wildsoul? Så noen som het Norwegian Viking eller noe slikt der >.> lvl / char nick? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Ranger lvl 25, Maylin. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Vi kan dra på guild jakt sammen. Jeg har tenkt å rerolle Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg og vil ha en norsk guild Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Vi kan dra på guild jakt sammen. Jeg har tenkt å rerolle Da er vi 3 >.> Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Tøft. Da reroller jeg ett eller annet merkelig. The more the merrier : D Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Jeg hater slike folk: Her har nettop en level 50 ganket meg som bare er lvl 28. Dette er greit nok, men når han sier: [Han]: nOOb [Han]: low lvl, HAH ble det for mye: [Meg]: How many years are you? 12? [Meg]: You think you are so powerful when you kill someone 22 levels lower than yourself. That kind of thinking is like that of a 12 years-old [Han]: i just think ur a noob, since u make so much noice about this [Han]: do u want me 2 kill u agein [Han]: again* [Meg]: Of cource im a noob, im only level 28 [Meg]: Im not like you playing 20 hours a-day [Meg]: Fucking low-life child [Han]: fucking noobgay [Meg]: Tell me, how many years are you really? Dont lie [Han]: 35 [Han]: do u know why this is an pvp server? [Meg]: Do you have Downs syndrom? [Han]: are u gay? [Han]: im not! [Meg]: Im not complaining about you killing me, only that you boast about it as if you'd killed a level 60 [Meg]: Here I come with reasonable sayings, but you say "lalala you are gay blabla" That has nothing to to with our little discussion. Btw nice chatting with you lille unge... Good bye and good luck in the real world, if you are like that at the age of 35... Endret 20. juli 2008 av Ashol Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 haha, for en tulling. har møtt på slike folk her og Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Ja noen liker å rolle på pvp-servere for å griefe/ganke, og det er greit, det er det som gjør pvp-servere "spennende", men det er nokså patetisk å si slikt. Spurte på New Player Help channelen etter hvordan man laget en petition, fikk bare høre "noob"... Selvsagt er jeg det, har gjort det veldig klart ved å spørre i den channelen. Endret 20. juli 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 hva er den neste instancen der det droppes bra lot og slikt fra bosser for min lvl som er 63? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Noen som er med i en guild som tar inn members på Wildsoul? Så noen som het Norwegian Viking eller noe slikt der >.> Niflheim, Scandinavisk, de tar inn medlemmer og powerlevler dem. hehe. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Det mest irriterende er helt klart når noen kommer og ganker deg mens du holder på med en bossfight. Skjer hele tiden! Greit at det er PvP, men det må da være mulig å ha litt manerer? Lenke til kommentar
haffi Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 LOL, jeg drepte idag en lvl 10 tos med min lvl 14 Demo fordi han angrep meg, så sier han [Meg]: Do you have Downs syndrom? og så sier han at jeg er noob osv som dreper han 4 lvl under, og så sier jeg hva faen? du angrep eg jo hva skulle jeg gjøre? så ignorer han megxD Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) Var akkurat en som drepte kompisen min som var 10 lvler under han. Da angrep jeg han og drepte han. Dette ble selvfølgelig for mye og han klikket og sa at det ikke var en fair fight, så jeg sa at han kunne møte meg visst han ville ha en fair fight. Jeg drepte han med en fatality Good times Endret 20. juli 2008 av SuKa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå