Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hoi, jeg oppdaget feat-kalkulatorene. Moro. 8D

Hyggelig at du legger ved link :)

 

Den er i "nyttige linker"-tråden på toppen. Var ikke der jeg fant den, men siden de er lagt til der, lot jeg være å lage en tråd for eksklamere min glede. Og jada, jeg har jo lekt med Conqueror-specs, selvsagt. Jeg drev liksom og laget level 70-builds til alts i WoW som jeg visste aldri ville komme forbi 20. :p

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle velge ranger, og på den feat calculatoren, hva som er best specc for ranger? noen som vet det? ranger feat calculator

Halve morroa er å sette sammen et specc selv, for så å finne "det ultimate" når du har blitt vandt med spillet.

 

Den er i "nyttige linker"-tråden på toppen. Var ikke der jeg fant den, men siden de er lagt til der, lot jeg være å lage en tråd for eksklamere min glede. Og jada, jeg har jo lekt med Conqueror-specs, selvsagt. Jeg drev liksom og laget level 70-builds til alts i WoW som jeg visste aldri ville komme forbi 20. :p

Heh, flinke meg lar være å sjekke åpenbare steder :wee: . Og lekte meg med guardian-speccs, mye artig ser det ut som.

Lenke til kommentar

Åhhh takk for den talent tingen Xitere X, har ikke sett den før. Så på hox sine talents og noen av tingene der virket nokså overpowerd, men jeg vet jo ikke hvordan de andre klassene er. Var i Vært fall veldig mye å dille med, det ser ut som man har store muligheter for å lage sitt eget spesielle spec.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Nå fungerte det. Måtte selvfølgelig logge inn først. Men jeg finner ikke den linken på register.ageofconan.com? Er den ikke lagt ut på ordentlig til oss enda?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ligger på råe 230KB/S. Tar jo mange dager. Så det er bare flott man kan begynne å laste ned nå, slik at man når det til 17. Mai. Har jo 10Mbit linje, så det er irriterende lav speed...

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Ligger på råe 230KB/S. Tar jo mange dager. Så det er bare flott man kan begynne å laste ned nå, slik at man når det til 17. Mai. Har jo 10Mbit linje, så det er irriterende lav speed...

 

Det var litt rart siden eg makser ut min 10Mbit fiber linje.

 

Edit: Der sank den til 780KB/s :p

Endret av albions
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...