Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynte på en Barbarian i gårkveld og har bare opplevd en ganker på 25 lvler. Wildsoul er fantastisk synest nå jeg. Har ikke fått meg noe guild enda, men folkene jeg møter på er stort sett veldig greie. Men siden jeg er ny som Barbarian lurte jeg på en ting. Hvor lenge varer Savage Rage? Det står ikke noe sted, og det er vel en enchantment?

Lenke til kommentar

Ble litt lei av å grinde i Khesatta med 73 Guardianen min så startet på en alt, og valget falt da på Barbarian. Ufattelig kotrast, endelig kan jeg one-shotte fiender i respektabel level. Guardian suger opp slag, men gjør veldig lite skade selv. Jeg critter omtrent like mye med Barbarian nå på level 14 som på Guardianen gjør vanlig skade med tank build.

Lenke til kommentar
Dear Age of Conan player,

You have been actively playing Age of Conan lately and we would like to thank you for that. To help us improve the game and also allow us to know you better, please take a few minutes to complete this survey.

Noen andre som fikk den? :)

har ikke lov å gi ut linken, da denne er ment for spillere.. og ikke randoms som vil ødelegge undersøkelsen.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

You have been actively playing Age of Conan lately and we would like to thank you for that. To help us improve the game and also allow us to know you better, please take a few minutes to complete this survey.

Noen andre som fikk den? :)

har ikke lov å gi ut linken, da denne er ment for spillere.. og ikke randoms som vil ødelegge undersøkelsen.

Alle har jo fått den, ja som spiller aoc da selvsagt.

Lenke til kommentar

Jeg fikk den i går, selv om jeg er på ferie og ikke har spilt AoC på 2 uker ^^

Endret av El-Deno
Lenke til kommentar

Trist, har så mye bra å svare på den surveyen om de. Men det er noen av de krtiske tingene de har feilvurdert som virkelig ødelegger på level 80 som drar ned hele inntrykket av spillet:/

Eneste jeg svarte jeg ville ha 5 i forbedring på var Crafting. Måtte begynne på nytt og tenke om svarene mine når jeg så den var der. Absolutt viktigste å ordne på i spillet.

Lenke til kommentar

Du mente det også? fikk mailen før i dag, gikk ikke så lang tid å svare, var ganske bestemt på omerådene. Men Ding 23, og snart 24 Hox. også fikk jeg min første crash, nå nettop etter at jeg har spilt i en god stund. en liten crash kanskje en gang i uka går fint det. stort sett fornøyd med alle deler av spillet :)

Lenke til kommentar

De fleste lever i en fantasi verden, se på hva Funcom har gjort, ikke lev i håp. Våkn opp, se på ting realistisk. Det er helt klinkende klart at det tar altfor lang tid for Funcom å ordne opp i alle bugs dem har per dags dato. Spillet er utrolig komplisert å gjøre endringer i, grunnet udynamik. Det er som å prøve å sortere og rydde i ødlagte skuffer, der ting bare faller ut igjen. Skuffene er umulig å reparere nå.

Det enkle er ofte det beste. Noe som gjelder for alt i livet. Om man lager en platform som er vanskelig å gjøre endringer i, grunnet unødige tunge detaljer, ja da er man låst.

Dere trenger ikke tro meg, men dere vil se at det stemmer etter hvert. Har sett andre spill hatt grunnsteinen feil konstruert. Dette grunnet til at spillselskap skaper identiteter, som begrenser forståelsen for å se hele bildet.

Om dere lurer på mer, så bare spør, jeg har endel erfaring med hvordan ting i livet virker. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...