Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Jeg hadde også litt problemer med den nye ordninga.

Guilden min gikk i oppløsning i dag, og siden den var den eneste som holdt meg på en PVE server starta jeg en ny barbarian på en pvp server. Wildsoul eller noe? :p Plager meg litt at jeg valgte barbar, den mest brukte classen, men sånn ble det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde også litt problemer med den nye ordninga.

Guilden min gikk i oppløsning i dag, og siden den var den eneste som holdt meg på en PVE server starta jeg en ny barbarian på en pvp server. Wildsoul eller noe? :p Plager meg litt at jeg valgte barbar, den mest brukte classen, men sånn ble det.

Hvilken server og hvilken guild? Bare nysjerrig

Lenke til kommentar

Ah, pain. Rakk nesten komme meg til 72 i sted. Bare 250k XP igjen. Nå har jeg til og med gått fra sword and board til polearm feats på min Guardian. Merker at jeg har drastisk mindre overlevelse, men jeg gjør også veldig mye mer skade og kampene varer ikke 30 minutter...

Og et spørsmål til alle som eier en Barbarian, er den verdt å kjøre hele veien opp? Frister nevneverdig med en DPS ettersom jeg har en tanker av dimensjoner nå (da med sverd og skjold). Er den forholdsvis lett å lvle og en generell veldfungerende klasse, spesielt i PvP?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...