SuKa Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg hadde også litt problemer med den nye ordninga. Guilden min gikk i oppløsning i dag, og siden den var den eneste som holdt meg på en PVE server starta jeg en ny barbarian på en pvp server. Wildsoul eller noe? Plager meg litt at jeg valgte barbar, den mest brukte classen, men sånn ble det. Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 nooes, nå er det lett å løpe fra en magic dude før hvis folk var innen distanse så kunne man drepe dem, men hvis de løper ut av rekkeviden mens du lader så får du ikke drept dem, bah det sucks Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 I og med at jeg har startet en barbarian, kan noen hjelpe meg og si hva som er forskjellen på de to feat-treene og et par pros and cons. Hadde vert supert! Takk på forhånd Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Er ikke værre enn å lese og lære litt her _LINK Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Poenget var liksom at jeg har tenkt å spille litt hardcore nå så jeg får den opp i litt høyere level, men tusen takk uansett Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Jeg hadde også litt problemer med den nye ordninga. Guilden min gikk i oppløsning i dag, og siden den var den eneste som holdt meg på en PVE server starta jeg en ny barbarian på en pvp server. Wildsoul eller noe? Plager meg litt at jeg valgte barbar, den mest brukte classen, men sånn ble det. Hvilken server og hvilken guild? Bare nysjerrig Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Wildsoul elns. Har ikke noe guild akkurat nå, snakker på vent med de i gamleguilden nå. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Skjønnte det, men på hvilken server og hvilken guild var det som tima ut? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Aha, Dagon og Rasta Gangstas. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 i see.. det var jo synd da Mange norske der? Kom over på Aqulonia servern og join ett norsk guild der med ferdig city i tier 1 og aktive spilelre da vel Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Ja, en del norske. Veldig kule folk i guilden Bare synd at slikt nesten alltid skjer med en guild til slutt. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 17. juli 2008 Del Skrevet 17. juli 2008 Sende dem innom her da https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=927286&hl= Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 (endret) Will do. Da ble jeg kastet ut. Kom meg til lvl 15, skulle liksom bli 30 i natt. Endret 18. juli 2008 av SuKa Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ah, pain. Rakk nesten komme meg til 72 i sted. Bare 250k XP igjen. Nå har jeg til og med gått fra sword and board til polearm feats på min Guardian. Merker at jeg har drastisk mindre overlevelse, men jeg gjør også veldig mye mer skade og kampene varer ikke 30 minutter... Og et spørsmål til alle som eier en Barbarian, er den verdt å kjøre hele veien opp? Frister nevneverdig med en DPS ettersom jeg har en tanker av dimensjoner nå (da med sverd og skjold). Er den forholdsvis lett å lvle og en generell veldfungerende klasse, spesielt i PvP? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Hmm... Få bort de usynlige spillerne kanskje. Foruten det så var den siste patchen ganske god synes jeg, men om det patches nå så er det ikke anmeldt? Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Jeg har ikke hørt noen ting før en time serveren gikk ned... Den siste patchen i går var finfin ja... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Bortsett fra det nye buddylistsystemet. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 18. juli 2008 Del Skrevet 18. juli 2008 Ja.. den var vel ikke helt i tråd med designet på resten av spillet synes jeg.. skulle ønske man kunne gøre boksen mindre i det minste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå