MysticoN Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 skulle ønske man kunne gøre boksen mindre i det minste. helt enig. det var det eneste som plaget meg med den nye buddylistsystemet Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Hvor kan man sende inn forslag til endringer mtp siste patch? Den ødela all moroa jeg hadde med conqueroren min Den slår nå i slow motion, og jeg bruker nå nesten dobbelt så lang tid på å utføre en combo. Dette er da på DW. Ingen endringer på dps eller dmg range, så da skjønner jeg ikke hvorfor de trenger å gjøre dette. Håper virkelig dette er en midlertidig "bug". Noen andre som har opplevd det samme? Endret 18. juli 2008 av canavasman Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Funcom can't u see u really spoiled the game?Are you reading posts???Everybody is aganist ur silly patch and silly slow motion combat system.Change it to the old one as soon as possible!!!!Players are talking about quitting the game do u want this?so fix it to the old one quickly! As i said and some others said we don't care about white dps or wtf it is we want old speed back even it is same dps!Combat and game is much and much boring with this melee speed now!!!!The old speed was good and enjoyable to play but this sux!!!!Damn it is slow motion really r u kidding us??? Er nok mange som syter over det der, tror neppe det er vits å sende mail, de svarer uansett ikke. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg fant en fin måte å gi tilbakemelding på min Necromancer som de drepte over et større sett patcher. Cancel subscription gir deg nemlig en spørreundersøkelse ang hvorfor du vil si opp. Der fikk de høre Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg fant en fin måte å gi tilbakemelding på min Necromancer som de drepte over et større sett patcher. Cancel subscription gir deg nemlig en spørreundersøkelse ang hvorfor du vil si opp. Der fikk de høre hehe, nei jeg har ikke planer om å si opp Blir det ikke fikset ser jeg meg bare nødt til å rolle en HoX som alt. Men siden dps eller dmg er gjort noen endringer på, så kommer det nok tilbake. Håper at det er en lett fiks. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Funcom can't u see u really spoiled the game?Are you reading posts???Everybody is aganist ur silly patch and silly slow motion combat system.Change it to the old one as soon as possible!!!!Players are talking about quitting the game do u want this?so fix it to the old one quickly! As i said and some others said we don't care about white dps or wtf it is we want old speed back even it is same dps!Combat and game is much and much boring with this melee speed now!!!!The old speed was good and enjoyable to play but this sux!!!!Damn it is slow motion really r u kidding us??? Er nok mange som syter over det der, tror neppe det er vits å sende mail, de svarer uansett ikke. Det er det dummeste innlegget jeg har lest. Ikke rart det ikke blir svart på. Kan med en gang si at han ikke er atten, og isåfall - sosial evneveik. Flame? Erhm.. Altså, folk syter og gnåler sånn for alt mulig rart, så lenge du gjør riktig DPS who cares? Og nei, de som syter slutter å spille, å huff av meg, det er forsatt de som liker det og som betaler for det, og derfor, desverre for dere, så kommer ikke FC til å gå drunken. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er det dummeste innlegget jeg har lest. Ikke rart det ikke blir svart på. Kan med en gang si at han ikke er atten, og isåfall - sosial evneveik. Flame? Erhm.. Altså, folk syter og gnåler sånn for alt mulig rart, så lenge du gjør riktig DPS who cares? Og nei, de som syter slutter å spille, å huff av meg, det er forsatt de som liker det og som betaler for det, og derfor, desverre for dere, så kommer ikke FC til å gå drunken. Det handler litt om spillegleden du får når det går raskere for å si det sånn. Og jeg har ingen planer om å si opp heller, fordi spillet er rett og slett genialt. Og fortell meg da hva som er vitsen med å nerfe selve animasjonen når ingenting blir endret? Jeg rekker jo ikke å drepe en mob før andre dreper den før meg. Om du hadde spilt DW conqueror og sett dette selv, så tror jeg også du hadde blitt litt småirritert. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hvorfor skal det hindre deg til å skrive en "dannet" Epost til Funcom om problemet? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er jo derfor jeg spør her hvor jeg kan sende en e-post. Kanskje du vet? Og bare for å informere, så er det ikke jeg som har skrevet den whineposten som nagina quoter om noen hadde misforstått det Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 * General support questions - [email protected] * Game account or subscription issues - [email protected] * Technical issues with the game client - [email protected] Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Det er det dummeste innlegget jeg har lest. Ikke rart det ikke blir svart på. Kan med en gang si at han ikke er atten, og isåfall - sosial evneveik. Flame? Erhm.. Altså, folk syter og gnåler sånn for alt mulig rart, så lenge du gjør riktig DPS who cares? Og nei, de som syter slutter å spille, å huff av meg, det er forsatt de som liker det og som betaler for det, og derfor, desverre for dere, så kommer ikke FC til å gå drunken. Det handler litt om spillegleden du får når det går raskere for å si det sånn. Og jeg har ingen planer om å si opp heller, fordi spillet er rett og slett genialt. Og fortell meg da hva som er vitsen med å nerfe selve animasjonen når ingenting blir endret? Jeg rekker jo ikke å drepe en mob før andre dreper den før meg. Om du hadde spilt DW conqueror og sett dette selv, så tror jeg også du hadde blitt litt småirritert. Den animasjons greia endrer ikke overall DPS etter det jeg har forstått? Og selv er jeg conq 2H Men, jeg ser poenget, at det muligens blir ganske tampt om det skal gå i sakte animasjoner. Regner nok med dette blir fikset i neste patch tho. Men bortsett fra dette har jo dett vært en fantastisk patch. Har også tatt vekk den greia med at du så andre's damage Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er det dummeste innlegget jeg har lest. Ikke rart det ikke blir svart på. Kan med en gang si at han ikke er atten, og isåfall - sosial evneveik. Flame? Erhm.. Altså, folk syter og gnåler sånn for alt mulig rart, så lenge du gjør riktig DPS who cares? Og nei, de som syter slutter å spille, å huff av meg, det er forsatt de som liker det og som betaler for det, og derfor, desverre for dere, så kommer ikke FC til å gå drunken. Det handler litt om spillegleden du får når det går raskere for å si det sånn. Og jeg har ingen planer om å si opp heller, fordi spillet er rett og slett genialt. Og fortell meg da hva som er vitsen med å nerfe selve animasjonen når ingenting blir endret? Jeg rekker jo ikke å drepe en mob før andre dreper den før meg. Om du hadde spilt DW conqueror og sett dette selv, så tror jeg også du hadde blitt litt småirritert. Den animasjons greia endrer ikke overall DPS etter det jeg har forstått? Og selv er jeg conq 2H Men, jeg ser poenget, at det muligens blir ganske tampt om det skal gå i sakte animasjoner. Regner nok med dette blir fikset i neste patch tho. Men bortsett fra dette har jo dett vært en fantastisk patch. Har også tatt vekk den greia med at du så andre's damage Ja patchen var genial, og de har gjort geniale forandringer. Fra her og videre så regner jeg med at det kun går oppover! Animasjonen endrer ikke DPS nei, heller ikke skaderekkevidden. Men har sendt en behersket e-post til funcom bare for å høre om det er en bug eller om det var gjort med mening. Meldt dårlig vær til helgen, så da er det AoC på fulltid med god samvittighet! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er vel enn del andre ting om du ikke har lest aoc forum. http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=73231 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Hvis du skal sende noe til Funcom ang tips og forbedringer så bruk: [email protected] Endret 18. juli 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Er vel enn del andre ting om du ikke har lest aoc forum.http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=73231 Siden du har så stor interesse for spillet og bruker mye tid på å lese om det , har du begynt å spille igjen ? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Fant et gavekort jeg fikk sist jul og kjøpte AoC, kostet meg 99 kroner . Holder på å installere nå, hvilken server er det en del nordmenn på? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 haha, å skrike på forumet med 400 utropstegn hjelper hvertfall ingenting. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Holder på å installere nå, hvilken server er det en del nordmenn på? PvE er Ymir i hvertfall. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Fant et gavekort jeg fikk sist jul og kjøpte AoC, kostet meg 99 kroner . Holder på å installere nå, hvilken server er det en del nordmenn på? Wildsoul Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Fant et gavekort jeg fikk sist jul og kjøpte AoC, kostet meg 99 kroner . Holder på å installere nå, hvilken server er det en del nordmenn på? Vet ikke riktig om dette stemme da : PvE: Ymir, Crom. PvP: Wildsoul, Fury. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå